Problem z waitUntil

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Problem z waitUntil

Post autor: Trance »

Witam!
Pisze z tak śmiesznym problemem, że aż żal cokolwiek pisać. Ale musze... Jak trzeba wpisać warunek z alternatywą do komendy waitUntil?
Ja wpisuje tak:
waitUntil {A1 OR A2};
lub
waitUntil {(A1 OR A2)};
lub
waitUntil {(A1) OR (A2)};
i nic z nich nie działa... Wogole waitUntil oferuje mozliwosc sprawdzania warunku w ten sposób?

Prosze o jak najszybsze podpowiedzi, co robie zle :D

Pozdrawiam.

EDIT:

Własnie przegladam skrypt jakiejs misji (Domination bodajze) i widze taką linijkę:
waitUntil {cargo_selected_index != -1 || !dialog || !alive player};
i to podobno działa, a u mnie wygląda to tak samo i nie działa........... Ma ktos pomysł? :roll:
Obrazek
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Problem z waitUntil

Post autor: gremdek »

wygląda dobrze, musisz mieć coś z A1 i A2 zwalone.
zrób A1 na true w radiu i zobacz czy zadziała.

waituntil pewnie działa jak @ jeszcze w sqs, czyli puszcza pętlę z opóźnieniem chyba było 0.05s i wychodzi przy spełnionym warunku. dlatego waitUntil {random 1 < 0.4} po jakiejś tam chwili zawsze będzie spełnione.
w waitUntil to możesz nawet inkrementacje robić czy inny kod, coby jakąś śmieszną sztuczkę zastosować.
cfog skończył się na kill'em all
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Problem z waitUntil

Post autor: Trance »

Ale jak probuje obie zmienne osobno jako jedyne warunki to skrypt cały działa super, krzaczy się jak je dam razem... :no
Obrazek
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Problem z waitUntil

Post autor: gremdek »

zrobiłem takie coś w init.sqf:

Kod: Zaznacz cały

A1 = false;
A2 = false;
hint "przed waitUntil";
waitUntil {A1 || A2};
hint "po waitUntil";
dodałem na mapie trigger na radio alpha co robi A1 = true;

i działa.
cfog skończył się na kill'em all
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Problem z waitUntil

Post autor: Trance »

Faktycznie, nie zauważyłem, że zmienne tworzą się zależnie od siebie, więc gdy jedna jest true, druga wogóle nie istnieje :).
Już wszystko działa.
Dzięki za pomoc gremdek.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”