Gra idealna - czyli dyskusja o czymś co nigdy nie powstanie

Dyskusja ogólna, tryb singleplayer tylko o Arma2

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Gra idealna - czyli dyskusja o czymś co nigdy nie powsta

Post autor: SaS TrooP »

Ale w Armie nie rozwalisz żelbetonu z granatnika więc nie ma tego problemu. Swoją drogą - zniszczalność budynków do poprawy.
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Re: Gra idealna - czyli dyskusja o czymś co nigdy nie powsta

Post autor: Jasina »

SaS TrooP pisze:Ale w Armie nie rozwalisz żelbetonu z granatnika więc nie ma tego problemu. Swoją drogą - zniszczalność budynków do poprawy.
Tak to fakt i zgadzam się z tobą w kwestii uszkadzania budynków
nick w grze: Jasina
szturm321
Posty: 37
Rejestracja: 01 stycznia 2011, 18:22
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Gra idealna - czyli dyskusja o czymś co nigdy nie powsta

Post autor: szturm321 »

Też się zgadzam.
Od dawna drażni mnie że nie można zrobić dziury w kawałku zwykłego muru np. granatnikiem lub C4 w ACE 2.
To umożliwiało by robić odpicia zakładników i efektywne szturmy do pomieszczenia.
HAUGB!!
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Re: Gra idealna - czyli dyskusja o czymś co nigdy nie powsta

Post autor: Jasina »

Inny smaczek odnośnie rozwalania budynków:

Rusek za kaemem mnie zauważył to się za budynek schowałem - on strzela ja czekam aż przestanie... i po chwili w budynku za którym się chowałem pojawiła się dziura na skutek ruskiego kaemisty :?
nick w grze: Jasina
Vader1995mw
Posty: 34
Rejestracja: 19 stycznia 2011, 15:18
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Gra idealna - czyli dyskusja o czymś co nigdy nie powsta

Post autor: Vader1995mw »

Inny smaczek odnośnie rozwalania budynków:

Rusek za kaemem mnie zauważył to się za budynek schowałem - on strzela ja czekam aż przestanie... i po chwili w budynku za którym się chowałem pojawiła się dziura na skutek ruskiego kaemisty :?
Zależy z czego strzelał :) Zwykły pocisk 7,62x39 M1943 lub 7,62x51R może zrobił by w końcu dziurę, ale rusek musiał by zużyć niewyobrażalne ilości amunicji. Ale gdyby strzelał nabojami kalibru 0.5 cala, to wtedy było by ciekawie...
szturm321
Posty: 37
Rejestracja: 01 stycznia 2011, 18:22
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Gra idealna - czyli dyskusja o czymś co nigdy nie powsta

Post autor: szturm321 »

Próbowałem z miniguna w hueyu, chamerach, statycznego i nic.:((addony i ACE 2)


Jeżeli uda mi się zrobić tą dziurke to musiałbym zrobić takich z :o :o 20 000 :o :o żeby się przez tą dziurę najwyżej przeczołgać. Heh czekam na patcha z naprawionym tym. Będę próbował zrobić tą dziurę. :rox :rox :rox :rox :rox :rox
HAUGB!!
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Re: Gra idealna - czyli dyskusja o czymś co nigdy nie powsta

Post autor: Jasina »

No mnie wyrwał porządną dziurę w ścianie PKM'em którym ma chyba kaliber 7,62 jeśli dobrze pamiętam
nick w grze: Jasina
Awatar użytkownika
LukeOne
Posty: 95
Rejestracja: 01 września 2010, 19:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Gra idealna - czyli dyskusja o czymś co nigdy nie powsta

Post autor: LukeOne »

Ja tylko chce by wydali ostateczny patch który naprawi wszystko to co nie działa a powinno, co zepsuły lub nie naprawiły inne patche bez dodawania zbędnych śmieci. Nie widzę nawet sensu wydawania army3 ewentualnie następny dodatek taki jakim jest OA byle nie DLC. Co do reszty zachcianek jak bronie, mapy czy polskie jednostki na to wszystką są addony.
combat ready
VeaVictis
Posty: 79
Rejestracja: 19 września 2008, 08:02
ID Steam:
Numer GG: 1489462
ID gracza: 0
Lokalizacja: lubuskie

Re: Gra idealna - czyli dyskusja o czymś co nigdy nie powsta

Post autor: VeaVictis »

Tak sobie czytam panowie te Waszą dyskusję... Lat temu bodajże osiem albo i dziewięć tak sobie myślałem,że fajnieby było gdyby była gra, w której można jeździć wszystkim, latać, biegać i strzelać no i przypadkiem odkryłem OFP. Jako fan militariów od razu zaczałem katować te grę. Fakt, kuło w oczy parę bugów,no ale nie ma się co czepiać. Najlepszy jak dla mnie był mod FFUR i SLX, a te odbicia w wodzie po prostu miodzio. Jeden z kolegów wspomniał tu o możliwości zmiany montażu kolimatora, uchwytu przedniego etc. W FFUR był taki właśnie patent, że można było zamontować na M4/M16 i paru innych broniach kolimator albo go zdjać. Była to przydatna i za razem realistyczna rzecz. W Armie pewne rzeczy po prostu skopali. W międzyczasie miałem okazję grac w Hidden & Dangerous II. Fajnie wyglądało trafienie żołnierza w głowę z bliskiego dystansu, po czym spadał mu hełm z głowy i toczył sie z góry w dno wąwozu .Tam właśnie fajnie rozwiązali kwestie oporządzenia, plecaków i innych "toreb". Jeśli miało się jakiś zasobnik,torbę czy inny pakunek możnabyło włożyć do niego amunicję,apteczkę ,granaty. Fajna była też możliwość jazdy jeepem jako pasażer i strzelać z własnej broni, czego jak na razie chyba nie ma w ArmieII (byc może się mylę). No a jakiś czas temu przerzuciłem sie na Armę II i OA. Za pierwszysm razem sprawdzanie "nowości" zajęło mi całą noc. Musze powiedzieć,że od czasów ArmA wiele się zmieniło, ale możnaby jeszcze wiele poprawić. Cóż, miałem też okazje grać w CoD:MW i MWII. Musze powiedzieć,że pod względem graficznym (wizualnym) CoD, trochę może ma więcej bajerów,ale ArmAII jest bezkonkurencyjnie bardziej realistyczna i żadna nowa część nawet CoD 20 :lol: nie dorówna Armie. ArmA to ArmA, ta gra ma swój klimat, uwielbia się ja nawet za niedoróbki i bugi, a przede wszystkim za swobodę w możliwości przejścia misji, tworzeniu addonów, modów,map itp. czego w wielu podobnych grach po prostu nie ma. Co z tego,że gra ładna graficznie, mnóstwo super efektów specjalnych skoro jakbysmy nie grali to i tak misję da się przejść tylko jedną drogą. Jestem fanem OFP/ArmA/ArmAII od dziewięciu lat i powiem szczerze,że nie zamieniłbym tych tytułów na żaden inny.
"Spadochroniarze nie umierają.... Idą do piekła,żeby się przegrupować."
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma2 - wydanie 2009 rok.”