Arma3 oficjalnie

Dyskusja ogólna

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ

Jak podoba Ci się koncept Army3

Zachwycający
22
15%
Podoba mi się
48
32%
Wolałbym coś niemodernistycznego
34
23%
Ciężko powiedzieć
10
7%
Odgrzewany kotlet (to tylko nowe addony)
5
3%
Mój komputer tego nie pociągnie
18
12%
Kiszka
9
6%
Nie kupię tej gry
3
2%
 
Liczba głosów: 149

Awatar użytkownika
erere1223
Posty: 47
Rejestracja: 28 lipca 2010, 14:50
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: erere1223 »

To prawda tak samo w filmach wojennych,porównywaniu sprzętu w filmach dokumentalnych i w grach "wszystko co Amerykańskie jest na 1 miejscu". Co poradzić moim zdaniem strony powinny być porównywalne tamta strona ma silniejszą piechotę np:Rosja używa Ak-74 co ma większą moc obalającą niż Ameryka M16A1(lepsza celność ale mniejsza siła obalająca) powinni czerpać informacje a nie tylko z jednej strony(Ameryka) bo potem ta słabsza strona jest jakiś workiem treningowym.

I ta ich nie wiedza np: w Codzie te RPG jaka celność czy oni kiedyś widzieli tor pocisku wystrzelonego z RPG????
Obrazek
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: FOX-PL* »

erere1223 pisze:Co poradzić moim zdaniem strony powinny być porównywalne tamta strona ma silniejszą piechotę np:Rosja używa Ak-74 co ma większą moc obalającą niż Ameryka M16A1(lepsza celność ale mniejsza siła obalająca) powinni czerpać informacje a nie tylko z jednej strony(Ameryka) bo potem ta słabsza strona jest jakiś workiem treningowym.
Po pierwsze jeśli już to M16A4 albo A2 wersja po drugie kaliber 5.45mm AK-74 o obalaniu to może zapomnieć przechodzi jak igła co prawda "koziołkując" co w rzeczywistości i tak przelatuje. Jeśli już to AK-47 kaliber 7.62mm choć i tak w podstawowej wersji nadaje do muzeum albo dla Talibów.
Kolejna sprawa zróżnicowanie siły to było w OFP gdzie amerykańce mieli M113 a ruskie BMP-1. Tu w współczesnych czasach Bohemia zróżnicowała tylko tak na prawdę BRDM-2 a Hmmwv oraz AH-64 i Mi-24, w którym rakiety AT-6, Falangi itp. tak skopali, żeby pokazać wyższość amerykańskich Hell-fire'ów. Po prostu nokaut zróżnicowanie ma być widoczne w sprzęcie trza je tylko podkreślić a nie, że jednemu damy celniejsze a innemu tylko na postrach królikom.
Awatar użytkownika
r2d2
Posty: 133
Rejestracja: 02 lutego 2007, 22:40
ID Steam:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: r2d2 »

http://www.youtube.com/watch?v=efC6gAO6 ... feature=iv
W 13.40-14.00 min faktycznie ciekawie wyglądaja te spadające ciała z budynków :dworship widać BI coś sie tam stara

Mam też nadzieje że zamiana optyki w terenie nie będzie mozliwa tak jak na tym filmie. :ohno
Facet jest bardzo szybki kilka sekund zmienia optyke która jest zawsze wyzerowana. Równie szybki jest w przebieraniu :party
I co dziwne przeciwnicy nie widza krwi ani dziur na nowym wdzianku coś słabo z tym realizmem sie zapowiada :rant
No chyba że to słynne czeskie zawansowane AI przeciwników.
No, to na tyle tych złośliwości. :plane
ProteziakSaSPL
Posty: 142
Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
ID Steam:
Numer GG: 1070609618
ID gracza: 58579
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: ProteziakSaSPL »

Jak już sypią tak nowinkami technicznymi, powinni dodać ten system aktywnej obrony przeciw pociskom ppanc. co go izraelczycy wymyślili...
Andriey
Posty: 105
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 09:13
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Legnica

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: Andriey »

Ciekawe co tam nowego ujawnią (arma3.com)
Spec Służby
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: kondor »

Mają chyba zrobić podobnie jak w przypadku arma2.com - o kampanii, bronie, strony konfliktu itp: http://www.gamasutra.com/view/pressrele ... launch.php
Andriey
Posty: 105
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 09:13
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Legnica

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: Andriey »

Dzięki za źródło, wreszcie konkretnie coś podadzą miejmy nadzieję :)
Spec Służby
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: kondor »

Strona www.arma3.com ruszyła.
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: JonPL »

I o czym nie wspomniałeś, mają tam trochę ciekawych rzeczy
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
ProteziakSaSPL
Posty: 142
Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
ID Steam:
Numer GG: 1070609618
ID gracza: 58579
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: ProteziakSaSPL »

W filmikach widzieliśmy, że można unieruchomić samochód strzałem w silnik. Ciekawi mnie, czy podobne możliwości będą w wypadku optyki czołgowej (jak wiemy dobry snajper wyposażony w karabin 0.50 i amunicje przeciwczołgową potrafi znacząco obniżyć wartość bojową czołgu). W "dwójce" da się zepsuć oprzyrządowanie celownicze, radary itp. trafiając w odpowiednie punkty śmigłowców, ale w przypadku czołgów to chyba nie działa, a szkoda.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: kondor »

Właśnie ogłoszono, że w Armie3 poprogramujemy sobie w Javie: http://forums.bistudio.com/showthread.php?p=2073088 :party
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma3”