Witam, otóż mam następujący problem - mam zamiar stworzyć misję z elementem ,że po zabiciu jednego oficera (z1) nadjeżdża ekpia sojuszników. Postawiłem oficera, postawiłem ekipę, postawiłem punkty nawigacyjne w liczbie 3 i w pierwszym z nich w warunku dopisałem komendę tak ,że wygląda to tak:
"true = !alive z1;"
Wszystko ładnie pięknie, tylko gdy ta ekipa dojeżdża do znacznika waypointa w którym zawarłem tą komendę, liczba fpsów gwałtownie spada do 0-1 fps'a. Zmiana ustawień grafiki nie pomaga, jedynie usunięcie tego co dopisałem sprawia ,że gra chodzi płynnie (lecz nie osiągam zamierzonego efektu). Dodam też ,że zmiana tej linijki na " true = not alive z1;" też powoduje taki sam problem. Za pomoc z góry dziękuję.
Problem z Komendą "!alive"
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
Re: Problem z Komendą "!alive"
Chyba powinno być:
Przypisywanie pod wartość ("true" nie można używać jako nazwy zmiennej) jest conajmniej dziwne.
Kod: Zaznacz cały
!alive z1
Re: Problem z Komendą "!alive"
Działa. Dzięki za pomoc, jestem nowicjuszem w tworzeniu misji i obsługiwaniu komend dlatego stwierdziłem ,że "=" po true będzie pełnić funkcje "prawda jeśli (=) obiekt nie żywy". Jeszcze raz dzięki za pomoc i cenną lekcję.
Re: Problem z Komendą "!alive"
"=" jest operatorem, który przypisuje wartość po prawej stronie do zmiennej po lewej stronie.
Operator równości to "==", czyli: co jest poprawne, ale zbyteczne, skoro warunek "!alive z1" już sam ma wartość true lub false.
Komendy Army2: http://community.bistudio.com/wiki/Cate ... ands_ArmA2
Operator równości to "==", czyli:
Kod: Zaznacz cały
true == (!alive z1)
Komendy Army2: http://community.bistudio.com/wiki/Cate ... ands_ArmA2