Konwersja modeli z ArmA do 3DS Max ?

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
OldSnake
Posty: 1
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:34
ID Steam:

Konwersja modeli z ArmA do 3DS Max ?

Post autor: OldSnake »

Chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość wsadzenia modeli z Army do programu 3D Studio Max. Znalazłem tylko informacje że plik .p3d można zamienic na .obj i z .obj przekonwertowac na plik który czyta Max. Czy taka możliwośc isnieje? Lub może są jakieś inne? Bardzo bym prosił o podpowiedzi.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Konwertacja modeli z Army do 3DS Max ?

Post autor: Matte »

Obecnie bez O2 2 (Oxygen 2) nie ma takowej możliwości. Chociaż palca sobie nie dam uciąć.
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Konwertacja modeli z Army do 3DS Max ?

Post autor: Forrestal »

Obecnie nie ma takiej mozliwosc. Nie ma narzedzi do obslugi modeli 3D pod ArmA. Ozon (O3) nastepca Oxygena (O2) ma sie pojawic po premierze Army na calym swiecie. Dzis byla premiera w stanach wiec miejmy nadzieje ze zaniedlugo sie pojawi.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Konwertacja modeli z Army do 3DS Max ?

Post autor: Matte »

Ozon ?? Pierwsze słysze :) Skąd masz takie nowinki?
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Konwersja modeli z ArmA do 3DS Max ?

Post autor: Forrestal »

Ludzie przebakuja co nieco. Tak na chlopaki rozum to by sie zgadzalo. Oxygen czyli O2, BIS ma 2 wyjscia, zrobic Oxygena 2 bez skrotu O2 [2] albo Ozona ze skrotem O3. Maruk wspomnial w ktoryms wywiadze o O3 a chlopaki z CWR wspominaja o Ozonie.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Firefly
Posty: 744
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 21:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Konwertacja modeli z Army do 3DS Max ?

Post autor: Firefly »

Forrestal pisze: Obecnie nie ma takiej mozliwosc. Nie ma narzedzi do obslugi modeli 3D pod ArmA. Ozon (O3) nastepca Oxygena (O2) ma sie pojawic po premierze Army na calym swiecie. Dzis byla premiera w stanach wiec miejmy nadzieje ze zaniedlugo sie pojawi.

Ciekawe co wymysla jak im sie skonczy Tetraoxygen :). Przejda na izotopy czy zmienia pierwiastek? :D
Retired. Unavailable until further notice.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Konwertacja modeli z Army do 3DS Max ?

Post autor: Forrestal »

Firefly pisze:
Forrestal pisze: Obecnie nie ma takiej mozliwosc. Nie ma narzedzi do obslugi modeli 3D pod ArmA. Ozon (O3) nastepca Oxygena (O2) ma sie pojawic po premierze Army na calym swiecie. Dzis byla premiera w stanach wiec miejmy nadzieje ze zaniedlugo sie pojawi.

Ciekawe co wymysla jak im sie skonczy Tetraoxygen :). Przejda na izotopy czy zmienia pierwiastek? :D


Przekonamy sie przy SDK do Game 2 ;)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Konwersja modeli z ArmA do 3DS Max ?

Post autor: Radeon »

Przejdą z gazów w płyny. H2O :lol:
Obrazek
Firefly
Posty: 744
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 21:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Konwertacja modeli z Army do 3DS Max ?

Post autor: Firefly »

Forrestal pisze: Przekonamy sie przy SDK do Game 2 ;)

Zgodnie z numeracja to sdk fo game2 powinien nosic nazwe Tetraoxygen (O4) czyli tzw. Czerwony tlen. Dopiero z kolejnym produktem bedzie klopot :). Moze przejda na powszechniejszy pierwiastek w ziemskim powietrzu - Azot :D.
Retired. Unavailable until further notice.
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Konwersja modeli z ArmA do 3DS Max ?

Post autor: Maćko »

przepraszam że odkopię temat... ale

Mam model 3d w formacie 3ds (gmax) jak to prze()konwertować aby oxygen to otworzył ?
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”