ArmA 2: Operation Arrowhead
Moderator: Inkwizytor
- Kristof
- Posty: 81
- Rejestracja: 26 marca 2008, 11:45
- ID Steam:
- Numer GG: 6186420
- ID gracza: 2565124
- Lokalizacja: Niemcy -Polska Białystok
Re: ARMA 2: Operation Arrowhead
Operation Arrowhed proponuje duży wybor nowoczesnej broni i pojazdow a wyspa i budynki ,kryjowki nie dostepne na Czarnorusi są świetne Tu nawet Domination pokazuje co ma do zaoferowania Takistan co przyciaga nowych niekoniecznie inteligentnych graczy ktorzy zamieniaja Coop lub Warfare w chaos i Team Kill
Mam nadzieje ze Polscy gracze szybko dołacza do rozgrywki i pokaza co to Wspolpraca i Dobra Zabawa
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Mam nadzieje ze Polscy gracze szybko dołacza do rozgrywki i pokaza co to Wspolpraca i Dobra Zabawa
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Re: ARMA 2: Operation Arrowhead
Ja dołączę dopiero 23
- Kristof
- Posty: 81
- Rejestracja: 26 marca 2008, 11:45
- ID Steam:
- Numer GG: 6186420
- ID gracza: 2565124
- Lokalizacja: Niemcy -Polska Białystok
Re: ARMA 2: Operation Arrowhead
i robi sie ciekawie
została dodana nowa coop misja Battle Takistan i co fajne burza piaskowa
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
została dodana nowa coop misja Battle Takistan i co fajne burza piaskowa
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
- Rafael3D
- Posty: 440
- Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
- ID Steam:
- Numer GG: 11844
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: UK
Re: ARMA 2: Operation Arrowhead
Jedna uwaga do wersji z UK: moja (zamawiana dłuugo przed premierą) z play.com to 1.51.
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ARMA 2: Operation Arrowhead
Z tego co doczytałem to OA jest trochę kiepsko zoptymalizowane w stosunku do ArmA2 1.07
OA to coś jak ArmA2 1.05.
Aby odzyskać kilka fps'ów należy wyłączyć vsync a do skrótu dodać:
2 rdzeniowy proc:
-nosplash -cpucount=2 -exThreads=1
4 rdzeniowy proc:
-nosplash -cpucount=4 -exThreads=7
6 rdzeniowy proc:
-nosplash -cpucount=6 -exThreads=7
Można jeszcze ustawić -exThreads=5 jak by OA robiło CTD.
W ustawienia dźwięku pojawiła się opcja Voice Samples = 32, zmiana wartości do 16 też powinna sprawić, że odzyskamy parę klatek.
Pamiętajcie o tym, że w post procesach jest teraz SSAO http://en.wikipedia.org/wiki/Screen_Spa ... _Occlusion
Jak macie słabą kartę graficzną to należy PP ustawić co najwyżej na LOW.
Słaba w mojej opinii to coś od HD4850 włącznie w dół, chodź Ci co grają w małych rozdzielczościach pewnie jeszcze na 4850 dadzą radę medium ustawić.
Jak wyjdzie kolejny patch to parametr -cpucount można ze skrótu wywalić.
Mam nadzieję, że większości te rady pomogą
OA to coś jak ArmA2 1.05.
Aby odzyskać kilka fps'ów należy wyłączyć vsync a do skrótu dodać:
2 rdzeniowy proc:
-nosplash -cpucount=2 -exThreads=1
4 rdzeniowy proc:
-nosplash -cpucount=4 -exThreads=7
6 rdzeniowy proc:
-nosplash -cpucount=6 -exThreads=7
Można jeszcze ustawić -exThreads=5 jak by OA robiło CTD.
W ustawienia dźwięku pojawiła się opcja Voice Samples = 32, zmiana wartości do 16 też powinna sprawić, że odzyskamy parę klatek.
Pamiętajcie o tym, że w post procesach jest teraz SSAO http://en.wikipedia.org/wiki/Screen_Spa ... _Occlusion
Jak macie słabą kartę graficzną to należy PP ustawić co najwyżej na LOW.
Słaba w mojej opinii to coś od HD4850 włącznie w dół, chodź Ci co grają w małych rozdzielczościach pewnie jeszcze na 4850 dadzą radę medium ustawić.
Jak wyjdzie kolejny patch to parametr -cpucount można ze skrótu wywalić.
Mam nadzieję, że większości te rady pomogą
Mów mi milordzie łapserdaku!
- WarCity
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 czerwca 2010, 18:33
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: 51°06'57″N 17°37'11″E
Re: ARMA 2: Operation Arrowhead
Czy w podstawce też to można dopisać?Z tego co doczytałem to OA jest trochę kiepsko zoptymalizowane w stosunku do ArmA2 1.07
OA to coś jak ArmA2 1.05.
Aby odzyskać kilka fps'ów należy wyłączyć vsync a do skrótu dodać:
2 rdzeniowy proc:
-nosplash -cpucount=2 -exThreads=1
4 rdzeniowy proc:
-nosplash -cpucount=4 -exThreads=7
6 rdzeniowy proc:
-nosplash -cpucount=6 -exThreads=7
Można jeszcze ustawić -exThreads=5 jak by OA robiło CTD.
W ustawienia dźwięku pojawiła się opcja Voice Samples = 32, zmiana wartości do 16 też powinna sprawić, że odzyskamy parę klatek.
PS: Mam dwurdzeniowy jak by co
- WarCity
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 czerwca 2010, 18:33
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: 51°06'57″N 17°37'11″E
Re: ARMA 2: Operation Arrowhead
to linijka ma wtedy wygłądać tak:" "C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA 2\arma2.exe" -nosplash -exThreads=1 " ?
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ARMA 2: Operation Arrowhead
"C:\Program Files\Bohemia Interactive\ARMA 2\arma2.exe" -nosplash -exThreads=1
Bez tych dodatkowych apostrofów co dałeś w swoim pytaniu.
Bez tych dodatkowych apostrofów co dałeś w swoim pytaniu.
Mów mi milordzie łapserdaku!
- Rafael3D
- Posty: 440
- Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
- ID Steam:
- Numer GG: 11844
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: UK
Re: ARMA 2: Operation Arrowhead
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Właśnie zanotowałem 1szy "wykrzacz" aplikacji.
Goła A2 od paru miesięcy nie sprawiała pod tym względem żadnych problemów, nie miało to po prostu miejsca. Dziś w MP OA po 30 min grania na mapce DomiOA gra sobie BEZ ŻADNYCH SYMPTOMÓW iż coś jest nie teges - wychodzi do pulpitu z komunikatem o błędzie aplikacji.
Dodam iż po męczeniu ok. 1,5h w SP nie było żadnych zwisów, jedynie przy zamykaniu army strasznie dłuugo wychodził z programu.
Komp jest raczej hitech, więc wykluczam tu całkowicie jego winę.
Właśnie zanotowałem 1szy "wykrzacz" aplikacji.
Goła A2 od paru miesięcy nie sprawiała pod tym względem żadnych problemów, nie miało to po prostu miejsca. Dziś w MP OA po 30 min grania na mapce DomiOA gra sobie BEZ ŻADNYCH SYMPTOMÓW iż coś jest nie teges - wychodzi do pulpitu z komunikatem o błędzie aplikacji.
Dodam iż po męczeniu ok. 1,5h w SP nie było żadnych zwisów, jedynie przy zamykaniu army strasznie dłuugo wychodził z programu.
Komp jest raczej hitech, więc wykluczam tu całkowicie jego winę.
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ARMA 2: Operation Arrowhead
Czasami crash serwera może spowodować CTD Army... nie ma się czym przejmować.
Jak się gra na TS'ie to czasami są masowe CTD przy problemach serwera.
Jak się gra na TS'ie to czasami są masowe CTD przy problemach serwera.
Mów mi milordzie łapserdaku!