Muzyka w misji

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Muzyka w misji

Post autor: Artek3333 »

Wie ktoś jak dodać swój utwór mp3 do tworzonej misji? Czyli żeby plik mp3 znajdował się
w pliku sound oraz pliku misji i podczas grania po uruchomieniu jakiegoś wyzwalacza było słychać ten właśnie utwór ? :?:
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Muzyka w misji

Post autor: Matte »

Silnik Armed Assault nie obsługuje plików mp3, w ArmA używa się plików ogg. W tym celu należy użyć jakiegoś darmowego konwertera np. AudaCity lub SUPER ©. Kiedy już otrzymamy plik, należy go wrzucić do katalogu z misją. Następnie trzeba stworzyć plik description.ext

Kod: Zaznacz cały

class CfgMusic
{
 tracks[]={};

 class Muzyka1
 {
  name = "Nazwa piosenki";
  sound[] = {"\nazwaPlikuZPiosenką.ogg", db+0, 1.0};
 };
Następnie można piosenkę uruchomić z ustawien wyzwalacza, lub w polu przy aktywacji wpisać

Kod: Zaznacz cały

playMusic "Muzyka1"
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Muzyka w misji

Post autor: Artek3333 »

Matte bo ja jestem troche za ciemny, jak stworzyć plik description ext ? przez notatnik? czy może przez edycje takiego pliku ? :ohno
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Muzyka w misji

Post autor: Trance »

Otwierasz notatnik.
Wpisujesz to co podał Matte.
Edytujesz go, czyli wprowadzasz włąsne wartości.
Plik -> Zapisz jako...
Nazwa := description.ext.
Zmieniasz typ plików z .txt na wszystkie i klikasz ok
Gratulacje - własnie stworzyles swoj plik description.ext
Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Muzyka w misji

Post autor: Matte »

Lepiej jeśli dasz w notatniku dasz Zapisz jako i plik nazywasz "Description.ext"
"" Też musisz napisać
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Muzyka w misji

Post autor: Artek3333 »

Dięki przyjaciele.będe się z tym bawił, jak by co to sie odwołam o pomoc :rox
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Muzyka w misji

Post autor: Trance »

Zapraszamy na forum :) :hapy
Obrazek
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Muzyka w misji

Post autor: Artek3333 »

Wszystko działa i jest OK. jeszcze raz dziękuje. ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”