VB2 Dyskusja o projekcie.
Moderatorzy: VoY, Inkwizytor
- Galenrog
- Posty: 19
- Rejestracja: 29 grudnia 2009, 20:35
- ID Steam:
- Numer GG: 6683004
- ID gracza: 1322319
Re: VB2 Dyskusja o projekcie.
Trancer co do zestrzelenia samolotu to już tak łatwo nie będzie , jeśli lecisz ponad 400 km/h to z flarami zgubić rakietę to banał . Gorzej mają śmigłowce , ale to przeboleje . Moim zdaniem jak jest za dużo latadeł w powietrzu to jest nie dobrze . A z tego co tak już zaobserwowałem to wychodzi że 1/2 pojazdów to latadła na polu walki .
Więc proszę to jeszcze przemyśleć .
Więc proszę to jeszcze przemyśleć .
- Galenrog
- Posty: 19
- Rejestracja: 29 grudnia 2009, 20:35
- ID Steam:
- Numer GG: 6683004
- ID gracza: 1322319
Re: VB2 Dyskusja o projekcie.
Chciałbym przedstawić możliwy podział pojazdów dla obu stron .
Opis "(z A2)" oznacza "z Arma-y 2" , czyli podstawki .
Samochody :
HMMWV GPK (M2) - BTR-40 (DshKM)
HMMWV (Mk 19) - UAZ (AGM-30)
Pojazdy pancerne :
LAV-25 (z A2) - BTR-60
M2A2 Bradley IFV - BMP-2
M1A1 Abrams - T-72
HMMWV Avenger - Tunguska (z A2) - Co do Avenger-a trzeba by go oskryptować tak by włączał mu się silnik podczas ruchu wieżyczką . Ci co latają wiedzą dlaczego .
Śmigłowce :
AH-1Z (z A2) - Mi-24V (z A2)
MH-60S (z A2) - Mi-8
AH-6 - AH-6 (kopia AH-6 z Arrow Head-a w innym maskowaniu jako addon wykonany przez znajomego)
MH-6 - MH-6 (tak samo jak w przypadku AH-6)
Starałem się dobierać pojazdy o tej samej lub bardzo zbliżonej sile ognia oraz innych atutach .
Jest też kwestia innych pojazdów .
M1A2 TUSK - T-90 (z A2) - niestety T-90 nie posiada systemu regulacji celownika , gdyż ta wersja czołgu nie jest w OA . Możliwe że się to zmieni po patchu .
UH-1Y (z A2) - UH-1H - oba śmigłowce nie posiadają flar , przy czym UH-1Y jest lepiej uzbrojony i szybszy z racji że to nowsza wersja . Też jest to kwestia do rozważenia przez twórców VB2 .
Opis "(z A2)" oznacza "z Arma-y 2" , czyli podstawki .
Samochody :
HMMWV GPK (M2) - BTR-40 (DshKM)
HMMWV (Mk 19) - UAZ (AGM-30)
Pojazdy pancerne :
LAV-25 (z A2) - BTR-60
M2A2 Bradley IFV - BMP-2
M1A1 Abrams - T-72
HMMWV Avenger - Tunguska (z A2) - Co do Avenger-a trzeba by go oskryptować tak by włączał mu się silnik podczas ruchu wieżyczką . Ci co latają wiedzą dlaczego .
Śmigłowce :
AH-1Z (z A2) - Mi-24V (z A2)
MH-60S (z A2) - Mi-8
AH-6 - AH-6 (kopia AH-6 z Arrow Head-a w innym maskowaniu jako addon wykonany przez znajomego)
MH-6 - MH-6 (tak samo jak w przypadku AH-6)
Starałem się dobierać pojazdy o tej samej lub bardzo zbliżonej sile ognia oraz innych atutach .
Jest też kwestia innych pojazdów .
M1A2 TUSK - T-90 (z A2) - niestety T-90 nie posiada systemu regulacji celownika , gdyż ta wersja czołgu nie jest w OA . Możliwe że się to zmieni po patchu .
UH-1Y (z A2) - UH-1H - oba śmigłowce nie posiadają flar , przy czym UH-1Y jest lepiej uzbrojony i szybszy z racji że to nowsza wersja . Też jest to kwestia do rozważenia przez twórców VB2 .
Re: VB2 Dyskusja o projekcie.
Tworzeniem misji, a więc także ustalaniem ilości i jakości pojazdów po obu stronach w misjach zajmuje się VoY, ale mi, jako graczowi zwykłemu wydaje się, że można pójść trochę dalej, niż banalne ustawianie takich samych maszyn po obu stronach (maszyn, które różnią się tylko wyglądem). Jeżeli west ma np. jakis dobry śmigłowiec, to może warto ustawić rosjanom 2 słabsze? Otworzy to drogę do ustalania zupełnie nowych taktyk, otworzy przed dowódcami drużyn zupełnie nowe rozwiązania taktyczne. A może jednej stronie dać przewagę w powietrzu by drugiej dać przewagę na lądzie? To również wymusi niespotykane jak dotąd rozwiązania taktyczne i spowoduje niejaki powiew świeżości.
To są kwestie, nad którymi warto podyskutować, jednak ostateczna decyzja i tak leży w rękach missionmakera (u nas: VoYa )
To są kwestie, nad którymi warto podyskutować, jednak ostateczna decyzja i tak leży w rękach missionmakera (u nas: VoYa )
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: VB2 Dyskusja o projekcie.
Nie da się do opfor wrzucić BWmodu?
http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=99747
Mielibyśmy VB WWII Modern Era
Rozpatrzył bym też Mando Missile
http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=89912
http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=99747
Mielibyśmy VB WWII Modern Era
Rozpatrzył bym też Mando Missile
http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=89912
Mów mi milordzie łapserdaku!
- Galenrog
- Posty: 19
- Rejestracja: 29 grudnia 2009, 20:35
- ID Steam:
- Numer GG: 6683004
- ID gracza: 1322319
Re: VB2 Dyskusja o projekcie.
Mant3z , co do Mando Missile to obawiam się że za dobrze nie będzie działać z OA , no chyba że testowałeś . I nie jestem pewien czy w wszystkich ruskich sprzętach on działa .
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: VB2 Dyskusja o projekcie.
Jeszcze może nie być kompatybilne z OA ale na pewno będzie... tak zapowiada Mandoble.
Galen.... NIE MARUDŹ!
Galen.... NIE MARUDŹ!
Mów mi milordzie łapserdaku!
- VoY
- Posty: 672
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
- ID Steam:
- Numer GG: 3308113
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdynia
Re: VB2 Dyskusja o projekcie.
Dzięki za uwagi i propozycje. Wszystkie są analizowane.
Chcę jedynie przypomnieć kolegom iż misja testowa którą mieliśmy możliwość grać to TEST wszystkiego co w standardzie VB. Nie było tam mowy o tym czy jest to właściwa ilość, właściwa siła itp. Testowaliśmy skrypty a nie misję. Nie wypowiadajcie się proszę na temat tamtej misji a raczej na temat jej działania ( bugów ) lub niedopracowań.
Pomysły nowatorskie mile widziane - przesiejemy.
Dzisiaj już wiemy że myśliwce to fajny dodatek do naszej zabawy. Zgodzić jednak się trzeba z opinią iż może on siać zniszczenie współpracując z czterema żołnierzami wyposażonymi w "światło". Zostanie to zmienione. Utworzony zostanie slot "Group Leader" któremu umożliwimy "świecenie" i przydzielimy broń ACOG/PSO. Będzie to osoba prowadząca działania taktyczne.
Przypomnę iż wiele jeszcze rzeczy "objawi" się przy graniu VB na OA. To jest już inna bajka.
Chcę jedynie przypomnieć kolegom iż misja testowa którą mieliśmy możliwość grać to TEST wszystkiego co w standardzie VB. Nie było tam mowy o tym czy jest to właściwa ilość, właściwa siła itp. Testowaliśmy skrypty a nie misję. Nie wypowiadajcie się proszę na temat tamtej misji a raczej na temat jej działania ( bugów ) lub niedopracowań.
Pomysły nowatorskie mile widziane - przesiejemy.
Dzisiaj już wiemy że myśliwce to fajny dodatek do naszej zabawy. Zgodzić jednak się trzeba z opinią iż może on siać zniszczenie współpracując z czterema żołnierzami wyposażonymi w "światło". Zostanie to zmienione. Utworzony zostanie slot "Group Leader" któremu umożliwimy "świecenie" i przydzielimy broń ACOG/PSO. Będzie to osoba prowadząca działania taktyczne.
Przypomnę iż wiele jeszcze rzeczy "objawi" się przy graniu VB na OA. To jest już inna bajka.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: VB2 Dyskusja o projekcie.
Nie grałem zbyt długo w pierwszy VB, bo nie przypadł mi do gustu, ale jeśli mógłbym zarzucić sugestią w kwestii idei Trance'a, która jest IMO bardzo dobra (bo żadna wojna nie jest równa, a uważam, że dojrzali gracze w tej grze powinni podjąć się zadania nawet, jeśli jedna strona jest faworyzowana).
Ale nie chodzi mi o faworyzację: VB1 to były 2 czy tam 3 punkty do zdobycia, które leżały w miarę na środku mapy. W takiej sytuacji był to (pseudo) bój spotkaniowy między równymi siłami. A może by zastosować różne "tryby" gry? Bój spotkaniowy tak jak jest, Advance-Delay (strona broniąca ma punkty bliżej siebie) lub Szturm, gdzie np. dowódca obrońców dostaje mapę terenu i sam wybiera, gdzie chce mieć punkty, które posiadają umocnienia (karabiny maszynowe etc.) i broni się tam, ale utraconego punktu nie można odzyskać?
To tylko moje sugestie i myślę, że zmiany w skryptach są wątpliwe, a taka różnorodność byłaby ciekawa dla graczy.
Oczywiście mówię to jako osoba trzecia (która jednak prawdopodobnie spróbuje swoich sił w VB2), ale może warto by to przemyśleć?
Ale nie chodzi mi o faworyzację: VB1 to były 2 czy tam 3 punkty do zdobycia, które leżały w miarę na środku mapy. W takiej sytuacji był to (pseudo) bój spotkaniowy między równymi siłami. A może by zastosować różne "tryby" gry? Bój spotkaniowy tak jak jest, Advance-Delay (strona broniąca ma punkty bliżej siebie) lub Szturm, gdzie np. dowódca obrońców dostaje mapę terenu i sam wybiera, gdzie chce mieć punkty, które posiadają umocnienia (karabiny maszynowe etc.) i broni się tam, ale utraconego punktu nie można odzyskać?
To tylko moje sugestie i myślę, że zmiany w skryptach są wątpliwe, a taka różnorodność byłaby ciekawa dla graczy.
Oczywiście mówię to jako osoba trzecia (która jednak prawdopodobnie spróbuje swoich sił w VB2), ale może warto by to przemyśleć?
- Galenrog
- Posty: 19
- Rejestracja: 29 grudnia 2009, 20:35
- ID Steam:
- Numer GG: 6683004
- ID gracza: 1322319
Re: VB2 Dyskusja o projekcie.
Jeszcze taka mała propozycja do rozważenia .
Jeśli Voy uzna to za stosowne to można by przypisać na mapie kolory nicków do danych klas . W ostatnim VB wszyscy gracze z jednej strony byli widoczni w jednym kolorze i trzeba było pamiętać kto do czego był przypisany . Nie było by w tym problemu , ale czasami jak się grało razem z obcokrajowcami nie pamiętało się kto co obsługuje . Możliwe że z ich strony było podobnie .
Wiec proponuję aby przykładowo przypisać , jeśli jest to w ogóle możliwe :
- Piechocie (Zielony kolor nicków)
- Czołgistom (Czarny)
- Pilotom (Czerwony)
Mapa stała by się czytelniejsza . Szczególnie jeśli mielibyśmy powiększyć składy drużyn , co jest mile widziane
Jeśli Voy uzna to za stosowne to można by przypisać na mapie kolory nicków do danych klas . W ostatnim VB wszyscy gracze z jednej strony byli widoczni w jednym kolorze i trzeba było pamiętać kto do czego był przypisany . Nie było by w tym problemu , ale czasami jak się grało razem z obcokrajowcami nie pamiętało się kto co obsługuje . Możliwe że z ich strony było podobnie .
Wiec proponuję aby przykładowo przypisać , jeśli jest to w ogóle możliwe :
- Piechocie (Zielony kolor nicków)
- Czołgistom (Czarny)
- Pilotom (Czerwony)
Mapa stała by się czytelniejsza . Szczególnie jeśli mielibyśmy powiększyć składy drużyn , co jest mile widziane
- VoY
- Posty: 672
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
- ID Steam:
- Numer GG: 3308113
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdynia
Re: VB2 Dyskusja o projekcie.
Osoby zainteresowane i posiadające OA serdecznie zapraszam w dniu dzisiejszym na testy VB2 v1.18
Spotkanie g. 21.00 TS3 VB Channel
Spotkanie g. 21.00 TS3 VB Channel
- VoY
- Posty: 672
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
- ID Steam:
- Numer GG: 3308113
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdynia
Re: VB2 Dyskusja o projekcie.
Z tego co widzę coraz więcej osób posiada już OA. Testujcie kilka misji VB na serwerze 8BZ i dzielcie się wnioskami.
VB2 EastRoad
VB2 Radars
VB2 Zagrabad Offensive
Rozpoczęcie kampanii planowane jest na 01 09 2010.
VB2 EastRoad
VB2 Radars
VB2 Zagrabad Offensive
Rozpoczęcie kampanii planowane jest na 01 09 2010.