Cel misji [początkujący]
Moderator: Inkwizytor
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:48
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Cel misji [początkujący]
Siema all, jestem nowym użytkownikiem jak widać, lecz musze zacząć posta od problemu... Przejde do sedna, otóż jak zrobić, by po krótkiej rozmowie z gościem, pojawił się na mapie cel misji (np. przy użyciu markera lub wyzwalacza), a także co zrobić, żeby objective został zaliczony ? (sorry za takie podstawy, ale dopiero zacząłem się w tym bawić) Liczę na waszą pomoc.
Re: Cel misji [początkujący]
Pytania twoje były już na tym forum omawiane. Powinieneś znaleźć odpowiedz jak użyjesz opcji szukaj. 

-
- Posty: 6
- Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:48
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: Cel misji [początkujący]
Racja, były omawiane, ale mam inny problem z celem, chciałbym, żeby po wejściu do wyzwalacza, pojawił się cel misji na mapie i pokazywało drogę (ile metrów do celu), a także po zabiciu gościa (tak samo). I żeby nie zakładać nastepnego tematu, to jak zrobić, że gdy wejde w wyzwalacz, samolot będzie leciał wyznaczoną trasę ?
Trochę dużo pytań, ale mam nadzieje, że znajdzie się pomoc.
Trochę dużo pytań, ale mam nadzieje, że znajdzie się pomoc.
Re: Cel misji [początkujący]
Ja bym powiedział tak (to taka rada na przyszłość dla Ciebie, jako missionmakera). Z tworzeniem misji jest jak z jazdą samochodem. Musisz umiec jezdzic samochodem, a nie umieć tylko jeżdzić jedną wyznaczoną trasą.
Musisz rozumiec po kolei co robisz tworząc misje, a nie szukać przypadkow w 100% wyglądających identycznie. Twoj problem był poruszany na forum wielokrotnie, owszem, nie idealnie Twoj przypadek, ale to zagadnienie. Sprobuj sam pokombinowac, dopiero jesli wtedy nie znajdziesz odpowiedzi lub nie wymyslisz czegos sam, zapytaj na forum (to jest najszybsza droga do nauczenia sie tworzenia misji czy pisania skryptow).
Pozdrawiam.
Musisz rozumiec po kolei co robisz tworząc misje, a nie szukać przypadkow w 100% wyglądających identycznie. Twoj problem był poruszany na forum wielokrotnie, owszem, nie idealnie Twoj przypadek, ale to zagadnienie. Sprobuj sam pokombinowac, dopiero jesli wtedy nie znajdziesz odpowiedzi lub nie wymyslisz czegos sam, zapytaj na forum (to jest najszybsza droga do nauczenia sie tworzenia misji czy pisania skryptow).
Pozdrawiam.

-
- Posty: 6
- Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:48
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: Cel misji [początkujący]
Ok postaram się, mam nadzieje, że coś z tego będzie 
@Edit
Mam problem, otóż chcę zrobić tak, by aktywował się wyzwalacz po zabiciu pewnego gościa (gdy wejde w wyzwalacz wyświetli się tekst), doszłem prawie do tego, dałem, że zachód aktywuje, w warunku wpisałem not (alive aP2); Gracz in thislist to wyskakuje błąd Typ Bool, potrzebny Nic, może ktoś poradzić, jak zrobić, żeby tylko po wejściu Gracza (mojej postaci) aktywował się wyzwalacz ? (oczywiście ten wyzwalacz działa tylko po śmierci tamtego aP2).

@Edit
Mam problem, otóż chcę zrobić tak, by aktywował się wyzwalacz po zabiciu pewnego gościa (gdy wejde w wyzwalacz wyświetli się tekst), doszłem prawie do tego, dałem, że zachód aktywuje, w warunku wpisałem not (alive aP2); Gracz in thislist to wyskakuje błąd Typ Bool, potrzebny Nic, może ktoś poradzić, jak zrobić, żeby tylko po wejściu Gracza (mojej postaci) aktywował się wyzwalacz ? (oczywiście ten wyzwalacz działa tylko po śmierci tamtego aP2).
Re: Cel misji [początkujący]
Wstaw wyzwalacz a w warunku daj następnie daj opcje grupy i zgrupuj gracza z wyzwalaczem, oczywiście jednostka która ma zginąć ma mieć nazwę ap1, wyzwalacz zadziała po wejściu gracza do niego i po śmierci jednostki ap1 
Kod: Zaznacz cały
this and not alive ap1

Re: Cel misji [początkujący]
Kod: Zaznacz cały
(not (alive aP2)) and (Gracz in thislist)
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:48
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: Cel misji [początkujący]
Dzieki artek i kondor, obydwa sposoby się przydadzą 
