ID przeciwczołgowe w pojazdach i przedmiotach

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Flanker
Posty: 38
Rejestracja: 08 listopada 2008, 19:43
ID Steam:
ID gracza: 0

ID przeciwczołgowe w pojazdach i przedmiotach

Post autor: Flanker »

Cześć, moglibyście mi pomóc i powiedzieć jak zrobić miny , np w stojących na drodzę pojazdach albo np. (kupce gruzu- [przedmiotach]) ?
Chodzi mi o to że np. jak mój czołg będzie jechać dajmy na to koło danej bomby-pułapki , ona nagle wybuchła , domyślam się że trzeba dać wyzwalacz z aktywacją tą jednostki , ale jaką komendę ?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: ID przeciwczołgowe w pojazdach i przedmiotach

Post autor: Artek3333 »

Najprościej:
stawiasz przedmiot który ma służyć za ID i nazywasz go np. bum. Tworzysz wyzwalacz w pobliżu aby promień obejmował oczekiwana strefę uruchamiania przez np. Zachód, a w uruchamianiu wpisujesz:

Kod: Zaznacz cały

ex = "Bo_GBU12_LGB" createVehicle getpos bum;
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”