Misja 'Wielka bitwa'

Wszystko co dotyczy grania w pojedynkę

Moderator: Inkwizytor

Desperat
Posty: 93
Rejestracja: 14 lutego 2007, 19:15
ID Steam:
Numer GG: 5997674
ID gracza: 0
Lokalizacja: Polska / Kielce

Re: Misja 'Wielka bitwa'

Post autor: Desperat »

Rainbow pisze:VBS2 także zawiera "Super Realistic Motion-Capture Animations". Ciekawe są jednak zdjęcia (link poniżej), które przedstawiają duży okręt marynarki niedostępny obecnie dla ArmA.
(górny monitor)
http://www.vbs2.com/site/images/simtect07_2.jpg
http://www.vbs2.com/site/images/simtect07_1.jpg
Zadna nawet najlepsza animacja , nie odda tego jak zachowuja sie obiekty oparte na fizyce . Np. W armie , strzelasz w glowe , postac ta opwinna upasc na twarz , albo przynajmniej wyrzucic bron , a nie upasc jak skulony kotek . W americas army , kiedy strzelasz w glowe , czy w inne miejsce i ta ostac zginie , zachowuje sie ona wtedy jak szmata . W armie sa niestety animacje . Wspomniany strzal w glowe . Biegnie gosc , biegnie , strzal w glowe , postac na chwile staje i pada :rant . Fizyki pewnie nie bedzie , bo silnik jest zbyt dziadoski . Wielka mapa , zmienna pogoda ? Co to ma byc ? To juz bylo w OFP , arma miala byc rozwiniecem , a nie odgrzewanym kotletem , nawet gorszym od oryginalu . Co mi po tej grafice ? Ja chce grywalnosci , a nie animacji w 2007 roku !
Forrestal pisze:Najciekawsze jest to ze obok logo BISu widnieje logo Calitrix - firmy dostarczajacej oprogramowanie dla firm zbrojeniowych USA oraz Australii a takze armi tych panstw. Przy takim partnerze BIS nie powinien miec problemu z kasa lub chociazby czescia mocy przerobowej przezuconych na ich software...
Jak wspomnialem wczesniej , pewnie cala kasa poszla na grafe ... stad tez pewnie pomysl z zbytecznym dodatkiem - skok na kase .

Trance pisze:Może taki okręcik dorzucą nam w nadchodzącym dodatku?
Bis zachowuje sie conajmniej dziwnie , bo taka kampanie to oni powinni dac za darmo , a nie kolejna 100-we sepic . Jest wiele brakow w amie , dam o tym topic niedlugo . Wlasnie na tych brakach powinni sie skupic , a nie robic cos nowego .
Użytkownik zbanowany do dnia 14.12.2007

Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Misja 'Wielka bitwa'

Post autor: eJay »

Animacja oparta na fizyce byla kluczem do trumny dla ArmA. Zaden komputer raczej nie ruszylby w ArmA na normalnych detalach. Musi sie zmienic technologia, musza byc wykorzystwane dodatkowe rdzenie w procesorach.

Wielka mapa , zmienna pogoda ? Co to ma byc ? To juz bylo w OFP , arma miala byc rozwiniecem

Nie ma jeszcze narzedzi edytorskich, kto wie co kryje te silnik.

Bis zachowuje sie conajmniej dziwnie , bo taka kampanie to oni powinni dac za darmo

Ja ci zycze, aby kiedys pracowal w studiu developerskim i mogl sobie pozwolic na wydanie darmowego dodatku.
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Misja 'Wielka bitwa'

Post autor: ufoman »

Ciekawi mnie ocenianie grywalnosci gry na podstawie SP, skoro jest ona stworzona do MP?
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: Misja 'Wielka bitwa'

Post autor: klamacz »

a propos mapy powiem: PMC wydali mape testowa, gdzie odleglosci sie liczy w setkach kilometrow ..., z jednego na drugi kraniec jest gdzies ze 240km jesli dobrze pamietam.

dodatek: i dobrze ze platny, bedzie jakosc porzadna

animacje: bolaczka, zgodze sie z Desperatem, ze brakuje rigidbody itp, ale z drugiej strony potrafie zrozumiec BIS - zainwestowali sporo w studio MotionCapture, wiec latwiej im pojsc w strone predefiniowanych animacji po smierci
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Desperat
Posty: 93
Rejestracja: 14 lutego 2007, 19:15
ID Steam:
Numer GG: 5997674
ID gracza: 0
Lokalizacja: Polska / Kielce

Re: Misja 'Wielka bitwa'

Post autor: Desperat »

klamacz pisze:a propos mapy powiem: PMC wydali mape testowa, gdzie odleglosci sie liczy w setkach kilometrow ..., z jednego na drugi kraniec jest gdzies ze 240km jesli dobrze pamietam.

dodatek: i dobrze ze platny, bedzie jakosc porzadna

animacje: bolaczka, zgodze sie z Desperatem, ze brakuje rigidbody itp, ale z drugiej strony potrafie zrozumiec BIS - zainwestowali sporo w studio MotionCapture, wiec latwiej im pojsc w strone predefiniowanych animacji po smierci
Fizyka nad zycie , przed wczoraj kupilem sobie Far Cry i to dopiero jest giera . Grafa na mac smiga , fizyka ma udzial w grze . Cudo . Gdyby tylko arma byla tak zrobiona :) .
Użytkownik zbanowany do dnia 14.12.2007

Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Singleplayer”