Zapowiedz patcha 1.03 do ArmA2

Zablokowany
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Zapowiedz patcha 1.03 do ArmA2

Post autor: Forrestal »

Na BISie pojawilo sie info odnosnie zmian w 1.03.
• Improved airplane HUD visibility.
• Direct analogue throttle and brake for airplanes now available.
• Optimization: Reduced frame stutter near map borders.
• Sea surface was not rendered in NE area out of map.
• Terrain surface was sometimes using wrong parallax map.
• Grenade can destroy a building just by impact
• Radio echo elimination
• Team switch did not work when player died
• More flexible configuration of Flares in the config (brightness, size)
• Reduced AI detecting slowly moving enemy vehicles by ear.
• Prevent killed units reporting who killed them.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Zapowiedz patcha 1.03 do ArmA2

Post autor: kondor »

A ten patch nie miał dawać wzrostu wydajności? - bo nie widzę tego na powyższej liście
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: Zapowiedz patcha 1.03 do ArmA2

Post autor: PROCIK »

A jak by miala wygladac informacja o wzroscie wydajnosci?
* wzrost wydajnosci z 30 do 50 fps ? :)
• Improved airplane HUD visibility.
• Direct analogue throttle and brake for airplanes now available.
Optimization: Reduced frame stutter near map borders.
• Sea surface was not rendered in NE area out of map.
Terrain surface was sometimes using wrong parallax map.
• Grenade can destroy a building just by impact
• Radio echo elimination
• Team switch did not work when player died
• More flexible configuration of Flares in the config (brightness, size)
• Reduced AI detecting slowly moving enemy vehicles by ear.
• Prevent killed units reporting who killed them.
Moze te informacje co zaznaczylem maja cos wspulnego z poprawa wydajnosci A2.
Poza tym to dopiero jakies pierwsze info, wiecej detali pewno bedzie jak wyjdzie sam Patch.
Poza tym moze nie chca pisac ze poprawili wydajnosc gry bo tym samym przyznawali by sie do bledu :)
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Zapowiedz patcha 1.03 do ArmA2

Post autor: eJay »

Placebo napisał, że to bardzo wstępna lista zmian. Będzie tego więcej. Oczywiście data wypuszczenia patcha - TBA.
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: Zapowiedz patcha 1.03 do ArmA2

Post autor: mant3z »

No nie ma co marudzić dopiero mamy miesiąc po premierze... za rok będzie pięknie :D :D
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Zapowiedz patcha 1.03 do ArmA2

Post autor: kondor »

PROCIK pisze:1) A jak by miala wygladac informacja o wzroscie wydajnosci?
* wzrost wydajnosci z 30 do 50 fps ? :)
• Improved airplane HUD visibility.
• Direct analogue throttle and brake for airplanes now available.
Optimization: Reduced frame stutter near map borders.
• Sea surface was not rendered in NE area out of map.
Terrain surface was sometimes using wrong parallax map.
• Grenade can destroy a building just by impact
• Radio echo elimination
• Team switch did not work when player died
• More flexible configuration of Flares in the config (brightness, size)
• Reduced AI detecting slowly moving enemy vehicles by ear.
• Prevent killed units reporting who killed them.
2) Moze te informacje co zaznaczylem maja cos wspulnego z poprawa wydajnosci A2.
Poza tym to dopiero jakies pierwsze info, wiecej detali pewno bedzie jak wyjdzie sam Patch.
3) Poza tym moze nie chca pisac ze poprawili wydajnosc gry bo tym samym przyznawali by sie do bledu :)
1) Np jak inne w "jedynce"
2) Nie mają - to przypadki szczególne.
3) Nie rozumiem w jaki sposób notka o zwiększenie wydajności (i tak już imo wydajnej gry) jest równoznaczna z "przyznaniem się do błędu".
No nie ma co marudzić dopiero mamy miesiąc po premierze... za rok będzie pięknie :D :D
Kto marudzi? Zadałem proste pytanie, gdyż (chyba nawet na tym forum) padło info w rodzaju: "patch 1.02 eliminuje jakieś tam pierdoły, pierwsze bugi, natomiast 1.03 ma zwiększać wydajność"
Zablokowany

Wróć do „ArmA Flash News”