Animacja na dachu

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Animacja na dachu

Post autor: Yac »

Zapisz poniższy skrypt pod nazwą np. pozycja.sqs

Kod: Zaznacz cały

#r
aP setpos[getpos POS select 0,getPos POS select 1,0]
goto"r"
aP - nazwa jednostki
POS - nazwa triggera

Jednostka ap będzie stała w miejscu triggera o nazwie POS
Obrazek
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Animacja na dachu

Post autor: Trance »

chyba to niezbyt dobry pomysł...

Z całą pewnoscia niesamowicie zamuli kompa, no i chyba nie do konca o to chodziło
Obrazek
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Animacja na dachu

Post autor: Yac »

To sam pomysł MODUL-`a aby utrzymać jednostki ze statyczną animacją w jednym miejscu... :roll:
Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Animacja na dachu

Post autor: Matte »

Zobacz sobie tą misje, ja jakoś nie miałem problemu żeby trzymać snipera na dachu ; )
Załączniki
Modul-Animacja.Intro.zip
(2.31 KiB) Pobrany 145 razy
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”