ArmA 2: Operation Arrowhead

Dyskusja ogólna, tryb singleplayer tylko o Arma2OA

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kristof
Posty: 81
Rejestracja: 26 marca 2008, 11:45
ID Steam:
Numer GG: 6186420
ID gracza: 2565124
Lokalizacja: Niemcy -Polska Białystok

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: Kristof »

Operation Arrowhed proponuje duży wybor nowoczesnej broni i pojazdow a wyspa i budynki ,kryjowki nie dostepne na Czarnorusi są świetne :!: Tu nawet Domination pokazuje co ma do zaoferowania Takistan co przyciaga nowych niekoniecznie inteligentnych graczy ktorzy zamieniaja Coop lub Warfare w chaos i Team Kill :zolta

Mam nadzieje ze Polscy gracze szybko dołacza do rozgrywki i pokaza co to Wspolpraca i Dobra Zabawa


Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek



http://www.realclub.fora.pl/
Team Speak 3 adres; 85.236.109.28 port 10667 13PPL Hell-Fire Server
Nickos
Posty: 40
Rejestracja: 05 czerwca 2009, 09:29
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: Nickos »

Ja dołączę dopiero 23
Awatar użytkownika
Kristof
Posty: 81
Rejestracja: 26 marca 2008, 11:45
ID Steam:
Numer GG: 6186420
ID gracza: 2565124
Lokalizacja: Niemcy -Polska Białystok

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: Kristof »

i robi sie ciekawie :D
została dodana nowa coop misja Battle Takistan i co fajne burza piaskowa :!:

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek



http://www.realclub.fora.pl/
Team Speak 3 adres; 85.236.109.28 port 10667 13PPL Hell-Fire Server
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: Rafael3D »

Jedna uwaga do wersji z UK: moja (zamawiana dłuugo przed premierą) z play.com to 1.51.
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: mant3z »

Z tego co doczytałem to OA jest trochę kiepsko zoptymalizowane w stosunku do ArmA2 1.07
OA to coś jak ArmA2 1.05.
Aby odzyskać kilka fps'ów należy wyłączyć vsync a do skrótu dodać:

2 rdzeniowy proc:
-nosplash -cpucount=2 -exThreads=1

4 rdzeniowy proc:
-nosplash -cpucount=4 -exThreads=7

6 rdzeniowy proc:
-nosplash -cpucount=6 -exThreads=7

Można jeszcze ustawić -exThreads=5 jak by OA robiło CTD.

W ustawienia dźwięku pojawiła się opcja Voice Samples = 32, zmiana wartości do 16 też powinna sprawić, że odzyskamy parę klatek.

Pamiętajcie o tym, że w post procesach jest teraz SSAO http://en.wikipedia.org/wiki/Screen_Spa ... _Occlusion
Jak macie słabą kartę graficzną to należy PP ustawić co najwyżej na LOW.
Słaba w mojej opinii to coś od HD4850 włącznie w dół, chodź Ci co grają w małych rozdzielczościach pewnie jeszcze na 4850 dadzą radę medium ustawić.

Jak wyjdzie kolejny patch to parametr -cpucount można ze skrótu wywalić.

Mam nadzieję, że większości te rady pomogą :coffee
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
WarCity
Posty: 67
Rejestracja: 17 czerwca 2010, 18:33
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: 51°06'57″N 17°37'11″E

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: WarCity »

Z tego co doczytałem to OA jest trochę kiepsko zoptymalizowane w stosunku do ArmA2 1.07
OA to coś jak ArmA2 1.05.
Aby odzyskać kilka fps'ów należy wyłączyć vsync a do skrótu dodać:

2 rdzeniowy proc:
-nosplash -cpucount=2 -exThreads=1

4 rdzeniowy proc:
-nosplash -cpucount=4 -exThreads=7

6 rdzeniowy proc:
-nosplash -cpucount=6 -exThreads=7

Można jeszcze ustawić -exThreads=5 jak by OA robiło CTD.

W ustawienia dźwięku pojawiła się opcja Voice Samples = 32, zmiana wartości do 16 też powinna sprawić, że odzyskamy parę klatek.
Czy w podstawce też to można dopisać?

PS: Mam dwurdzeniowy jak by co :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
nick w ArmA: frAnEkKk
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: mant3z »

Można ale bez cpucount
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
WarCity
Posty: 67
Rejestracja: 17 czerwca 2010, 18:33
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: 51°06'57″N 17°37'11″E

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: WarCity »

to linijka ma wtedy wygłądać tak:" "C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA 2\arma2.exe" -nosplash -exThreads=1 " ?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
nick w ArmA: frAnEkKk
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: mant3z »

"C:\Program Files\Bohemia Interactive\ARMA 2\arma2.exe" -nosplash -exThreads=1
Bez tych dodatkowych apostrofów co dałeś w swoim pytaniu.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: Rafael3D »

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Właśnie zanotowałem 1szy "wykrzacz" aplikacji.
Goła A2 od paru miesięcy nie sprawiała pod tym względem żadnych problemów, nie miało to po prostu miejsca. Dziś w MP OA po 30 min grania na mapce DomiOA gra sobie BEZ ŻADNYCH SYMPTOMÓW iż coś jest nie teges - wychodzi do pulpitu z komunikatem o błędzie aplikacji.
Dodam iż po męczeniu ok. 1,5h w SP nie było żadnych zwisów, jedynie przy zamykaniu army strasznie dłuugo wychodził z programu.
Komp jest raczej hitech, więc wykluczam tu całkowicie jego winę.
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: mant3z »

Czasami crash serwera może spowodować CTD Army... nie ma się czym przejmować.
Jak się gra na TS'ie to czasami są masowe CTD przy problemach serwera.
Mów mi milordzie łapserdaku!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma2 Operation Arrowhead”