Zasadzka

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Sony144
Posty: 22
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 19:28
ID Steam:
ID gracza: 0

Zasadzka

Post autor: Sony144 »

Witam. Mam problem z małą scenką. Chodzi mi oto żeby jeden żołnierz wszedłna drogę i pozostawił po sobie prezent w postaci ładunku, poczym oddalił się i gdy konwoj nadjedzie on go odpalił. Problem w tym że niewiem jaka ma być komęda na pozostawienie bomby. Proszę o pomoc... Z góry dziękuję! :dworship :dworship
Awatar użytkownika
aszek
Posty: 133
Rejestracja: 11 lipca 2008, 06:17
ID Steam:
Numer GG: 8568774
ID gracza: 0

Re: Zasadzka

Post autor: aszek »

W inicie, jednostce daj ładunek (sabotażyści mają już 3 sztuki więc im nie trzeba niczego dawać):

Kod: Zaznacz cały

this addmagazine "pipebomb";
Jak jednostka nie ma miejsca w plecaku, to przed dodaniem ładunku:

Kod: Zaznacz cały

removeallweapons this;
w WP jednostki go podłóż:

Kod: Zaznacz cały

this fire "pipebombmuzzle";
a gdzieś dalej, w kolejnym WP ładunek odpal:

Kod: Zaznacz cały

this action ["touchoff", this];
i zsynchronizuj WP odpalenia ładunku z WP trasy konwoju.
"True glory consists in doing what deserves to be written, in writing what deserves to be read." - Pliny The Elder
Sony144
Posty: 22
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 19:28
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Zasadzka

Post autor: Sony144 »

Dzięki aszek, szystko działa.
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Zasadzka

Post autor: Trance »

Tyle, że w przypadku skryptowego dodawania broni / amunicji, nie ma czegos takiego jak brak miejsca w plecaku (z tego co zdążyłem zauważyć).
Obrazek
Awatar użytkownika
aszek
Posty: 133
Rejestracja: 11 lipca 2008, 06:17
ID Steam:
Numer GG: 8568774
ID gracza: 0

Re: Zasadzka

Post autor: aszek »

hyhy.. to świetnie :party :party , zaraz ide zaopatrzyć się w komplet snajperek i broni szturmowych, na plecy jeszcze kontener granatów, destygnator laserowy... i na copa ;)
"True glory consists in doing what deserves to be written, in writing what deserves to be read." - Pliny The Elder
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”