ArmA 2: Operation Arrowhead

Dyskusja ogólna, tryb singleplayer tylko o Arma2OA

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
osa1942
Posty: 63
Rejestracja: 25 kwietnia 2010, 18:37
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: osa1942 »

E co to za newsy... Nic specjalnego.
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: mant3z »

Cymbał – im puściejszy w środku – tym głośniej dzwoni.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: kondor »

mant3z pisze:Cymbał – im puściejszy w środku – tym głośniej dzwoni.
a to było do czego?
osa1942
Posty: 63
Rejestracja: 25 kwietnia 2010, 18:37
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: osa1942 »

do mnie. Dałem pusty komentarz no bo i wywiad pusty. Od bisu jak zwykle nic ciekawego się nie dowiedzieliśmy.
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: mant3z »

Co się źle zaczyna, to się dobrze kończy. :coffee
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
GenerałKyrwa
Posty: 63
Rejestracja: 27 maja 2010, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Elektrozavodzk

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: GenerałKyrwa »

Uwaga Uwaga informacja z (może nie ostatniej chwili). W arrowhead będą brytole skąd to wiem - http://www.armaholic.com/page.php?id=10640 . Przeczytajcie ten drugi news nad filmikiem
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: FOX-PL* »

:? Juz dawno o tym wiadomo. Mogliby tak nie urozmaicać tylko dopracować pare błędów, oraz troszke OPFOR doposażyć bo tam biedą zajeżdza.
Ostatnio zmieniony 06 czerwca 2010, 13:55 przez FOX-PL*, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
GenerałKyrwa
Posty: 63
Rejestracja: 27 maja 2010, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Elektrozavodzk

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: GenerałKyrwa »

Ehh to przepraszam :(
osa1942
Posty: 63
Rejestracja: 25 kwietnia 2010, 18:37
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: osa1942 »

Taa od tygodnia na oficjalnym forum trąbią ...
A wie ktoś może czy brytole to będzie DLC do DLC czy jakiś Addon?
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: FOX-PL* »

Nie masz za co przepraszać, nie każdy zawsze musi być na bierząco w temacie zwlaszcza, że nie każdy portal na tyle szybko informuje graczy. Niektóre newsy pojawiają się, ale dopiero po jakimś czasie jest opublikowane więcej materiału. Z jednej strony ciekawie będzie mieć do dyspozycji fiveclock'ów i ich L'ki aczkolwiek wolałbym, aby bardziej dopracowali szczegóły a nie wrzucali kolejne megabajty addonów.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: SaS TrooP »

Zgadzam się, zwłaszcza, że od tego są ekipy poszczególnych modów jak np. UKF czy CSLA.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma2 Operation Arrowhead”