Hmmm, to nieco tak, jakbyś zaproponował dziecku z podstawówki, by napisało podręcznik do matmy do liceum. Własnie po to pytałem, gdyż nie wiem. Po prostu. Dużo tego, a nawet BARDZO dużo, i momentami trudno jest się połapać, co jest warte zainstalowania, a co to zwykły crap. Stąd poprosiłem o radę. Nawet nie tyle samouczek, co podanie pomysłów, co jest warte zainstalowania na wejście.PROCIK pisze:Fakt, ale kolega wyżej już zwrócił mi uwagę - moje niedopatrzenie.Tenebrael pisze:Co do pierwszego cytatu, to odnosiło się do tego, ze napisałeś posta o armie 2 w dziale o Amed Assault.PROCIK pisze:Do tego napisał, ze kupił dodatek do Army 2 czyli OA, tak zrozumiałem.
Co do drugiego, to wybacz ze zraniłem twoje uczucia i dziękuje za wspaniale pomysły. Chciałem po prostu delikatnie dać ci znać ze miałeś kiepski pomysł.
Zrozum, ze co chwile jakiś nowy wyskakuje z pomysłem aby tworzyć jakieś turtiale i samouczki, ja proponuje abyś sam dal przykład jak to się robi.
Mody - co warto zainstalować?
Moderator: Inkwizytor
Re: Mody - co warto zainstalować?
Re: Mody - co warto zainstalować?
Pasuje pasuje Procik, tylko po prostu mnie bawi opinia że ACE to taki super duper hiper mod "poprawiajacy" realizm. Jak pisałem - co kto lubi
- PROCIK
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
- ID Steam:
- Numer GG: 2542288
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Doncaster, UK
Re: Mody - co warto zainstalować?
Czepiasz się po prostu drażni cie samo słowo ACE. Poprawiający to poprawiający, modyfikacja ACE ma za zadanie bardziej urealnić Arme 2.
Przykład:
- W śmigłowcu bojowym aby używać namierzanych rakiet musisz mieć strzelca, który markuje cel laserem, zrobiono w smiglowcu dwa rodzaje hellfire( namierzane laserowo i radarem) gdzie w cobrze są tylko namierzane laserowo.
- w czołgu nie możesz się przesiadać z kierowcy na strzelca,
- SMAW dostały markery, czy jak to się nazywa , aby robić próbne strzały, plus bardziej realna balistyka pocisków P.pancernych. RPG i SMAW
- moduł medyczny
- porozumiewanie przez radio
i wiele innych
Przykład:
- W śmigłowcu bojowym aby używać namierzanych rakiet musisz mieć strzelca, który markuje cel laserem, zrobiono w smiglowcu dwa rodzaje hellfire( namierzane laserowo i radarem) gdzie w cobrze są tylko namierzane laserowo.
- w czołgu nie możesz się przesiadać z kierowcy na strzelca,
- SMAW dostały markery, czy jak to się nazywa , aby robić próbne strzały, plus bardziej realna balistyka pocisków P.pancernych. RPG i SMAW
- moduł medyczny
- porozumiewanie przez radio
i wiele innych
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Mody - co warto zainstalować?
Yac odczuwa dyskomfort w kontakcie ze wszystkim, czego sam nie potrafi zrobić
Osobiście ACE to mój absolutny numer jeden, acz ich plan pracy jest dość.. chaotyczny. Boli także, że w zasadzie tylko west jest rozwijany, podczas gry OPFOR w zasadzie stoi w miejscu
Osobiście ACE to mój absolutny numer jeden, acz ich plan pracy jest dość.. chaotyczny. Boli także, że w zasadzie tylko west jest rozwijany, podczas gry OPFOR w zasadzie stoi w miejscu
Re: Mody - co warto zainstalować?
@ SasTroop
Polecam czytanie ze zrozumieniem - chociaż jak dla Ciebie to chyba za trudne...
@Procik
- mam niskie mniemanie o ACE - z wielu względów , szczególnie realizmu broni, ale przecież nie namawiam na mój punk widzenia, jak już pisałem dwukrotnie - co kto lubi. Masz święte prawo go zachwalać jak i ja go negować - na szczęście czas kiedy mieli wszyscy myśleć tak samo dawno minął - pozdrawiam
jak zwykle pieprzysz bez sensu , ale jesteś wszak w tym specjalistąYac odczuwa dyskomfort w kontakcie ze wszystkim, czego sam nie potrafi zrobić
Polecam czytanie ze zrozumieniem - chociaż jak dla Ciebie to chyba za trudne...
@Procik
- mam niskie mniemanie o ACE - z wielu względów , szczególnie realizmu broni, ale przecież nie namawiam na mój punk widzenia, jak już pisałem dwukrotnie - co kto lubi. Masz święte prawo go zachwalać jak i ja go negować - na szczęście czas kiedy mieli wszyscy myśleć tak samo dawno minął - pozdrawiam
- CevLar
- Posty: 37
- Rejestracja: 04 lutego 2009, 20:12
- ID Steam:
- Numer GG: 3813887
- ID gracza: 2447620
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
Re: Mody - co warto zainstalować?
Sprawa jest dość prosta jest dużo różnych modów które to możesz wykorzystać, ważne jednak jest abyś nigdy nic nie wrzucał do katalogu addons w grze bo jak bedzie trzeba gdzies wejsc na server na czystej Armie to cie nie wpuści.
W głównym katalogu army tworzysz katalog gdzie wrzucasz moda np @ACE (@-przed nazwą jest przyjetym w Armie symbolem oznaczania katalogów z modami) żeby moda odpalić tworzysz skrót od pliku uruchamiajacego arme (arma2.exe) klikasz właściwości skrótu i w zakładce skrót w linijce "Element docelowy" po ścieżce dostępu do gry (np. "d:\gry\Arma2\Arma2.exe") dopisujesz -mod=@ACE czyli wygląda to tak
("d:\gry\Arma2\Arma2.exe" -mod=@ACE) teraz odpalając gre masz załadowany mod ACE kolejne mody dodaje się
("d:\gry\Arma2\Arma2.exe" -mod=@ACE;@VopSound) itd...
Łatwiej jest zainstalować jakiegoś Arma Launcher który to sam wykrywa katalogi z modami i oznaczając "ptaszkiem" z listy modów mod ktory cie interesuje odpalasz gre.
Mody można łączyć i odpalać nawet kilka na raz.
Ważne jest że jeżeli odpalisz grę z modami, stworzysz własny server i zaprosisz kogoś go grania to te osoby bedą musiały odpalić te mody co masz ty bo inaczej nie wejdą do gry
Mody takie jak nowe wyspy uzbrojenia mundury itp itd mozesz spr odpalajac moda i edytor spr czy ci sie podoba jak nie do kasujesz i spokój
PAMIĘTAJ ABY NIGDY NIE INGEROWAĆ W ORGINALNE PLIKI ARMY I NIC NIE DOGRYWAĆ DO KATALOGÓW GRY. WSZYSKIE DODATKI ŁADOWAĆ DO NOWYCH KATALOGÓW POPRZEDZONYCH @... JE ZAWSZE MOŻNA SKASOWAĆ
Pozdrawiam,
[8BZ]CevLar :
W głównym katalogu army tworzysz katalog gdzie wrzucasz moda np @ACE (@-przed nazwą jest przyjetym w Armie symbolem oznaczania katalogów z modami) żeby moda odpalić tworzysz skrót od pliku uruchamiajacego arme (arma2.exe) klikasz właściwości skrótu i w zakładce skrót w linijce "Element docelowy" po ścieżce dostępu do gry (np. "d:\gry\Arma2\Arma2.exe") dopisujesz -mod=@ACE czyli wygląda to tak
("d:\gry\Arma2\Arma2.exe" -mod=@ACE) teraz odpalając gre masz załadowany mod ACE kolejne mody dodaje się
("d:\gry\Arma2\Arma2.exe" -mod=@ACE;@VopSound) itd...
Łatwiej jest zainstalować jakiegoś Arma Launcher który to sam wykrywa katalogi z modami i oznaczając "ptaszkiem" z listy modów mod ktory cie interesuje odpalasz gre.
Mody można łączyć i odpalać nawet kilka na raz.
Ważne jest że jeżeli odpalisz grę z modami, stworzysz własny server i zaprosisz kogoś go grania to te osoby bedą musiały odpalić te mody co masz ty bo inaczej nie wejdą do gry
Mody takie jak nowe wyspy uzbrojenia mundury itp itd mozesz spr odpalajac moda i edytor spr czy ci sie podoba jak nie do kasujesz i spokój
PAMIĘTAJ ABY NIGDY NIE INGEROWAĆ W ORGINALNE PLIKI ARMY I NIC NIE DOGRYWAĆ DO KATALOGÓW GRY. WSZYSKIE DODATKI ŁADOWAĆ DO NOWYCH KATALOGÓW POPRZEDZONYCH @... JE ZAWSZE MOŻNA SKASOWAĆ
Pozdrawiam,
[8BZ]CevLar :
Re: Mody - co warto zainstalować?
mimo wszystko doradzam ci abyś nie przesadzał z addonami bo jak potem coś nie będzie działać/będzie powodować problemy to nie wiadomo który addon jest winny
nick w grze: Jasina