Tryby gry multiplayer
Moderator: Inkwizytor
Re: Tryby gry multiplayer
że ja?
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Tryby gry multiplayer
ta.
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: Tryby gry multiplayer
SaS napisał, że dla niego jest mała różnica, więc niech napisze jaka.SaS TrooP pisze:Przyznam, że w moim odczuciu niczym specjalnym
nie znalazłem tam nic konkretnego, jedynie tekst w rodzaju: "SC to prawie C&H tylko z pewnymi zmianami" - tyleco można przeczytać o tych różnicach, to, że trochę się różnią
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: Tryby gry multiplayer
Chyba RPG a nie MMO.Czernarus Life - to w sumie tylko jedna misja, a nie tryb. to jest Massive Multiplayer Online w Armie 2. W misje podobne mozna wliczyć np. City Life albo Gangsta Life.
Mów mi milordzie łapserdaku!
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Tryby gry multiplayer
Obie te rzeczy. Nie jest aż tak rozbudowany jak normalne RPG, a ograniczenia wynikają tylko z serwera.
Re: Tryby gry multiplayer
witam , przeszperałem forum poszukałem w necie , ale niestety nie mogę się tego doszukać
chodzi o mp a dokładnie w rozgrywce jest dostępne kupno różnych wozów śmigłowców itp
i generalnie wszystko ładnie pięknie wozy podjadą zabiorą mnie do punktu docelowego [ nieraz z perypetiami ] ale problem jest w tym jak wydać rozkaz aby śmigłowiec wylądował , na singlu jest opcja łączności z heli na mp niestety się to nie podświetla , może jest inne rozwiązanie
z góry dzięki za info
chodzi o mp a dokładnie w rozgrywce jest dostępne kupno różnych wozów śmigłowców itp
i generalnie wszystko ładnie pięknie wozy podjadą zabiorą mnie do punktu docelowego [ nieraz z perypetiami ] ale problem jest w tym jak wydać rozkaz aby śmigłowiec wylądował , na singlu jest opcja łączności z heli na mp niestety się to nie podświetla , może jest inne rozwiązanie
z góry dzięki za info
- PROCIK
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
- ID Steam:
- Numer GG: 2542288
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Doncaster, UK
Re: Tryby gry multiplayer
Nie zabardzo wiem o co ci chodzi ale chyba chcesz sprawic aby w mp misji AI lecacy smiglowcem wyladowal jak mu dasz znac.
Jest sposob taki, lecacy AI musi byc w twojej druzynie, aby wyladowal dajesz mu komende wysiadania z pojazdu, wtedy on laduje i wysiada, lub (tego nie sprawdzalem w A2) zaznaczasz swoich zolnierzy i wskazujesz im smiglowiec wiszacy w powietrzu aby tam wsiadali, wtedy smiglo laduje i czeka az wszyscy wsiada do niego.
Jest sposob taki, lecacy AI musi byc w twojej druzynie, aby wyladowal dajesz mu komende wysiadania z pojazdu, wtedy on laduje i wysiada, lub (tego nie sprawdzalem w A2) zaznaczasz swoich zolnierzy i wskazujesz im smiglowiec wiszacy w powietrzu aby tam wsiadali, wtedy smiglo laduje i czeka az wszyscy wsiada do niego.
Re: Tryby gry multiplayer
no chyba jak kupuje heli transportowe to chyba jest w mojej druzynie [ no chyba ze się myle i trza go jakoś przenieść do mojego teamu ]
ale generalnie robie właśnie tak jak napisałeś , tylko w momencie jak już heli doleci do miejsca docelowego to wtedy daje komendę wysiadka ale nieraz pilot dziwnym trafem wlatuje w drzewa i to jest denerwujące,
jest jeszcze inna kwestia , czy można w jakiś sposób postawić respown w miejscu bardziej zblizonym do przejmowanej osady ?? raz na jakims serwie miałem cos takiego zaznaczone jak szpital polowy i tam mogłem się pojawiać , a może jest jeszcze jakis inny sposób ??
ale generalnie robie właśnie tak jak napisałeś , tylko w momencie jak już heli doleci do miejsca docelowego to wtedy daje komendę wysiadka ale nieraz pilot dziwnym trafem wlatuje w drzewa i to jest denerwujące,
jest jeszcze inna kwestia , czy można w jakiś sposób postawić respown w miejscu bardziej zblizonym do przejmowanej osady ?? raz na jakims serwie miałem cos takiego zaznaczone jak szpital polowy i tam mogłem się pojawiać , a może jest jeszcze jakis inny sposób ??
- PROCIK
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
- ID Steam:
- Numer GG: 2542288
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Doncaster, UK
Re: Tryby gry multiplayer
Tak, jak kupujesz to jest w twojej druzynie. To ze londuje na drzewach to niestety ten typ tak ma. Pomaga naniesienie heli padow w miejscu gdzie ma londowac ale mozna to zrobic jak edytujesz misje no i w miejscu przewidzianym np baza lub repear point, w przypadkowych miejscach na mapie mija sie to z celem.
Re: Tryby gry multiplayer
Mam nadzieję, że stronka najważniejsza dla Ciebie na dzisiaj http://www.armaholic.com/list.php?c=a2_mp_gamemodes w pełni pozwoli Ci zrozumieć bardzo specyficzne i niekiedy niewielki różnice w grach, które dzisiaj są dla Ciebie "magią" , mam nadzieję, że już niedługo.