GL4_SFXE_v1-1-37 radio chatter i ustawiena

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
GeorgeB
Posty: 42
Rejestracja: 07 września 2008, 08:40
ID Steam:
ID gracza: 0

GL4_SFXE_v1-1-37 radio chatter i ustawiena

Post autor: GeorgeB »

Po zainstalowaniu niestety nie potrafię sobie poradzić z radiem, po prostu go niema.
Wszystko niby jest OK ale żadnych dźwięków radia w pojazdach jak na 35 i niższych wersjach, dziwne !
Czy coś źle zainstalowałem, czy po prostu to taka przejściowa wersja. :roll:
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: GL4_SFXE_v1-1-37 radio chatter i ustawiena

Post autor: Rafael3D »

z tą wersją to wogóle zaczęły się jakieś jaja. Wczoraj nie dało się zagrać na dedyku z tym modem. Prawdopodobnie trzeba wywalić ręcznie cały folder UserConfig (nie testowałem jeszcze).
Awatar użytkownika
GeorgeB
Posty: 42
Rejestracja: 07 września 2008, 08:40
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: GL4_SFXE_v1-1-37 radio chatter i ustawiena

Post autor: GeorgeB »

No właśnie, także mam problem z uruchomieniem misji Domination informuje mnie, że usunąłem plik tankowania w powietrzu, a nigdy przedtem nie stosowałem. Sam nie mam pojęcia co ztym się dzieje. Trzeba eksperymentować. :no :o
Awatar użytkownika
GeorgeB
Posty: 42
Rejestracja: 07 września 2008, 08:40
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: GL4_SFXE_v1-1-37 radio chatter i ustawiena

Post autor: GeorgeB »

No właśnie teraz rozumię co poszło nie tak. Instalacja GL4 wymaga po prostu bardzo precyzyjnego zainstalowania i także odpowiedniego przeniesienia i skopiowania plików "uzerconfig", w podstawowym folderze gry to była główna przyczyna niepełnego funkcjonowania. No i polecałbym wszystkim, którym się być może nie udało tak jak mnie, po prostu jeszcze raz po starannym usunięciu poprzedniej wadliwej instalacji powtórne przeinstalowanie po kolei następujących wersji tego adonu. Jest teraz po prostu przyjemniejszy. Daje wiele korzystnych zmian przedewszystkim w zachowaniach AI, że o efektach dźwiękowych nie wspomnę. Powodzenia :dworship :hapy
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: GL4_SFXE_v1-1-37 radio chatter i ustawiena

Post autor: Rafael3D »

Dodatkowo GL4 "gryzie się" z CBA
This version is W.I.P ( Work In Progress ) and do not support/use the C.B.A. ( Community Based AddOns )
May the default initialize of Group Link 4 will fail in combination with C.B.A.
Awatar użytkownika
Gerwazy
Posty: 33
Rejestracja: 14 lipca 2011, 19:52
ID Steam:

Re: GL4_SFXE_v1-1-37 radio chatter i ustawiena

Post autor: Gerwazy »

Mam problem z częściowym wyłączeniem efektów wizualnych, a pozostawieniem dźwiękowych w pliku userconfig, a mianowicie fontanny błota pojawiającej się po eksplozji pocisku z armaty czołgu. Wyłączyłem wszystkie efekty wizualne w userconfig'u, ale błota nie moge się pozbyć. Jak to zrobić bez wyłączania wszystkich efektów?
SLX + ACE2 +ACEX + WarFX + JSRS + Blastcore SoundFX
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”