Mody - co warto zainstalować?

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

Tenebrael
Posty: 8
Rejestracja: 23 lipca 2010, 22:02
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Mody - co warto zainstalować?

Post autor: Tenebrael »

PROCIK pisze:
Tenebrael pisze:
PROCIK pisze:Do tego napisał, ze kupił dodatek do Army 2 czyli OA, tak zrozumiałem.
Co do pierwszego cytatu, to odnosiło się do tego, ze napisałeś posta o armie 2 w dziale o Amed Assault.
Fakt, ale kolega wyżej już zwrócił mi uwagę - moje niedopatrzenie.
Co do drugiego, to wybacz ze zraniłem twoje uczucia i dziękuje za wspaniale pomysły. Chciałem po prostu delikatnie dać ci znać ze miałeś kiepski pomysł.
Zrozum, ze co chwile jakiś nowy wyskakuje z pomysłem aby tworzyć jakieś turtiale i samouczki, ja proponuje abyś sam dal przykład jak to się robi.
Hmmm, to nieco tak, jakbyś zaproponował dziecku z podstawówki, by napisało podręcznik do matmy do liceum. Własnie po to pytałem, gdyż nie wiem. Po prostu. Dużo tego, a nawet BARDZO dużo, i momentami trudno jest się połapać, co jest warte zainstalowania, a co to zwykły crap. Stąd poprosiłem o radę. Nawet nie tyle samouczek, co podanie pomysłów, co jest warte zainstalowania na wejście.
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: Mody - co warto zainstalować?

Post autor: PROCIK »

Nie ma problemu, temat wyjaśniony.
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Mody - co warto zainstalować?

Post autor: Yac »

Pasuje pasuje Procik, tylko po prostu mnie bawi opinia że ACE to taki super duper hiper mod "poprawiajacy" realizm. Jak pisałem - co kto lubi ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: Mody - co warto zainstalować?

Post autor: PROCIK »

Czepiasz się :) po prostu drażni cie samo słowo ACE. Poprawiający to poprawiający, modyfikacja ACE ma za zadanie bardziej urealnić Arme 2.
Przykład:
- W śmigłowcu bojowym aby używać namierzanych rakiet musisz mieć strzelca, który markuje cel laserem, zrobiono w smiglowcu dwa rodzaje hellfire( namierzane laserowo i radarem) gdzie w cobrze są tylko namierzane laserowo.
- w czołgu nie możesz się przesiadać z kierowcy na strzelca,
- SMAW dostały markery, czy jak to się nazywa , aby robić próbne strzały, plus bardziej realna balistyka pocisków P.pancernych. RPG i SMAW
- moduł medyczny
- porozumiewanie przez radio
i wiele innych
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Mody - co warto zainstalować?

Post autor: SaS TrooP »

Yac odczuwa dyskomfort w kontakcie ze wszystkim, czego sam nie potrafi zrobić ;)
Osobiście ACE to mój absolutny numer jeden, acz ich plan pracy jest dość.. chaotyczny. Boli także, że w zasadzie tylko west jest rozwijany, podczas gry OPFOR w zasadzie stoi w miejscu :|
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Mody - co warto zainstalować?

Post autor: Yac »

@ SasTroop
Yac odczuwa dyskomfort w kontakcie ze wszystkim, czego sam nie potrafi zrobić ;)
jak zwykle pieprzysz bez sensu , ale jesteś wszak w tym specjalistą :D
Polecam czytanie ze zrozumieniem - chociaż jak dla Ciebie to chyba za trudne...

@Procik
- mam niskie mniemanie o ACE - z wielu względów , szczególnie realizmu broni, ale przecież nie namawiam na mój punk widzenia, jak już pisałem dwukrotnie - co kto lubi. Masz święte prawo go zachwalać jak i ja go negować - na szczęście czas kiedy mieli wszyscy myśleć tak samo dawno minął - pozdrawiam :)
Obrazek
Awatar użytkownika
CevLar
Posty: 37
Rejestracja: 04 lutego 2009, 20:12
ID Steam:
Numer GG: 3813887
ID gracza: 2447620
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Re: Mody - co warto zainstalować?

Post autor: CevLar »

Sprawa jest dość prosta jest dużo różnych modów które to możesz wykorzystać, ważne jednak jest abyś nigdy nic nie wrzucał do katalogu addons w grze bo jak bedzie trzeba gdzies wejsc na server na czystej Armie to cie nie wpuści.
W głównym katalogu army tworzysz katalog gdzie wrzucasz moda np @ACE (@-przed nazwą jest przyjetym w Armie symbolem oznaczania katalogów z modami) żeby moda odpalić tworzysz skrót od pliku uruchamiajacego arme (arma2.exe) klikasz właściwości skrótu i w zakładce skrót w linijce "Element docelowy" po ścieżce dostępu do gry (np. "d:\gry\Arma2\Arma2.exe") dopisujesz -mod=@ACE czyli wygląda to tak
("d:\gry\Arma2\Arma2.exe" -mod=@ACE) teraz odpalając gre masz załadowany mod ACE kolejne mody dodaje się
("d:\gry\Arma2\Arma2.exe" -mod=@ACE;@VopSound) itd...
Łatwiej jest zainstalować jakiegoś Arma Launcher który to sam wykrywa katalogi z modami i oznaczając "ptaszkiem" z listy modów mod ktory cie interesuje odpalasz gre.
Mody można łączyć i odpalać nawet kilka na raz.

Ważne jest że jeżeli odpalisz grę z modami, stworzysz własny server i zaprosisz kogoś go grania to te osoby bedą musiały odpalić te mody co masz ty bo inaczej nie wejdą do gry

Mody takie jak nowe wyspy uzbrojenia mundury itp itd mozesz spr odpalajac moda i edytor spr czy ci sie podoba jak nie do kasujesz i spokój

PAMIĘTAJ ABY NIGDY NIE INGEROWAĆ W ORGINALNE PLIKI ARMY I NIC NIE DOGRYWAĆ DO KATALOGÓW GRY. WSZYSKIE DODATKI ŁADOWAĆ DO NOWYCH KATALOGÓW POPRZEDZONYCH @... JE ZAWSZE MOŻNA SKASOWAĆ

Pozdrawiam,
[8BZ]CevLar :8bz:
Obrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Re: Mody - co warto zainstalować?

Post autor: Jasina »

mimo wszystko doradzam ci abyś nie przesadzał z addonami bo jak potem coś nie będzie działać/będzie powodować problemy to nie wiadomo który addon jest winny ;)
nick w grze: Jasina
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”