Zwiększyć na 180000? Chyba zmniejszyć bo jest na 4194304Immm3r pisze:Poczytaj poniższe tematy może coś pomoże:
http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=83650
http://dev-heaven.net/wiki/proper-proje ... ak_Visuals - wypróbuj tego addona Vegetation_Low_Visuals_R_PROPER.7z
Kiedyś czytałem temat na biforum odnośnie ładowania obiektów w ARMA 2 i koleś znalazł parametr "3D_Performance" w arma2.cfg (moje dokumenty/arma2/), który rzekomo odpowiada za ilość wyświetlanych jednocześnie obiektów.
Zobacz ile wynosi u Ciebie ten parametr i spróbuj go zwiększyć. Z tego co pamiętam to koleś zmienił na 180000.
Rozlewanie się roślinności
Moderator: Inkwizytor
Re: Rozlewanie się roślinności
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu...
Prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!
Prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!
Re: Rozlewanie się roślinności
Możemy zamienić się na komputery wtedy sobie zwiększysz.
Virtual Battle 1st Campaign Veteran.
Re: Rozlewanie się roślinności
I jak SASTroop - pomogło to Ci coś - obie metody?
" ... Pamiętaj, Strach jest Twoim Jedynym Przewodnikiem tam ... tam gdzie Cienie kryją ... Śmierć ... "
Re: Rozlewanie się roślinności
Wbrew pozorom na moim kompie mam podobny problem. Ponadto zrobiłem teścik - Znalazłem najładniej wydetalowane drzewo, następnie na drugim końcu mapy walnąłem 1000 jednostek. Co się okazało - Gra sama zrobiła to drzewo rozlane i brzydkie, jakgdyby w OFP1 automatyczne dostosowanie LOD. Im więcej bajerów na mapie tym program będzie wyświetlał gorszej jakości textury roślinności. O co z tym kaman? bo np. Mnie i wielu innym takie rozwiązanie zapewne nie leży
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu...
Prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!
Prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: Rozlewanie się roślinności
Zapewne chodzi o wydajność - gdyby tak wszystkie drzewka były ładne i nie rozmyte to dodaj do tego jeszcze te 1000 jednostek to będziesz miał hardkor slideshow
- JonPL
- Posty: 270
- Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
- ID Steam:
- Numer GG: 6628146
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Rozlewanie się roślinności
Spieprzony auto-drop down, nic więcej
Plus dla Miro;
Kombinacja wysokiego ustawienia 3D Performance, znanego już mi PROPER Low Veg i DrawingDistanceAddon autorstwa Kju = brak skaczących LOD, brak "wyskakujących" z nicości obiektów będących w polu widzenia, itd
Plus dla Miro;
Kombinacja wysokiego ustawienia 3D Performance, znanego już mi PROPER Low Veg i DrawingDistanceAddon autorstwa Kju = brak skaczących LOD, brak "wyskakujących" z nicości obiektów będących w polu widzenia, itd
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.
Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: Rozlewanie się roślinności
hymm... albo coś zmieniłem w opcjach (nie świadom tego) albo patch 1.04 to naprawił, przynajmniej częściowo - teraz rozmywające się drzewa pojawiają się znacznie dalej niż wcześniej. Mógłby ktoś ewentualnie sprawdzić i potwierdzić?
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Rozlewanie się roślinności
A grzebałeś w opcjach, bo ja większej różnicy nie widzę. BTW, metoda Jona nie działa, wyłączenie ustawień karty pokoju AA czy Anizo także nic nie dały.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 27 kwietnia 2008, 15:31
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: Rozlewanie się roślinności
Na rozmycia drzew pomaga zwiększenie jakości tekstur (najlepiej na maxa).