Nie ma to jak odkopywać temat sprzed 3 lat....Jasina pisze:A tak w ogóle jak się to robi bo ja podświetlam cel i co dalej? A-10 krąży nad mapą i nic. Czy mogę zrobić tak że podświetlam cel i A-10 przylatuje jako wsparcie jak w kampanii?
Wskażnik laserowy a GBU-12
Moderator: Inkwizytor
Re: Wskażnik laserowy a GBU-12
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 19 września 2008, 08:02
- ID Steam:
- Numer GG: 1489462
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: lubuskie
Re: Wskażnik laserowy a GBU-12
Ja robię to tak: Tworzę żołnierza ze wskaźnikiem laserowym. Nazywam go jakoś. Następnie tworzę samolot w locie (AV8-b) i także go nazywam. Dalej tworze wrogie obiekty, lub grupę wrogich czolgów. Ustawiam punkty trasy dla samolotu np jakąś pętlę patrolu, tak aby samolot latał w kółko.Ustawiam wyzwalacz (Radio 0-0-1) i synchronizuję go z ostatnim punktem trasy patrolu samolotu. Tworzę kolejny waypoint (WARTA) na wrogim obiekcie albo grupie czołgów (samolot po uruchomieniu komendą radiową nadleci nad wrogi cel). Ustawiam następny wyzwalacz radio 0-0-2 i nazywam go ODWOŁANIE WSPARCIA.Dodaję kolejny waypoint do trasy samolotu gdzieś dalej od celu i synchronizuję go z odwołaniem wsparcia dla samolotu. Po odpaleniu gry uruchamiamy laserowy oznacznik celu (LD) i kierujemy go na jeden z czołgów/obiektów. Naciskamy 0-0-1. nadlatuje samolot i zrzuca bombę na wrogą grupę. Po eliminacji wszystkich celów odwołujemy samolot (0-0-2). Trzeba pamiętać,że samolot ma ograniczona liczbę bomb, tak więc gdy skończą się one, samolot nadal będzie latać nad celem i może zostać zniszczony km p.lotnicze czolgów, lub inna bron p.lot. która została aktywna.Oczywiście gdy wyłączymy celownik laserowy samolot będzie latać nad celem,ale nie zrzuci bomby. Muszę wspomnieć jeszcze,ze w przypadku ruchomej kolumny wroga trzeba cały czas celować w jednostkę która ma być zniszczona. To tyle, może ktoś zna inny-prostszy sposób, u mnie to działa w 100%. Pozdrawiam
"Spadochroniarze nie umierają.... Idą do piekła,żeby się przegrupować."