Buldozer

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Buldozer

Post autor: OFman »

No nie wiem, ja mam Arme w G:\ArmA i też mi działa.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Marius
Posty: 34
Rejestracja: 29 listopada 2007, 15:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Buldozer

Post autor: Marius »

Więc o co tu chodzi??? mi nie chodzi viewer tylko a mam 3ds max7 i nie chce o2 odczytać formatu pliku zapisywanego przez 3dsmax
Elej
Posty: 116
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:36
ID Steam:
Numer GG: 8888980
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Buldozer

Post autor: Elej »

nie chce o2 odczytać formatu pliku zapisywanego przez 3dsmax
File -> Import -> 3D Studio...
Obrazek :weteran :ofp
Marius
Posty: 34
Rejestracja: 29 listopada 2007, 15:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Buldozer

Post autor: Marius »

Szukałem rozwiązania mojego problemu, i dotąd niczego nie znalazłem, próbowałem nawet użyć starego Buldo i oxygena, i g z tego wyszło, problem na pewno nie leży w folderze zainstalowania ArmA, bo skopiowałem i przeniosłem najważniejsze (praktycznie wszystkie pliki oprócz addonów)
do domyślnej lokalizacji instalacji proponowanej prze BIS, i nadal mi pokazuje to samo, to potem przeniosłem oxygena z C:\ do D:\ i nadal mi się to pokazuje (przy czym na C:\ był buldoger, a pod D:\ był oxygen) błąd, tylko tym razem pojawiło się:

Kod: Zaznacz cały

Cannot create 3D Device 
Adapter 0 (RADEON 9550) Windowed 
Resolution 800x600, format X8R8G8B8/A8R8G8B8/D24S8, refresh 0 Hz.
Error D3DERR_NOTAVAIABLE 
A potem

Kod: Zaznacz cały

External Viewer: Attach failed. No Viewer found.
Za pomoc z góry dzięki
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”