Arma3 oficjalnie
Moderator: Inkwizytor
Re: Arma3 oficjalnie
T100 xD
Super, ciesze się że Bohemia dalej produkuje Armę, ale 1. NIE NAZYWAJCIE nr 3 tego dodatku ! Wygląda fajnie jako content do dwójki Poniosło ich troszkę, ale za ragdoll mają plusa. A za minusa dużego - pójście w przyszłość. Najbardziej odpowiadają czasy flaszki,lata 80 kałach, bez optyki i do boju !!! Dzięki za linka rabus, fajnie zobaczyć coś z gry
Super, ciesze się że Bohemia dalej produkuje Armę, ale 1. NIE NAZYWAJCIE nr 3 tego dodatku ! Wygląda fajnie jako content do dwójki Poniosło ich troszkę, ale za ragdoll mają plusa. A za minusa dużego - pójście w przyszłość. Najbardziej odpowiadają czasy flaszki,lata 80 kałach, bez optyki i do boju !!! Dzięki za linka rabus, fajnie zobaczyć coś z gry
Spec Służby
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
- ID Steam:
- Numer GG: 1070609618
- ID gracza: 58579
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: Arma3 oficjalnie
Tak narzekacie? Jak nie podobają się zmiany gry, to sp... adać na dach! Fizyka, modułowy gear, otwarta kampania, czemu wam się nie podoba? A z drugiej strony jakby interface zmienili, to byłoby lamentowanie, że gracze się do starego przyzwyczaili, a jakby zrobili grę w latach '80, to byłoby rzucanie się, że mało ciekawych rzeczy (brak UAV, termiki, itp.). Gadalibyście, że znowu te nudne lata '80. Ja cieszę się, że gra jest w przyszłości. Dlaczego? Bo do ArmA 2 nie było modów z supernowoczesnymi "żołnierzami kosmosu", a za to te traktujące o latach '80, '90 i o XXI wieku były. Poza tym gdzieś wyczytałem (nie pamiętam gdzie), że BI ma umożliwić kompatybilność modów z ArmA II w ArmA III (nie wiem gdzie to znalazłem, mogę sie mylić). Także nie jojczcie, tylko trzymajcie kciuki, żeby Czesi zrobili wreszcie PORZĄDNĄ grę, która zainteresuje ludzi serią.
P.S.
A o tym, że w Battlefield i Call of Duty prawie nic się zmienia (oprócz grafiki, chociaż w tym drugim przypadku też z tym jest lipton), to już mało kto mówi. To takie odgrzewane kotlety, choć szczerze mówiąc mnie takie smakują, byleby nie robiły kroku wstecz. A Battlefield tak samo jak Call of Duty osiągnęły taki pułap, że ciężko wymyślić coś nowego nie rozstając się z podstawowymi założeniami serii.
P.S.
A o tym, że w Battlefield i Call of Duty prawie nic się zmienia (oprócz grafiki, chociaż w tym drugim przypadku też z tym jest lipton), to już mało kto mówi. To takie odgrzewane kotlety, choć szczerze mówiąc mnie takie smakują, byleby nie robiły kroku wstecz. A Battlefield tak samo jak Call of Duty osiągnęły taki pułap, że ciężko wymyślić coś nowego nie rozstając się z podstawowymi założeniami serii.
Re: Arma3 oficjalnie
a co ma piernik do wiatraka to forum o Armie a nie o Codzie...Mi za to się podobają te łodzie podwodne i ,że można nurkowac.To też bardzo fajny patent.Oby popracowali nad dźwiękiem bo to zawsze u nich kulało...Ciekawe jakie wyjdą dodatki do Arma III.A co do Dodatków z Army II ,które działają na Arma III moim zdaniem to jakieś kłamstwo.Aram III toczy się w 2020roku a Dodatek do Army II 2011/2012 ??? Nie pasowało by.
Re: Arma3 oficjalnie
Naród polski słynie na pewno z jednej rzeczy....narzekania! A najlepsze jest to, że niektórzy krytykują nieskończony projekt , który jest w fazie Alfa. A znając historię Army , to czeka nas jeszcze parę patchy po jej wydaniu. Ale co tam..."to mi się nie podoba; a mi się podoba" i tak w kółko...tragedia....
O gustach się nie dyskutuje, tak przy okazji.
O gustach się nie dyskutuje, tak przy okazji.
Re: Arma3 oficjalnie
http://www.youtube.com/watch?v=bz9mIgaBmU8 na pewno znacie ale ci ,którzy nie to jest tam pokazane kilka rzeczy.Wreście ciała będą spadac z budynków Piękna wyspa w Grecji zawsze po dobrym Coopie można sobie pozwiedzac A te pojazdy aż tak nowocześnie na szczęście nie wyglądają , Woda boska.Pływanie podwodą wygląda pięknie.tylko brak tutaj "życia"żadnych zwierząt,ryb,ptaków myślę ,że do dadzą na sam koniec tylko by tego nie zrąbali chodzi mi o animację.A i strasznie dużo płaskiej przestrzeni więc będzie się trudno kryc przed pojazdami ;(
Re: Arma3 oficjalnie
Wszystko by było dobrze, gdyby te wszystkie zabawki i kostiumy ala gwiezdne wojny były faktyczne. Chociaż miały zastosowanie, jako realne prototypy. Jeśli nie, to realność w tej serii idzie do d… Ja już w dwójce byłem niezadowolony z braku opisu każdej broni, którą gracz ma na wyposażeniu. Opis każdego pojazdu czy samolotu. Wtedy gra staje się jakimś tam źródłem wiedzy militarnym, uzbrojenia świata, coś w rodzaju lekcji, a nie tylko zwykłą grą, gdzie możemy sobie pobiegać jakimś tam Lordem Vaderem i polatać jakimś wehikułem, którego nawet niema i nie będzie. Ciekawe czy Arma 3 będzie ogłoszona, jako symulator pola walki? A może symulator przyszłości?
- polikerski
- Posty: 236
- Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Marki
Re: Arma3 oficjalnie
Oni potwierdzili i pokazali na E3 że JUŻ są ryby w wodzie, więc nie bój nic.erere1223 pisze: Woda boska.Pływanie podwodą wygląda pięknie.tylko brak tutaj "życia"żadnych zwierząt,ryb,ptaków myślę ,że do dadzą na sam koniec tylko by tego nie zrąbali chodzi mi o animację.
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Re: Arma3 oficjalnie
to dobrze ,że są już rybki Nie bądźmy tacy źle nastawieni to jest pewna "ucieczka" od innych części może być fajna ta III a jak nie to ludziki będą się skarżyć to może IV Będzie w normalnych realiach .A wam jak wyspa się podoba??? Jak wcześniej mówiłem pięknie wygląda ale będzie problem z pojazdami/lotnictwem bo mają nas na widelcu w tych polach
Re: Arma3 oficjalnie
Tu bym przyznał koledze szczególną rację pamiętam jak jeszcze były opisy każdej spluwy w OFP, prędkości pocisku skąd broń sie wzieła kiedy została wyprodukowana pełna nazwa to było coś mała wiki broni i pojazdów.Artek3333 pisze:Ja już w dwójce byłem niezadowolony z braku opisu każdej broni, którą gracz ma na wyposażeniu. Opis każdego pojazdu czy samolotu. Wtedy gra staje się jakimś tam źródłem wiedzy militarnym, uzbrojenia świata, coś w rodzaju lekcji...
Na dzień dzisiejszy tylko wiemy jak się broń nazywa która i tak nie wiadomo jak nazwać bo durna nazwa "Mk-17 EGLM Spector", trzeba było nazwać "SCAR H Mk-17 Short Barrel EGLM Spector Optic" gdzie broń z 16 znakami ledwo się mieści w tak wąskiej tabelce skrzynki. Ciekawe jak będzie nazwana broń typu TAR-21 jeśli będzie w skrzynce gdy zmienimy optykę albo zamontujemy tłumik czy broń będzie miała standardowa nazwę czy może zmieni się nazwa a możliwości doczepiania rożnych rzeczy jest tak spora, że nagle jeden model broni powieli nam się do 10 róznych rodzai a przecież nie tylko TAR'a się modyfikuje.
Uważam iż Bohemii brakuje dobrego skryptu kreowania sobie broni i nie za pomocą spod rolki bo to idiotyczne, 4 celowniki, sopmod, latarka, granatnik, tłumik. Tu trza zastosować dodatkowe okienko interface który pozwoliłby na zamontowanie tego co aktualnie chcemy. Pytanie tylko czy biorąc broń mamy jeszcze skrzynki tych wszystkich zabawek do niej czy może jednak zastosować system dodatkowych przedmiotów które trafiałyby w miejsce GPS, Radia, Mapy itd.
Niby szczegóły a jednak mają wpływ bo jak coś robić to z głową a nie na odwal się jak to Bohemia potrafi nie mówiąc o modach do gry.
Re: Arma3 oficjalnie
Z tymi opisami broni było by dobre na przykład kiedy takowa broń będzie na użytku armii.Ja myślę ,że te wszystkie zabawki,bronie itp będą mieć przydział w skrzyniach.Na Broń,Dodatki,Amunicja.Ja się boję o kilka rzeczy o dźwięki,animację i efekty wybuchów.To zawsze kulało w armie myślę ,że naprawili to w III części.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
Naprawdę nie rozumiem co wy macie do animacji. Na pierwszych wywiadach Buchta bodaj mówił, że rozwiązanie pod rolką jest tymczasowe i zapewne będzie właśnie interface.
A sama czysta ArmA symulatorem było tylko w porównaniu do innych gier, a nie "sama z siebie". Dla przykładu dokładnie 2 dni temu doświadczyłem ciekawego zjawiska, na przykład jakimś cudem AK-107 jest mniej celny niż M4A1...
Ogólnie denerwuje mnie kultura Ameryki, acz póki co sprzęt jest tak wymieszany, że być może znów nie padniemy jego ofiarą.
A sama czysta ArmA symulatorem było tylko w porównaniu do innych gier, a nie "sama z siebie". Dla przykładu dokładnie 2 dni temu doświadczyłem ciekawego zjawiska, na przykład jakimś cudem AK-107 jest mniej celny niż M4A1...
Ogólnie denerwuje mnie kultura Ameryki, acz póki co sprzęt jest tak wymieszany, że być może znów nie padniemy jego ofiarą.