Aktywacja bez wyzwalacza
Moderator: Inkwizytor
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Aktywacja bez wyzwalacza
A możesz pokazać jak ty być to napisał? Swoją drogą czytelniej i prościej chyba byłoby zastosować goto "nazwa".
Re: Aktywacja bez wyzwalacza
Przykład konpepcyjny jest na początku wątku. Teraz kiedy już wiesz w czym rzecz, przeczytaj kod jeszcze raz.
Sam będe pisał ten mechanizm, ale najpierw chce się nauczyć używać kontrolek, więc w którymś momencie temat jeszcze wróci
Bez kontrolek nich nie ma sensu robić z Army cRPG, bo 'addaction' jest lekko wkurzający (w ogniu 'fajerwerków' łatwo o aktywację nie tego co się zamierzało...), i taka gra byłaby flustrująca dla każdego poza jej autorem ;p
Sam będe pisał ten mechanizm, ale najpierw chce się nauczyć używać kontrolek, więc w którymś momencie temat jeszcze wróci

Bez kontrolek nich nie ma sensu robić z Army cRPG, bo 'addaction' jest lekko wkurzający (w ogniu 'fajerwerków' łatwo o aktywację nie tego co się zamierzało...), i taka gra byłaby flustrująca dla każdego poza jej autorem ;p
"True glory consists in doing what deserves to be written, in writing what deserves to be read." - Pliny The Elder
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Aktywacja bez wyzwalacza
Kontrolki to trochę za dużo dla mnie, przynajmniej jak narazie. Mimo to, dzięki za pomoc