Działanie pod warunkiem posiadania broni

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Zgedi
Posty: 58
Rejestracja: 22 sierpnia 2009, 23:03
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: MMz

Działanie pod warunkiem posiadania broni

Post autor: Zgedi »

Jak zrobić coś takiego?
Jednostka a strzela do jednostki b pod warunkiem,że ta posiada broń.Może być i na konkretną broń np m4 albo ogólnie.Wszystko mi jedno.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Działanie pod warunkiem posiadania broni

Post autor: SaS TrooP »

Jeśli konkretna broń:

Kod: Zaznacz cały

jednostka hasweapon "broń";
Jako warunek.
krzysiek2222
Posty: 77
Rejestracja: 31 grudnia 2009, 14:51
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Działanie pod warunkiem posiadania broni

Post autor: krzysiek2222 »

A ogólnie to warunek będzie:

Kod: Zaznacz cały

weapons jednostka != null
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Działanie pod warunkiem posiadania broni

Post autor: kondor »

Sprawdzales to? bo podejrzewam, ze jest zle:
-weapons zwraca tablicę (czyli brak broni to pusta tablica, a nie null)
-nie przyrównuje sie do null, bo to nawet null == null jest false (nalezy uzyc isNull)
Awatar użytkownika
Zgedi
Posty: 58
Rejestracja: 22 sierpnia 2009, 23:03
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: MMz

Re: Działanie pod warunkiem posiadania broni

Post autor: Zgedi »

Super.Dzięki wszystkim za pomoc
krzysiek2222
Posty: 77
Rejestracja: 31 grudnia 2009, 14:51
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Działanie pod warunkiem posiadania broni

Post autor: krzysiek2222 »

Sry idiotycznie napisałem powinno być

Kod: Zaznacz cały

weapons player != [];
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”