ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Awatar użytkownika
Mirage
Posty: 254
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 22:02
ID Steam:
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Mirage »

Potestowałem to teraz trochę i wygląda to mniej więcej tak:

1. Obrazek


2. Obrazek

Więc generalnie trochę wygląda to smiesznie. W pierwszym przypadku połowa heli znalazł się pod ziemią (jak widać) i nawet się nie zapalił. Z kolei w drugim przypadku jak jest widać na załączonym obrazku :) Warto dodać nawet, że na 6 prób wyskoczenia z lecącego heli na spadochronie z wysokosci 100 metrów (będąc pilotem) tylko w dwóch przypadkach heli się rozwalił :mrgreen: w pozostałych czterech przypadkach samoistnie wylądował, a właściwie spadł z wysokości 100 metrów i NIC mu się nie stało :) Naprawdę silna ta rosyjska konstrukcja :hapy
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: vilas »

Dlaczego uważasz, ze grafika i jej efekty nie mają znaczenia? To po co ja kupuje coraz to lepsze procesory i karty graficzne? Po co cały hardware'owy biznes sie rozwija? Chyba, ze Twoja ideą życiową jest cofanie się w rozwoju, ale wtedy im wiecej masz lat, tym bardziej ja nie chce poznawać Twojego poziomu (z całym szacunkiem).
dlatego kolego, bo są osoby co chcą symulatora militarnego (zgodnie z reklamą) a nie odbajerzoną graficznie "grę" :)
jak sie chce odbajerzoną grę to jest 100 innych :)
to tak jak z radiostacjami - przewijasz skalę i masz 20 stacji co grają ten sam pop, a są ludzie co słuchali np. kiedyś rockowo-metalowego radia (2 nazwy w Warszawie) i nagle po zmianach dyrekcji przewijają skale i mają 22 popowe stacje bo nowe dyrekcje ze wzgl. na klientów i reklamy zdjęły audycje Ryłkołaków, Kinskich na rzecz "muzyki dyskotekowej lat 90tych" i
"nowości w muzyce klubowej i rave"
część osób kupuje to bo ma napis "ultimate military realism" na pudełku
możesz to uznawać za cofanie, ale ja mam gdzieś grafikę też :)
ja chce symulator pola walki :)
ja od grafiki i wkurzającego HDR wolałbym nawet poziom MOHAA ale:
- działające kamizelki i hełmy oraz osłony pancerne penetrowalne przez określoną moc dopiero
- że moge strzelić i 100 razy w drzwi pojazdu, zabić załoge, zmasakrować, ale pojazd nie może wybuchnąć od strzału pociskami rdzeniowymi w drzwi, tam nie ma co sie zapalić i wybuchnąć
- że mogę przywalić w karabin dowódcy czołgu, zniszczyć go , a czołg dalej jedzie i wieża mu działa
- o tym, że miło by było jakby ERA działała nie wspomnę
- termowizja, podczerwień ogólnie
- AI nie używające Stingera na czołgi,
- AI nie używające kumulacyjnych na piechotę (choćby wyrzutni ręcznych)

najważniejsza była by penetrowalność, że nawalam z 7.62 w BMP i nic
jeden strzał 20 mm i np. ginie żołnierz będący cargo w środku
że strzelam 3 razy w noge, żołnierz zwija sie z bólu, pełza, ale żyje i może prowadzić ogień na leżąco
strzelam mu raz w rękę i nie może trzymać broni (Soldier of Fortune)
a nie dwudziestą drugą stację grającą pop
odbajerzoną grafike to ja widziałem w COD2 , ale dalej wtedy grałem w OFP bo o co innego w tych grach chodzi niż grafika, chodzi o symulator pola walki (fizyka, zniszczenia, realizm)
Ostatnio zmieniony 02 czerwca 2009, 09:52 przez vilas, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: mant3z »

Villas zaczynam mieć obawy co do tego czy prawdziwy VBS by Cię zadowolił ;)

AI w akcji:
KLICK! :P

Jest FLIR, AI się rozkręciło... jeszcze ze 20 patchy i będzie cacy :lol:


EDIT:
Zapomniałem o tym 2:10 FLIR
KLICK!
Ostatnio zmieniony 02 czerwca 2009, 12:14 przez mant3z, łącznie zmieniany 2 razy.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
Garbol
Posty: 243
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 01:14
ID Steam:
Numer GG: 1299924
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Garbol »

Jakieś dziwne te linki dałeś bo mi się otwiera główna strona vtunnel.com i nic więcej...
Obrazek
W wojsku służyłem od 06.08.2008 do 27.04.2009 - Siły Powietrzne Operator radarów NUR-31, NUR-31MK, NUR-41, Nur-12.
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: mant3z »

Wcześniej działało, no nie ważne... poprawiłem. Zobacz teraz.
Ja nie mogę sprawdzić bo mam YT wycięte na firewallu.
Mów mi milordzie łapserdaku!
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

Nie narzekajcie, że jest jak w przypadku army1, bo tutaj dali od groma ulepszeń! Popatrzcie na takie Call of Duty. Co zmieniają z każdą kolejną częścią? Grafikę? Czas i miejsce akcji? Pomimo tych zmian ciągle jest to ta sama gra! Biegniesz, strzelasz do Niemców (Arabów, Rosjan, Japończyków), obrzucasz się (obrzucają cię) granatami niczym kibole "Jagi" ciemnoskórego obywatela kraju południowego łaciną. Pomimo ulepszeń to ciągle te same gry - z jedną ścieżką akcji, 99,99% wydarzeń to skrypty (0,01% to działania gracza). A arma? Doszło mnóstwo ulepszeń - grafika, dźwięk, fabuła (sam nie sprawdzałem, ale wiele osób wypowiada się o niej pozytywnie), teren działań, AI, uzbrojenie, pojazdy, efekty zniszczeń. Jednym słowem - MNÓSTWO! Strach się bać jakby wyglądał VBS na bazie nowej army! ;)

P.S.
Zapomniałbym! Język! Ruskie gadają po rusku, a amerykańce po amerykańsku!
Awatar użytkownika
prawdziwy
Posty: 51
Rejestracja: 01 czerwca 2009, 23:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: prawdziwy »

centurion_94 pisze:Nie narzekajcie, że jest jak w przypadku army1, bo tutaj dali od groma ulepszeń! Popatrzcie na takie Call of Duty. Co zmieniają z każdą kolejną częścią? Grafikę? Czas i miejsce akcji? Pomimo tych zmian ciągle jest to ta sama gra! Biegniesz, strzelasz do Niemców (Arabów, Rosjan, Japończyków), obrzucasz się (obrzucają cię) granatami niczym kibole "Jagi" ciemnoskórego obywatela kraju południowego łaciną. Pomimo ulepszeń to ciągle te same gry - z jedną ścieżką akcji, 99,99% wydarzeń to skrypty (0,01% to działania gracza). A arma? Doszło mnóstwo ulepszeń - grafika, dźwięk, fabuła (sam nie sprawdzałem, ale wiele osób wypowiada się o niej pozytywnie), teren działań, AI, uzbrojenie, pojazdy, efekty zniszczeń. Jednym słowem - MNÓSTWO! Strach się bać jakby wyglądał VBS na bazie nowej army! ;)

P.S.
Zapomniałbym! Język! Ruskie gadają po rusku, a amerykańce po amerykańsku!

Umiesz wymienić jakieś konkrety a nie ciągle ten "prasowy bełkot"?
"Co ty wogole bredzisz czlowieku ?", "Debili trzeba tępić :/", "Za bycie, niestety, kretynem i totalnym dzieciakiem siedmioletnim.", "a masz lamo", "Synku, czy ty naprawdę nie możesz sobie pójść?", "Pier**li jak potłuczony."
Obrazek
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

Proszę bardzo:
grafika - HDR; może denerwujące, ale świetnie wygląda
- tekstury; modele przeniesione z arma 1 wyglądają o niebo lepiej + 5 metrów wyżej
- genialnie wygląda wyspa w motywach "jesiennych",
- woda wygląda (mniej lub bardziej) jak woda, a nie parę niebiesko - białych pikseli

dźwięk - broń; poprawione brzmienie wystrzałów
- podczas biegania słychać, że żołnierz ma na sobie trochę żelastwa,
- dźwięk pojazdów dużo bardziej urozmaicony,
- żołnierze mówią swoim narodowym językiem

fabuła - wreszcie coś realistycznego - można by powiedzieć, że była wojna na bazie fabuły gry :). A nie, że jakaś maleńka armia,
400 ludzi, 50 czołgów, 20 śmigłowców i 10 samolotów po jednej jak i po drugiej stronie toczą krwawą wojnę, której starano się dodać odrobiny dramatyzmu poprzez zaprezentowanie raczej mało udanych przerywników (powiem szczerze, że chyba najlepiej wykonany był ten na początku ;) ) - bardzo oklepany model, że biedni komuniści z północy atakują bogatych sąsiadów z południa - oczywiście bogacze nie mają szans w starciu z biedakami.

teren działań - jak już napisałem, piękny realistyczny (prawdziwe CZECHY!) teren działań. I to od razu określony jako FRAGMENT większego kraju, a nie jakiś dwustukilometrowy wypierdek w centrum zainteresowań wielkich armii.

AI - komputer inteligentniej się zachowuje, używa (w miarę) osłon, przeszkód terenowych itp. Może daleko do ideału, ale i tak sto razy lepiej, niż poprzednio.

pojazdy - Po prostu więcej typów i lepsze wykonanie.

efekty - Dym, wybuchy, zaorana ziemia przy wrakach, jakoś drobnymi kroczkami poprawione zniszczenia budynków (lekko, ale zawsze).

Jednym słowem : Jest więcej PLUSÓW, niż minusów.

Dodam jeszcze, że NIE GRAŁEM, a całą wiedzę o ArmA ][ czerpię z forów, stron internetowych i filmików zamieszczonych na youtube.
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: vilas »

a mnie najbardziej rozwala tekst, że inne gry to tylko zmienia sie w nich grafika podczas gdy "A arma? Doszło mnóstwo ulepszeń - grafika, dźwięk, fabuła"
okej, no w sumie rozumiem, że osoby co chcą militarnego symulatora są w mniejszości w świecie graczy, bo o ile OFP było siermiężne, o tyle Arma przyciągnęła troche "poza militarnymi freakami" i BIS zobaczył w tym "rynek"
woda, chmury, wybuchy - ale jak pisał ktoś wcześniej - pojazdy mają tendencję się kleić , dalej 2 strzały w nogę zabijają, hummer ostrzelany z przodu zmienia na całości texturę na ostrzelaną, dom po upadku kawałka ściany rozsypuje się
poczekam oczywiście na Polską wersję i opinie o niej , ale z całym szacunkiem do nowych graczy - na opinie "starej gwardii OFP" - co oni powiedzą o naszym wydaniu z paczami po drodze :)
pewnych rzeczy addonmaker nigdy nie poprawi bo są w enginie, można zrobić najrealniejszy model czołgu, ale jak on wyląduje do góry nogami, bo zderzył sie z innym na wąskiej drodze... to cały sens działania pryska
no i ciekaw jestem jak teraz helikoptery używają pocisków niekierowanych?
w OFP używały sprawnie, w Armie bardzo rzadko i niesprawnie
czytałem też gdzieś opinie prawdziwych wojskowych co wypowiadali sie już o A2, że recoile są nierealne
zresztą - Arma 1 - AK74 bardzo kopało, bardziej niż M4
ciekaw jestem czy AKS74U ma ten sam zasięg co AK74, jak w OFP, Arma - różniąc sie jedynie modelem
ciekawe czy na 400 metrów AI używa broni krótkolufowej jak HK G36C, AKS74U ?
czy tylko na max 250 ?
realnie AKS74U ma zupełnie inne założenia konstrukcyjne-przeznaczeniowe-taktyczne niż pełnej długości lufy AK74, subkarabinki są dla załóg do samoobrony, dla oddziałów specjalnych do walk w pomieszczeniach z możliwością przebicia kamizelki a nie jak w peemie, że sie zatrzyma, powodem wymienności magazynków jest logistyka
wg. rosyjskich stron AKS74U ma nastawę celownika 200/400 m w realu, ale zwykły kałach AK ma kilometr ? i co z tego, jak celność zwykłego AKMa w rękach przeciętnego żołnierza to na 300 metrów ?
sami rosjanie piszą o efektywnej celności 150-200 metrów, siła kuli zostaje, ale 8 calowa lufa... to nie 16 calowa jak w AK74 , zasięg skuteczny teoretyczny od mocy pocisku , pola rozrzutu określany jest na pół kilometra
w zwykłych kałachach :)
ogień seryjny z AKS74U to powinna być jazda, wg. forów różnych "recoil is horrible", podczas gdy długolufowy AK74 z kompensatorem uchodzi za jeden z bardziej stabilnych karabinków
pewnie i były Polonezy, Fiaty co miały licznik do 180-200 a jechały 140 :)
widziałem instrukcje A2 i przeraziło mnie, ze SVD jest "wyskalowane" na 200 metrów a AKS74U na 300 metrów, to jakiś horror by był :(
Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

Vilas ma racje, ale też za bardzo się czepia. AI jest świetne, grafika wspomniana przez Centuriona też.
Jedyne co mi nie pasuje to właśnie za mały realizm i głupio, by w ultimate simulation musiało powstawać ACE by gra była realistyczna. Jednak po jednym paczu większość rzeczy działa, co jest postępem.

@Missile - rozjaśnij mi jedną rzecz? Heli spada z tych 100 metrów i po wejściu można nadal nim lecieć?
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Rainbow »

Spędziłem już parę godzin przed tą grę i pierwsze odczucia mogę wam przekazać. Mając na uwadze doniesienia o wielkiej klesce BISu odpaliłem ArmA2 z mieszanymi uczuciami. Gra oczywiście już spatchowana do 1.01.

Pierwsze co mi się spodobało to całkowicie nowy Interfejs graficzny, bardzo czytelny i odpowiednio zeskalowany.

Po odpaleniu początkowego Boot Campa rozpoczęła się rozgrywka. Gra poprzez używanie wielu nowych efektów jak motion blur, depth of field, bloom i o niebo lepszy HDR uzyskała nowy, wyjątkowy charakter. Ekran rozmywa się po bokach gdy np. szybko biegniemy, lub gdy ktoś do nas strzela. Tekstury są naprawdę wysokiej jakości, a poprawione cieniowanie również można zauważyć np. poprzez efekt tworzenia się cienia na pojeździe, który jest schowany pod siatką maskującą. Może nie jest tak cukierkowo i ostro jak żyleta jak w ArmA1, ale ArmA2 jest po prostu piękna poprzez swój charakter.

Kolejna rzecz to dźwięki, które robią naprawdę duże wrażenie. Gdy ktoś koło nas przebiega słyszymy jak sapie, wszelkie szelesty nie tylko od podłoża, ale i również od naszego sprzętu potęguję odczucia. Niezapomnianym momentem jest gdy F35 przeleci nad naszą głową...po prostu priceless. Strzały, wybuchy, czy rykoszety jak najbardziej poprawne.

Animacje, w OFP i ARMA była to kula u nogi. Teraz są one nareszcie dopracowane i gdy chcemy się zatrzymać żołnierz to robi, a nie biegnie jeszcze przez 3 metry jak to było we wcześniejszych odsłonach. Odpowiednie trzymanie broni w rękach, przechodzenie przez przeszkody itp. to juz znane fakty, ale warto nadmienić.

Notatnik przeszedł już do lamusa i w ArmA2 mamy ciekawe połączenie menu rozwijanego w górnej części ekranu z mapą. W menu tym znajdziemy wszystkie niezbędne informacje o różnych zadaniach i opis każdego z nich + inne informacje. Moim zdaniem zostało to bardzo dobrze opracowane i nie musimy już się martwić o elementy zasłaniające nam mapę. Co do samej mapy, to nie zaszło na niej wiele zmian. Jest ona o wiele bardziej czytelniejsza (markery odpowiednio zeskalowane) i jakby żywsza pod względem kolorów (tło mapy przedstawia teren na podstawie zdjęć satelitarnych). Same przyrządy nie zostały jakoś wielce zmienione (GPS trochę powiększony

Ekwipunek został całkowicie przerobiony. Teraz jest on bardziej "bajerancki" i zapewne wygodniejszy,ale przede wszystkim czytelniejszy, bo wprowadzono podział na kategorie danej broni. Warto również wspomnieć o dodatkowym polu, w którym znajduje się sprzęt nawigacyjny jak np. mapa, GPS, kompas, zegarek, czy radio.

Szybkie menu dowodzenia jest bardzo dużym ułatwieniem za co plus twórcom, ponieważ bardzo się przydaje zawierając najważniejsze i najczęsciej wykorzystywane komendy dla pozostałych członków drużyny. Są tam również komendy związane ze wsparciem od dowództwa/bazy wykorzystywane np. w trakcie kampani (helikopter, nalot itp.). High Command również przetestowałem. Jest to bardzo dobra rzecz, ciekawie pomyślana i zapewne znacząco przydatna przy misjach z użyciem dużej ilości jednostek jak np. Warfare. Jak narazie poza treningiem nie miałem jeszcze okazji go wystarczająco przetestować.

Komendy radiowe zostały przerobione. Nie tylko nagrano nowe głosy, ale zmiono rodzaj informacji w przekazach. Dane są teraz mniej precyzyjne i bardziej realne bez centymetrowych dokładności. System radiowy to jednak nadal tylko sklejka słów, które nie zawsze brzmią 100% realnie. Same zwroty Marinesów są za to dużo bardziej przyziemne i po prostu ciekawsze :)

Muzyka, to generalnie bardzo dobra robota. Mieszanka utworów rockowych w sytacjach wymiany ognia ze spokojnymi, gdy zwiedzamy samą wyspę. Czuć w niej pewien powiew OFP co może być uznane tylko za zaletę.

No to teraz trochę głębszy temat - AI. Różnicę widać i to znaczącą. AIki nie biegają już jak kompletne matoły pod celownik, tylko stosują różne zagrywki (np. oflankowanie). Znajdowanie przez nich odpowiednich ścieżek jest dużo szybsze i poprawniejsze, przez co nie wsiadają do HMMWV 5min. W akcji AI wykorzystuje różne osłony, chowa się, wychyla itp. Sztuczniaki prowadzą również Suppresing Fire, który prezentuje się równie ciekawie. Osłaniają nas gdy przemy do przodu, lub proszą o osłonę, gdy sami gnają przed siebie. AI nie jest już wszystkowidzące i wiedzące no i zniesiono u nich widzenie przez krzaki, co na pewno wielu uspokoi. No i co warte uwagi to, to, że w końcu AIki trzymają formację poprawnie.

Może teraz trochę więcej o samej grze. Poza kampanią (którą nareszcie również można zagrać po sieci) mamy dostęp do wspomnianego już Boot Campa, Misji pojedynczych, Armory i Edytora (na jego temat wiele nie potrafię powiedziec, bo go nie testowałem głębiej, ale potwierdzam, że są odpowiednie Moduły - Elementy logiczne, które możemy użyć w naszych misjach, np. Artyleria, czy Pierwsza pomoc)(Utrzymano również Kreator misji, który szybko i wygodnie pozwoli stworzyć proste misje w wybranym trybie). Multiplayer również jest już oblegany (widziałem parę serwerów po 30-40 ludzi), ale jeszcze go nie testowałem, więc wstrzymam się z jakimikolwiek spostrzeżeniami.

Teraz to, co było mocno przez BIS podkreślane, czyli kampania. De facto sam nie wiedziałem czego się spodziewać. Fabuła jest tym razem szybka, dynamiczna, ale jednocześnie bardzo głęboka i szczegółowa. Sam początek jest bardzo energetyzujący, a dalej robi się tylko ciekawej. Jestem po paru misjach i muszę powiedzieć, że kampania jest ważnym elementem gry. Poza głównymi zadaniami mamy tu różne zadania poboczne, które napotykamy na bierząco. Fabuła nie jest tak sztuczna i syntetyczna jak w ArmA, a raczej mocno nawiązuje do OFP, gdzie postacie były ciekawe i różnorodne. Warto zaznaczyć, ze w samej kampani nie ma cutscenek w rozumieniu jak to miało miejsce w OFP/ArmA, a przerywniki oglądane z pierwszej osoby. Są one jednak na tyle dobrze zrobione, że da się przeboleć tą stratę ;)

Takie sprawy jak frakcje, pojazdy, czy bronie zostały już wystarczająco często wspominane, więc jakiekolwiek głębsze opinie wyrobi sobie każdy z was grając już w grę. Warto nadmienić mn. UAV (lub Pchłe po stronie rosyjskiej), które są bardzo użyteczne, a co ważniejsze używają technologi FLIR.

Teraz trochę spraw technicznych. Grę odpalam na sprzęcie GF8800GT 1GB, Core2Duo 2,7GHZ i 2GB Ram. Gram na ustawieniach wykrytych przez grę (roz. 1440x900, a detale to mix Normal, High i Low) i jak narazie jest ładnie. Oczywiście nadal zdarzają się pop-up'y (doładowania tekstur), czy zacinki, ale te pierwsze nie przeszkadzaja w rozgrywce, a te drugie zdarzają się bardzo żadko. Średnio FPSów jest 30+. Trzeba pamiętać, że Czarnoruś jest o wiele większym światem od Sahrani (pomimo tych km2), a przede wszystkim dużo bardziej szczegółowym i bogatym - miasta,wsie,góry,lasy,zabytki itd.

Ambient Life w ArmA2 to już coś zupełnie nowego. Po łasach bryka różna zwierzyna, a na łąkach pasą się krowy. W miastach spotkać można cywili, którzy są tutaj dużo bardziej różnorodni (panowie, panie, babcie itp.). Wyspa jest bardzo różnorodna. Północ (szczególnie zachodnia) to mniej zurbanizowaną częścią, gdzie przeważają typowe krajobrazy polne i wioski. Południe to cywilizacja, czyli miasta. Za dużo jej jeszcze nie zwiedziłem ale z tego co już zobaczyłem to widoki są miejscami fenomenalne (ach te Czechy :D).

Na koniec (z nadzieją, że nikt nie przeczyta :P) zostawiłem małe info o bugach, które do tej pory spotkałem. Raz zdarzyło mi się widzieć, jak mój AIk przeszedł przez budynek niczym Duch. Druga sytuacja to czołg, który w jednym z miast chciał przejechać takim przesmykiem w typowej kamienicy, ale przesmyk był zbyt mały przez co czołg utknął (zabrakło może 30cm) - widać osoba go projektująca nie przewidziała, że AI wykorzysta to jako dobry skrót :P. Trzeci błąd to po nieco w połowie moja wina. Rozkazałem helikopterowi wysadzić mnie niedaleko lasu. Gdy już wraz ze swoim zespołem wysiadłem helikopter zaczął frunąc w górę, po czym zahaczył w koronę jednego z drzew i spadł spowrotem na glębę (Ale nie wybuchł). Pan pilot w panice wyskoczył a przez radio poinformowano mnie, że helikopter jest niedostępny i narazie muszę sobie radzić sam. Więcej grzechów nie pamiętam.


Wstępna ocena (na podstawie dotychczasowych doświadczeń): 8/10
Ostatnio zmieniony 12 sierpnia 2021, 16:40 przez Rainbow, łącznie zmieniany 3 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”