Zadna nawet najlepsza animacja , nie odda tego jak zachowuja sie obiekty oparte na fizyce . Np. W armie , strzelasz w glowe , postac ta opwinna upasc na twarz , albo przynajmniej wyrzucic bron , a nie upasc jak skulony kotek . W americas army , kiedy strzelasz w glowe , czy w inne miejsce i ta ostac zginie , zachowuje sie ona wtedy jak szmata . W armie sa niestety animacje . Wspomniany strzal w glowe . Biegnie gosc , biegnie , strzal w glowe , postac na chwile staje i pada
. Fizyki pewnie nie bedzie , bo silnik jest zbyt dziadoski . Wielka mapa , zmienna pogoda ? Co to ma byc ? To juz bylo w OFP , arma miala byc rozwiniecem , a nie odgrzewanym kotletem , nawet gorszym od oryginalu . Co mi po tej grafice ? Ja chce grywalnosci , a nie animacji w 2007 roku !
Forrestal pisze:Najciekawsze jest to ze obok logo BISu widnieje logo Calitrix - firmy dostarczajacej oprogramowanie dla firm zbrojeniowych USA oraz Australii a takze armi tych panstw. Przy takim partnerze BIS nie powinien miec problemu z kasa lub chociazby czescia mocy przerobowej przezuconych na ich software...
Jak wspomnialem wczesniej , pewnie cala kasa poszla na grafe ... stad tez pewnie pomysl z zbytecznym dodatkiem - skok na kase .
Trance pisze:Może taki okręcik dorzucą nam w nadchodzącym dodatku?
Bis zachowuje sie conajmniej dziwnie , bo taka kampanie to oni powinni dac za darmo , a nie kolejna 100-we sepic . Jest wiele brakow w amie , dam o tym topic niedlugo . Wlasnie na tych brakach powinni sie skupic , a nie robic cos nowego .