Wymagania and Patche

Technical Support

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Wymagania and Patche

Post autor: Trance »

Pono słyszałem, że Omegi sa o wiele lepsze i karta chodzi szybciej, ale czy na 9550 tez to sie sprawdzi to musisz sprobowac (pewnie pojdzie, dlatego polecam, zawsze to tych kilka fps wiecej :P)
Obrazek
Awatar użytkownika
kubczak16
Posty: 89
Rejestracja: 12 grudnia 2007, 13:26
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Wymagania and Patche

Post autor: kubczak16 »

Jak się wyłącza trawę? Szczerze mówiąc nie widziałem takiej opcji w ustawieniach :ohno ale może coś przeoczyłem.
Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Wymagania and Patche

Post autor: Matte »

Ustawienie terenu na bardzo nisko ;]
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
kubczak16
Posty: 89
Rejestracja: 12 grudnia 2007, 13:26
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Wymagania and Patche

Post autor: kubczak16 »

Eee ;/ to nie załątwia sprawy, bo trawy nie ma tylko w oddali. Jakieś 2 - 3 metry wogół gracza nadal jest ;/ Chodziło mi o całkowite wyłączenie trawy, żeby grać sobie jak w OFP. Czytałem gdzieś, że ktoś zrobił taką wyspę, ale wolałbym, żeby trawy nie było w całej grze. Jest taka możliwość? Oczywiście tylko w SP.

P.S Co do Radeona 9550 da się go trochę podkręcić bez jakiegoś ryzyka. Osoboście po podkręceniu tejże karty zaobserwowałem skok o jakieś 5 - 10 FPS.

Oto program:
:arrow: http://www.techpowerup.com/atitool/ATITool_0.0.22.exe
Zalecam użycie opcji Find Max Core, a pózniej Find Max Memory. Po zakończeniu podkręcania zmniejszyć, o jakieś 5 - 10 MHz.
Ostatnio zmieniony 04 stycznia 2008, 15:12 przez kubczak16, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Wymagania and Patche

Post autor: Matte »

kubczak, jaka ty masz ta Arme, wszystko co powiem tylko tobie nie działa...
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
kubczak16
Posty: 89
Rejestracja: 12 grudnia 2007, 13:26
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Wymagania and Patche

Post autor: kubczak16 »

Nie wiem właśnie dlaczego. Mam oryginalną Armę, polską versje, spatchowaną do 1.09.
Obrazek
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Wymagania and Patche

Post autor: Maćko »

Jedyny przypadek :mrgreen:

Jeśli detale terenu ustawisz na b.nisko to trawy nie ma, przynajmniej u mnie.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Wymagania and Patche

Post autor: kondor »

oczywiscie testujesz w edytorze lub SP, bo w MP trawę ustawia albo domyslnie ustawienie lub mapa poprzez polecenie "setTerrainGrid"
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Wymagania and Patche

Post autor: Trance »

A może chodzi o to, że zeby wylaczyc trawe to oprocz ustawienia etali terenu trzeba ustawic jeszcze jakas opcje na nisko albo bardzo nisko? Np filtrowanie anizotropowe?
Obrazek
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Wymagania and Patche

Post autor: Maćko »

Możliwe, ale na pewno nie będzie to filtrowanie anizotropowe. Ja mam detale terenu b.nisko a filtrowanie b.wysoko (:D)
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Wymagania and Patche

Post autor: Trance »

Z tym filtrowaniem to tylko przykład dałem dla lepszego zrozumienia mojego naprawde trudnego bełkotu :)
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc techniczna dotycząca Army”