Arma 2 low fps ; (
Moderator: Inkwizytor
Re: ARMA 2 low fps ; (
Wszystko, co jest rysowane, w tym nowe widoczne obszary, czy modele muszą być wysłane do karty graficznej, a konkretniej do shadera wierzchołków (shader fragmentów raczej nie zależy od skomplikowania sceny). Im więcej wierzchołĸów (ale fajne "k"), tym więcej karta graficzna musi się napracować. Co prawda w dużych odległościach LODy obiektów są małe (dlatego jest większy spadek FPS między 1000->2000 niż między 2000->4000), ale zawsze się tego "trochę" nazbiera przy zmianie widoczności.
- tasior2103
- Posty: 83
- Rejestracja: 10 kwietnia 2010, 19:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Kontakt:
Re: ARMA 2 low fps ; (
Wypróbuj też program LaaTiDo. Sam testowałem go krótko, wiec z autopsji nie wiem (tyle że ja mam 4 rdzenie i gtx 560 ti ) ale podobmo przynosi niezle efekty.