Aktywacja bez wyzwalacza

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Aktywacja bez wyzwalacza

Post autor: SaS TrooP »

A możesz pokazać jak ty być to napisał? Swoją drogą czytelniej i prościej chyba byłoby zastosować goto "nazwa".
Awatar użytkownika
aszek
Posty: 133
Rejestracja: 11 lipca 2008, 06:17
ID Steam:
Numer GG: 8568774
ID gracza: 0

Re: Aktywacja bez wyzwalacza

Post autor: aszek »

Przykład konpepcyjny jest na początku wątku. Teraz kiedy już wiesz w czym rzecz, przeczytaj kod jeszcze raz.

Sam będe pisał ten mechanizm, ale najpierw chce się nauczyć używać kontrolek, więc w którymś momencie temat jeszcze wróci ;)

Bez kontrolek nich nie ma sensu robić z Army cRPG, bo 'addaction' jest lekko wkurzający (w ogniu 'fajerwerków' łatwo o aktywację nie tego co się zamierzało...), i taka gra byłaby flustrująca dla każdego poza jej autorem ;p
"True glory consists in doing what deserves to be written, in writing what deserves to be read." - Pliny The Elder
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Aktywacja bez wyzwalacza

Post autor: SaS TrooP »

Kontrolki to trochę za dużo dla mnie, przynajmniej jak narazie. Mimo to, dzięki za pomoc
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”