Edycja tekstur

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Edycja tekstur

Post autor: kondor »

Nie wiem jak jest w DX9 (podejrzewam, że podobnie), ale w openGL najlepszym ze skalowaniem tekstury, jest liniowe.
Jest to dosyć szybkie, ale daje taką sobie jakość. Jeśli zeskalujemy teksturę kubicznie zewnętrznym programem, to oteksturowany obiekt będzie wyglądał lepiej w drugim przypadku (o ile znajdujemy się dosyć blisko obiektu, by na 1 piksel ekranu przydał więcej niż 1 teksel).
Dlatego na skrinach GŁOŚNIKA (zrobionych blisko obiektu) tekstury wyglądają lepiej.
GŁOŚNIK
Posty: 76
Rejestracja: 14 lutego 2009, 17:01
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Edycja tekstur

Post autor: GŁOŚNIK »

Mam małe pytanko w ilu bitach arma czyta textury?Czy 24bit czy 32bit. :dworship
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Edycja tekstur

Post autor: Yac »

GŁOŚNIK pisze:Mam małe pytanko w ilu bitach arma czyta textury?Czy 24bit czy 32bit. :dworship

32 bity , nieskompresowane w formie tga dają najlepszą podstawę do tworzenia tekstur paa/pac. Generalnie 32 bity to podstawa jaką używa ArmA przy teksturach.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”