ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Wg. tego co przeczytałem to pierwsza misja kampanii zapowiada się emocjonująco i ciekawie... no właśnie zapowiada się ;]
Bo jak czytam dalej to wygląda zupełnie inaczej bo Ai głupieje. Po rozbiegali się po okolicy i klops... zresztą co ja będę język strzępił...
zrobiłem skany tych dwóch stron:
http://rapidshare.com/files/221207628/cda_aa2.rar.html
Bo jak czytam dalej to wygląda zupełnie inaczej bo Ai głupieje. Po rozbiegali się po okolicy i klops... zresztą co ja będę język strzępił...
zrobiłem skany tych dwóch stron:
http://rapidshare.com/files/221207628/cda_aa2.rar.html
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Można wrzucić na skan albo inny serwer download?
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Weź wrzuć to na jakis inny serwer, bo tu już limit wyczerapny...Maćko pisze:Wg. tego co przeczytałem to pierwsza misja kampanii zapowiada się emocjonująco i ciekawie... no właśnie zapowiada się ;]
Bo jak czytam dalej to wygląda zupełnie inaczej bo Ai głupieje. Po rozbiegali się po okolicy i klops... zresztą co ja będę język strzępił...
zrobiłem skany tych dwóch stron:
http://rapidshare.com/files/221207628/cda_aa2.rar.html
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
ja akurat się jeszcze załapałem
- Mefiu
- Posty: 492
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2369010
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Ten 'minus' "Nie dla każdego" jest trochę na siłę. To chyba dobrze, że ArmA ma konkretny target i nie jest 'dla każdego'. W końcu to symulator żołnierza, a skoro symulator to wiadomo, że nie każdemu podpasuje. Moim zdaniem - dla każdego = dla nikogo
A tak przynajmniej liczę, że dostaniemy konkretny produkt, który zadowoli każdego fana realizmu
A tak przynajmniej liczę, że dostaniemy konkretny produkt, który zadowoli każdego fana realizmu
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Przeczytałem.
Tak, niestety wymagania silnika Virtual Reality są po prostu przerażające, i to już w Armie. I nawet te ogromne terytoria (chyba tylko MMO mają większe) nic nam nie dadzą z taką płynnością
Logiczne jest, że samochody nie będą się kraszować - no bez przesady
A AI - cóż, muszą zostać nieco polepszeni. Generalnie zastanawia mnie czy jest to takie trudne. Programistą nie jestem i naturalnie inaczej robi się "wolne" AI a inaczej full oskryptowane jak w Call of Duty (to drugie sprawia mniej problemów), ale jednak czy jest to aż tak trudne?
Tak, niestety wymagania silnika Virtual Reality są po prostu przerażające, i to już w Armie. I nawet te ogromne terytoria (chyba tylko MMO mają większe) nic nam nie dadzą z taką płynnością
Logiczne jest, że samochody nie będą się kraszować - no bez przesady
A AI - cóż, muszą zostać nieco polepszeni. Generalnie zastanawia mnie czy jest to takie trudne. Programistą nie jestem i naturalnie inaczej robi się "wolne" AI a inaczej full oskryptowane jak w Call of Duty (to drugie sprawia mniej problemów), ale jednak czy jest to aż tak trudne?
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
ano jest.
chyba że pójdziesz na łatwiznę to ci paru żołnierzy zarżnie procesor myśląc co by tu dalej zrobić.
chyba że pójdziesz na łatwiznę to ci paru żołnierzy zarżnie procesor myśląc co by tu dalej zrobić.
cfog skończył się na kill'em all
- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
to jest cała dziedzina naukiSaS TrooP pisze: A AI - cóż, muszą zostać nieco polepszeni. Generalnie zastanawia mnie czy jest to takie trudne. Programistą nie jestem i naturalnie inaczej robi się "wolne" AI a inaczej full oskryptowane jak w Call of Duty (to drugie sprawia mniej problemów), ale jednak czy jest to aż tak trudne?
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
A czy naprawdę ok. 60-cio osobowy zespół BISu + parotysięczne community nie posiada ani jednego człowieka, który się an tym zna?