Silnik Armed Assault nie obsługuje plików mp3, w ArmA używa się plików ogg. W tym celu należy użyć jakiegoś darmowego konwertera np. AudaCity lub SUPER ©. Kiedy już otrzymamy plik, należy go wrzucić do katalogu z misją. Następnie trzeba stworzyć plik description.ext
Kod: Zaznacz cały
class CfgMusic
{
tracks[]={};
class Muzyka1
{
name = "Nazwa piosenki";
sound[] = {"\nazwaPlikuZPiosenką.ogg", db+0, 1.0};
};
Następnie można piosenkę uruchomić z ustawien wyzwalacza, lub w polu przy aktywacji wpisać
Jestem BIS fanboyem!
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na
matteprl.net