Mgła na ziemi

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Miro
Posty: 57
Rejestracja: 23 sierpnia 2009, 11:29
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Mgła na ziemi

Post autor: Miro »

Na początek Witam Wszystkich jestem nowy :)

A teraz do sedna...
jak w temacie żeby zrobić klimacik w misji z leżącą na ziemi mgłą. Gdzie co i jak wpisać?
Z BI Forum niewiele wywnioskowałem, bo nie wiem gdzie dokładnie i co dokładnie wpisać.
Dobre misje robiłem w OFP ale to zamierzchłe czasy i zapomniałem wszystkiego :(
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu...
Prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!
Awatar użytkownika
polo
Posty: 208
Rejestracja: 07 lipca 2009, 08:55
ID Steam:
Numer GG: 1257116
ID gracza: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Mgła na ziemi

Post autor: polo »

Jak dobrze pamietam to w prognozie się wybierało.
Jednym z najlepszych sposobów zachowania pokoju jest ciągła gotowość do wojny.
Awatar użytkownika
Miro
Posty: 57
Rejestracja: 23 sierpnia 2009, 11:29
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Mgła na ziemi

Post autor: Miro »

polo pisze:Jak dobrze pamietam to w prognozie się wybierało.
Tak ale chodzi mi o taką "leżącą na ziemi" jak w jednej misji w kampanii gdzie startujemy o mglistym poranku z bazy rebeliantów ciężarówką. Wypasiony klimacik rbi taki 'Misty Fog' na ziemi. A w pogodzie niestety tego nie ma
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu...
Prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Mgła na ziemi

Post autor: JonPL »

Z tego co kojarzę to miks poranne\wieczornej pory; Ew. moduł weather


Jeśli to wciąż nie to, to rozpakuj misje z kampanii i sprawdź jak to zrobili;
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Awatar użytkownika
Miro
Posty: 57
Rejestracja: 23 sierpnia 2009, 11:29
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Mgła na ziemi

Post autor: Miro »

JonPL pisze:Z tego co kojarzę to miks poranne\wieczornej pory; Ew. moduł weather


Jeśli to wciąż nie to, to rozpakuj misje z kampanii i sprawdź jak to zrobili;
OK jak rozpakować misję? Bo jesteś na dobrym tropie...
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu...
Prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Mgła na ziemi

Post autor: JonPL »

Musisz rozpakować .pbo kampanii programem cpbo z ArmA 2 Tools Kegetysa (choć może i BIS z narzędziami dodał), po czym wrzucić do edytora i sprawdzić na czym to jest oparte
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Awatar użytkownika
Uncle Blues
Posty: 78
Rejestracja: 15 stycznia 2007, 20:26
ID Steam:
Numer GG: 1562358
ID gracza: 2841
Lokalizacja: Warszawa / Opole

Re: Mgła na ziemi

Post autor: Uncle Blues »

JonPL pisze:Ew. moduł weather
Moduł Weather odpowiada tylko i wyłącznie za chmury 3D.
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Mgła na ziemi

Post autor: Yac »

3 skrypty mgły już są - ale mam kłopoty z umiejscowieniem viewblockerów by jakoś to wyglądało. Teraz jest tak że mgła jest widoczna przez gracza ale AI jej nie widzi i może czitować przez nią.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”