Aktywacja wyzwalacza przez rosjan

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Aktywacja wyzwalacza przez rosjan

Post autor: Trance »

Witam!
Tworze misje i nie moge wymyslic jak ma wygladac składnia (moge to rozwiazac, ale potrafie tylko za pomoca skryptu, a chciałbym tego uniknac) warunku wyzwalacza, ktory sie zaktywuje, kiedy w polu wyzwalacza pozostana 3 lub mniej jednostki jakiejs konkretnej strony (tutaj Rosjan). Żeby nie było zbyt łatwo, to w tym wyzwalaczu MOGĄ (ale wcale nie musza) znaleźćsię oddziały Amerykanów.

Prosze o pomoc, bo bez tego moja misja nie ruszy dalej.

Z góry dzieki za pomoc. Pozdrawiam.
Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Aktywacja wyzwalacza przez rosjan

Post autor: Matte »

Hmm,

Kod: Zaznacz cały

units in thislist =< 3 && units in thislist side EAST
Ale raczej nie będzie działać tak jak trzeba
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Aktywacja wyzwalacza przez rosjan

Post autor: kondor »

Matte pisze:Hmm,

Kod: Zaznacz cały

units in thislist =< 3 && units in thislist side EAST
Ale raczej nie będzie działać tak jak trzeba
co znaczy ten warunek bo nie potrafię zrozumieć?

czy nie wystarczy zrobić wyzwalacz na obecnosc ruskich z warunkiem:

Kod: Zaznacz cały

(count thislist)<=3
?
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Aktywacja wyzwalacza przez rosjan

Post autor: Matte »

To jest moja "Abstrakcja artystyczna" czort wie czy zadziała czy nie, przynajmniej se posta nabiłem.
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Aktywacja wyzwalacza przez rosjan

Post autor: Trance »

Ok, wydaje sie, ze sposob kondora wydaje sie byc dobry. DO warunku dodałem this && ((count thislist)<=3), ale jest jeden nic nie znaczacy, malusienski błąd. Otóż, wyzwalacz aktywuje sie, kiedy pozostana 2 jednostki na mapie, a nie 3, tak jak wynikaloby z warunku.
Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Aktywacja wyzwalacza przez rosjan

Post autor: kondor »

pamietam, ostatnio mialem podobny problem i chyba byl spowodowany, ze trupy są też jakoś przez pewien czas liczone i trzebabyło użyć polecenia condition i alive. W ofp było coś takiego:

Kod: Zaznacz cały

 ("alive _x" count(thislist)) <= 3 
nie wiem czy nie trzeba przerobic na armowe, czyli chyba:

Kod: Zaznacz cały

( {alive _x} count(thislist)) <= 3 
Awatar użytkownika
MadMax
Posty: 26
Rejestracja: 06 kwietnia 2008, 13:57
ID Steam:
Numer GG: 12332081
ID gracza: 402436

Re: Aktywacja wyzwalacza przez rosjan

Post autor: MadMax »

Utwórz wyzwalacz obejmujący duzy obszar np: 5000x5000.
w aktywacji wpisz np: wschód
a w polu warunek wpisz : this AND ((count thislist) <=3 );
Nawiasy są tu ważne. Ich opuszczenie moze zmienić cały warunek.
Musi zadziałać.
Aha, daj jeszcze powtarzalny.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”