Zaawansowana artyleria

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
templar
Posty: 60
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 12:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Zaawansowana artyleria

Post autor: templar »

Witam. Czy mógłby ktoś wrzucić przykładową misję ze wsparciem artyleryjskim (ale tym zaawansowany z wyborem typu pocisków itp) bo nie mogę zrozumieć tej instrukcji http://community.bistudio.com/wiki/Artillery_Module a korzystanie ze wsparcia artyleryjskiego połączonego z "modułem zadań dodatkowych" jest nudne.

Pozdrawiam!
"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale spowodowanie żeby jakiś drań umarł za swoją." - General George S. Patton
Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Zaawansowana artyleria

Post autor: SaS TrooP »

Osobiście, zamiast systemu BISowej artylerii polecam ci to:
http://www.armaholic.com/page.php?id=92 ... =ARTILLERY
templar
Posty: 60
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 12:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Zaawansowana artyleria

Post autor: templar »

Dzięki, ale ten skrypt jest trochę za skomplikowany (jak na moje potrzeby) w użytku w czasie misji. Poza tym nie wiem jakie są klasy jednostek oraz parametry wysp w modach z których korzystam (a o ile dobrze zrozumiałem instrukcję takowe dane trzeba wprowadzić do plików skryptu). Zna ktoś może inny skrypt dotyczący "zaawansowanego ostrzału artyleryjskiego" ?
"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale spowodowanie żeby jakiś drań umarł za swoją." - General George S. Patton
Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Zaawansowana artyleria

Post autor: SaS TrooP »

Nie, wprowadzasz go w description i w inicie. Wszystko ci działa. Masz dokładną instrukcję. Skryptów BISu nie ma.
templar
Posty: 60
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 12:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Zaawansowana artyleria

Post autor: templar »

Ok, skrypt działa ale obsługuje tylko jednostki z podstawowej Arma2. Czy da się go zmusić do obsługi np. haubicy Goździk z moda dodającego polską armię? I czy da się sprawić aby gracz będący np. po stronie wschodu nie wykrywał baterii zachodu?
"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale spowodowanie żeby jakiś drań umarł za swoją." - General George S. Patton
Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Zaawansowana artyleria

Post autor: SaS TrooP »

No tego bym akurat nie powiedział. Musisz więc grzebać w dodatku BISowskim, sorry.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”