ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
http://www.arma2.com/tracked-military-vehicles_pl.html
Dodali informację o wariantach
dla BMP-2, warianty BMP-2 (HQ), BMP-2 (Ambulance)
dla M1A2 TUSK, wariant M1A1
Co do smiglowcow .... mam nadzieje, ze nie zrezygnują z tych smigielek, ktore mozna bylo zobaczyc w Arma1... np. Littlebirda i Ka-50 bedzie mi bardzo brakowac
Dodali informację o wariantach
dla BMP-2, warianty BMP-2 (HQ), BMP-2 (Ambulance)
dla M1A2 TUSK, wariant M1A1
Co do smiglowcow .... mam nadzieje, ze nie zrezygnują z tych smigielek, ktore mozna bylo zobaczyc w Arma1... np. Littlebirda i Ka-50 bedzie mi bardzo brakowac
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Nie wiem, czy od początku, ale nie dalej jak godzinę po publikacji (bo takie miałem spóźnienie) informacje o wariantach były.
A dodali (chyba) ZSU na uralu.
Człowiek się przyzwyczaja do niektórych fajnych pojazdów, a później ich nie ma.
-1x UH-1Y
-(2-4)x Mi24 (CDF i ruscy)
-(2-4)x Mi8 (j.w.)
-(1-2)x MH-60S
-(1-2)x KA-52 (camo i czarny)
-1x AH-1Z
----------------
max (teoretycznie): 14 (i tak więcej niż wspomniano), więc nikłe szanse na te, których w ogóle "ni widu ni słychu"
btw:
A dodali (chyba) ZSU na uralu.
Oni tylko ciągnik zostawiają w serii swoich gier.o do smiglowcow .... mam nadzieje, ze nie zrezygnują z tych smigielek, ktore mozna bylo zobaczyc w Arma1..
Człowiek się przyzwyczaja do niektórych fajnych pojazdów, a później ich nie ma.
chyba:arma2.com pisze:14 airplanes inlcuding 2 UAV‘s and 13 helicopters
-1x UH-1Y
-(2-4)x Mi24 (CDF i ruscy)
-(2-4)x Mi8 (j.w.)
-(1-2)x MH-60S
-(1-2)x KA-52 (camo i czarny)
-1x AH-1Z
----------------
max (teoretycznie): 14 (i tak więcej niż wspomniano), więc nikłe szanse na te, których w ogóle "ni widu ni słychu"
btw:
czyż z tego nie wynika, że 1 heli będzie bezzałogowe?arma2.com pisze:14 airplanes inlcuding 2 UAV‘s and 13 helicopters
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Ze zdjęć stwierdziłbym, że Hind i Hip są w malowaniu ChDKZ, tak więc dochodzą 2 nowe Kondor.
Do Tracked doszedł system MLRS. Teraz to już się napaliłem.
Do Tracked doszedł system MLRS. Teraz to już się napaliłem.
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Dobrze ze MH jest - zawsze mi sie tym dobrze latalo a w UH1 moze byc lepszy widok a opancerzenie podobne - LB to taka pierdola byla
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
samolociki pokazali: http://www.arma2.com/fixed-wing-aircraft_en.html
rozumiem, że to do CMarma2.com pisze:No military simulator is complete without a hangar full of planes
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Kondor - dobre spostrzeżenie
Ja tam cały czas czekam na odpowiedź Codemasters. BIS nas bombarduje od września (początek nowej strony arma2.com) informacjami, trailerami etc. A CM jak na razie, wypuścił dwa filmiki - na wzór making of i trailer.
Skoro gra ma być wydana w lecie, to kiedy zaczną dawać nam więcej info?
Ja tam cały czas czekam na odpowiedź Codemasters. BIS nas bombarduje od września (początek nowej strony arma2.com) informacjami, trailerami etc. A CM jak na razie, wypuścił dwa filmiki - na wzór making of i trailer.
Skoro gra ma być wydana w lecie, to kiedy zaczną dawać nam więcej info?
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Mało tych cywilnych. Rozumiem, że wojsko nie musi mieć dwudziestu różnych typów ciężarówek, ale cywile to np. parę samochodów osobowych
więcej mogliby mieć.Bo jedyne urozmaicenie to chyba będzie ograniczone do różnych kolorów samochodu.
więcej mogliby mieć.Bo jedyne urozmaicenie to chyba będzie ograniczone do różnych kolorów samochodu.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
centurion_94 - wybacz, ale gadasz głupoty, za przeproszeniem. To symulator żołnierza, a nie symulator cywila. Dobrze, że w ogóle o cywilach na taką skalę pomyślano. Mogło być jak w OFP, że raz na ruski rok trafił się jeden cywil podczas misji, lub opuszczony traktor.
Moim zdaniem, wyżej wymienione pojazdy plus każdy w kilku kolorach, zdecydowanie wystarczy.
Takie pytanie: Czy ktoś będzie kiedyś zadowolony? Co czytam lub oglądam coś nowego dotyczącego ArmA 2, stale ktoś mruczy, że to mu nie pasuje i tamto. Nie jest to konstruktywna krytyka, a zwykłe miauczenie. Narzekacie na rzeczy kompletnie nieistotne. Zaczyna to już lekko irytować.
Notabene, w OF: Dragon Rising w ogóle nie będzie cywili.
Niech się BIS lepiej skupi na dopracowaniu pola walki i porządnej optymalizacji, niż tworzeniem kolejnych, zbędnych pojazdów. Pamiętam jak w czasach OFP, ludzie narzekali, że domy były za mało zróżnicowane. No ludzie kochani, w tych grach liczy się coś innego, niż takie pierdoły.
A co do samej listy - fajnie, że rower dalej będzie. Nie było nic lepszego w OFP:R, jak uciekanie przed ruskimi na rowerze
Moim zdaniem, wyżej wymienione pojazdy plus każdy w kilku kolorach, zdecydowanie wystarczy.
Takie pytanie: Czy ktoś będzie kiedyś zadowolony? Co czytam lub oglądam coś nowego dotyczącego ArmA 2, stale ktoś mruczy, że to mu nie pasuje i tamto. Nie jest to konstruktywna krytyka, a zwykłe miauczenie. Narzekacie na rzeczy kompletnie nieistotne. Zaczyna to już lekko irytować.
Notabene, w OF: Dragon Rising w ogóle nie będzie cywili.
Niech się BIS lepiej skupi na dopracowaniu pola walki i porządnej optymalizacji, niż tworzeniem kolejnych, zbędnych pojazdów. Pamiętam jak w czasach OFP, ludzie narzekali, że domy były za mało zróżnicowane. No ludzie kochani, w tych grach liczy się coś innego, niż takie pierdoły.
A co do samej listy - fajnie, że rower dalej będzie. Nie było nic lepszego w OFP:R, jak uciekanie przed ruskimi na rowerze
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
W sumie masz rację, może trochę przesadziłem . Mam nadzieję, że wprowadzą chociaż realistyczny system uszkodzeń pojazdów. Nie było nic gorszego w armie jak walka z helikopterami (np. Mi-17), które spadając z wysoka po prostu się zapalały - ew. wybuchały).
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
@Jacobss było fajniejsze -> uciekanie przed ruskimi na Jawie 350!
@centurion_94 znów narzekasz, był system uszkodzeń(popękane szyby, dziury w szybach, koła niby to spalone czy co to miało symulować, w końcu wrak samochodu).
To nie Colin McRae gdzie się brudził samochód, odpadały lusterka, klapa się gięła, leciały iskry, koła się urywały, były kapcie, porysowana blacha. Ludzie czego wy chcecie?
Niech zrobią ciekawą kampanię, żyjący eko-system, fajne wojskowe pojazdy i bron, nie tak sztywne i powolne ogólnie zmienianie uzbrojenia i poruszanie z nim, duży i ciekawy obszar do pozwiedzania.
@centurion_94 znów narzekasz, był system uszkodzeń(popękane szyby, dziury w szybach, koła niby to spalone czy co to miało symulować, w końcu wrak samochodu).
To nie Colin McRae gdzie się brudził samochód, odpadały lusterka, klapa się gięła, leciały iskry, koła się urywały, były kapcie, porysowana blacha. Ludzie czego wy chcecie?
Niech zrobią ciekawą kampanię, żyjący eko-system, fajne wojskowe pojazdy i bron, nie tak sztywne i powolne ogólnie zmienianie uzbrojenia i poruszanie z nim, duży i ciekawy obszar do pozwiedzania.