Uciekanie wrogów.

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
<Maverick>
Posty: 16
Rejestracja: 27 marca 2011, 12:06
ID Steam:

Uciekanie wrogów.

Post autor: <Maverick> »

Witam, to mój pierwszy post na forum.
Jestem w trakcie robienia misji, ale pojawił się problem. W misji m.in muszę zająć Czadarakt i wykorzystuję komendę

Kod: Zaznacz cały

not (alive a) and not (alive a1) and not...
Wszystko ok, ale żeby zająć wieś muszę zabić wszystkich, a niektórzy po prostu uciekają i przez to nie mogę wykonać zadania. Mam następujące pytania:
1. Czy jest możliwość zrobienia wyzwalacza, w którym będzie skrypt który powoduje zabicie/zniszczenie wszystkich jednostek np. Wschodu, które w niego wejdą? (np. ustawić go dookoła wsi).
2. Czy jest jakiś inny sposób na ten problem?
3. Czy jest jakaś inna możliwość wykonania takiego zadania? (zajęcia pozycji)

Wybaczcie, jeśli taki lub podobny post już był, ale nie znalazłem żadnego.

Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam wszystkich użytkowników. :)
"Ilość jest jakością samą w sobie." - Producent T-34.
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Uciekanie wrogów.

Post autor: tom3kb »

Wstaw wyzwalacz, który jest aktywowany przez wschód, chyba musisz ustawić mu jakiś promień tak wielkości mniej więcej tego miasta, które chcesz zdobyć, a w aktywacji daj nieobecny czy jakoś podobnie tam jest do wyboru.
Wyzwalacz zadziała jak nie będzie żadnego wroga w jego obrębie.
Awatar użytkownika
<Maverick>
Posty: 16
Rejestracja: 27 marca 2011, 12:06
ID Steam:

Re: Uciekanie wrogów.

Post autor: <Maverick> »

Wielkie dzięki kolego, masz + :)
"Ilość jest jakością samą w sobie." - Producent T-34.
fdd
Posty: 26
Rejestracja: 10 czerwca 2010, 20:20
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Uciekanie wrogów.

Post autor: fdd »

<Maverick> pisze:(...)
1. Czy jest możliwość zrobienia wyzwalacza, w którym będzie skrypt który powoduje zabicie/zniszczenie wszystkich jednostek np. Wschodu, które w niego wejdą? (np. ustawić go dookoła wsi).
najprościej klik
(aktywacja na wschód albo zachód w zależności od tego kto ma zostać uśmiercony po wejściu w wyzwalacz)
2. Czy jest jakiś inny sposób na ten problem?

Kod: Zaznacz cały

// wkleic w init jednostki
//abc=[this] execVM "killer.sqf"

_unit 		= 	_this select 0;
_imie			=	name _unit;
_unitEditorName 	= 	vehicleVarName _unit;

// nazwa markera, albo czegokolwiek od ktorego jest sprawdzana odleglosc
_centreplace = centrum;

// odleglosc po przekroczeniu ktorej jednostka zostanie setDammage 1.0
_killdist = 100;

while {alive _unit} do
{
  	 sleep 5;

   	if (_unit distance _centreplace > _killdist) then 
							{
							 _unit setDammage 1.0;
							}; 
	
};
waitUntil {alive (call compile _unitEditorName)};
sleep 7;
[call compile _unitEditorName] execVM "killer.sqf";
z tego co pamiętam powinno działać, ale od ponad pół roku nie grałem, nie mam możliwości sprawdzić teraz.
pzdr
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”