W 100% wolne od konfliktów addony podnoszace walory MP ...

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
render
Posty: 10
Rejestracja: 04 maja 2008, 13:35
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

W 100% wolne od konfliktów addony podnoszace walory MP ...

Post autor: render »

Postawiłem niedawno serwer na 1.12...i pojawił się przede mną teraz spory problem... - addony...

Nie jest problemem wyszukanie addon-u... nie jest tez wielkim problemem czasem jego modyfikacja... natomiast problemem jest wzajemne wykluczanie się pakietów. Pytanie wiec do tych którzy mają już spore z tym doświadczenie....

Chce skompletowac zestaw addonów które:


1. przede wszystkim nie wywołują!!! konfliktów z innymi przy okazji podnoszą realizm gry.
( czyli wszystko AI, wyglądu terenu, pojazdy itd.. )
2. przede wszystkim stoją po stronie serwera...
3. przede wszystkim przeznaczone są dla MP, Coop..
4. nie ingeruja bezposrednio w orginalne pliki ..czyli wszystko na zasadzie @addon..


Myśle że ten wątek posłuży dobrze każdemu kto ma zamiar postawic własny serwer
"If you keep an open mind long enough someone will throw trash in it."
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: W 100% wolne od konfliktów addony podnoszace walory MP ...

Post autor: Matte »

Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
render
Posty: 10
Rejestracja: 04 maja 2008, 13:35
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: W 100% wolne od konfliktów addony podnoszace walory MP ...

Post autor: render »

SERVER ADMINS - Please block/require this mod as needed to ensure fair game play.

rozumiem dodaje sobie ten addon =mod@TrueMods;\@innyaddon

jak teraz ustawic by ten jeden mod był wymagany u Clienta a inne dopuszczone ? Gdzies to widzialem w sekcji cfg..ale nie znalazłem info na ten tema jeszcze...
"If you keep an open mind long enough someone will throw trash in it."
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: W 100% wolne od konfliktów addony podnoszace walory MP ...

Post autor: Rafael3D »

Od niedawna z kumplem testujemy ECS na moim serwerze, powiem że jak na razie nie ma żadnych problemów. Wymóg to konieczność posiadania moda na kompach klientów. Serwer radzi sobie dobrze z tym, nie zauważyliśmy żadnych przykrych niespodzianek, wysypań serwera, lagów itp.

polecam również tematy z forum BIS:
1)addony JEDYNIE po stronie serwera: http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 73;t=70990
2)addony polecane w MP: http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 70;t=72113
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”