VB2 Dyskusja o projekcie.

VirtualBattle 2010

Moderatorzy: VoY, Inkwizytor

Zablokowany
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: VoY »

W dniu dzisiejszym odbędzie się bitwa testowa o godz. 20.30 ( obecność na TS3 obowiązkowa ).

Zakres testów ( zmiany )
1. Resy pojazdów opuszczonych - teraz będą resować się jako wyłączone, uzbrojone i zatankowane.
2. Synchronizacja startu misji - na starcie misji dochodzi do synchronizacji graczy. Dopiero potem startuje filmik.
3. Nowy model wyświetlania intro - brak kursora i nowe efekty z wyświetlanym tekstem.
4. Alarm ostrzegawczy - w przypadku zblizania się do wrogiego resa gracz zostanie ostrzezony komunikatem na ekranie.
5. Wsparcie lotnictwa bojowego - strony mają do dyspozycji myśliwce SU34/Harrier z bombami GBU. Jednostki Spec. wyposazone są w celowniki las. Pomysł był planowany już w VB1 ale dopiero dzisiaj udało nam się to dograć finalnie.

Wprowadzane będą nowe pomysły wraz z przejściem na platformę OA.

Chętnie wysłuchamy nowych pomysłów od graczy. Prośba jednak o pomysły ciekawe dla projektu a nie dla gracza w stylu "daj nam 4 pociski smaw".
Załączniki
vb2_logo.jpg
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Inż. Michalko
Posty: 59
Rejestracja: 26 września 2007, 13:14
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: Inż. Michalko »

punkt 4 jest bardzo dobry, tak samo jest na bezrerku tylko wtedy jak jest taki komunikat to gra strasznie przycina , mam nadzieje że w VB tak nie bedzie
Virtual Battle 1st campaign veteran.
Obrazek
Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: DRIVER »

Rozumiem ze przechodzac na OA bierzesz pod uwage wykozystanie takich klimatow jak UAV.

Ja chcialbym zobaczyc VB w trybie nocnym... to moze byc calkiem ciekawe. Piloci beda musieli dodatkowo kombinowac.

Fajnie tez by byla implementacja terenow zurbanizowanych(z tego co sie orietuje OA ma miec ich sporo).

Albo poszczegolne OBJ pilnowane przez AI. albo jakies wartosciowe punkty pilnowane przez AI(talibow) np stanowiska mozdzierzowe.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: Trance »

Możliwość walki nocnej już jest od dawna.
Obrazek
Awatar użytkownika
Romanov
Posty: 214
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 12:03
ID Steam:

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: Romanov »

Witam
punkt 5 mi nie odpowiada
to stworzy bardzo pozycyjną postawe graczy
nie bedzie walki i nikt nie bedzie chcial cieżkimi sie poruszac
Chlebak
słuzy do noszenia granatów ktore sie w nim chleboczą ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: Trance »

Z moich obserwacji (po wczorajszej grze) wynika, że jest dokładnie odwrotnie :)
Obecność myśliwców tylko zaostrzyła bitwę.
Obrazek
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: PROCIK »

Trance a czym się poruszałeś po mapie ? Bo ja czołgiem, i dostawałem w du...ę zaraz po o puszeniu resa. Moim zdaniem to trochę za mała mapka dla samolotów. Gdyby jeszcze samoloty były by bez radaru to Okay, ale tak to lekka lipa.
Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: DRIVER »

Mi sie wydaje ze problemem nie sa samoloty tylko wieczne problemy z widocznoscia w Armie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: Trance »

Dlatego jest kilka slotów AA/AT i to nie jest żaden problem zabrać wyrzutnię AA i ściągnąć taki mysliwiec. Resują się co pół godziny, więc załatwienie jednego daje spokój na naprawdę długi czas.
Obrazek
Awatar użytkownika
Intruder
Posty: 208
Rejestracja: 04 stycznia 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 153238
ID gracza: 3905

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: Intruder »

Moim zdaniem przy rozrzuceniu sektorów jak np. na Podagorsku samoloty są bardzo OK przy długich resach. We wczorajszej bitwie testowej na 1 sektor faktycznie było ciasno ale samoloty są super. Usunięcie samolotowi radaru to jakaś kompletna porażka. Jeśli mają tylko bomby GBU, działka i ew. bomby konwencjonalne to nie ma problemu, bo mogą atakować albo tylko wizualnie albo jak dostaną cel laserem. Usunięcie radaru wróci nas do czasów I lub II WŚ. Wojna jest brutalna i jeśli chcemy usuwać to, co w bitwie się przydaje i nie robi przesady... to dajmy sobie pałki i walczmy wręcz.

Pomysł z rozmieszczeniem lotnisk bardzo mi się podoba. Jeśli resy na lotnisku będą działały poprawnie to świetny pomysł.
Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Intruder
Posty: 208
Rejestracja: 04 stycznia 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 153238
ID gracza: 3905

Re: VB2 Dyskusja o projekcie.

Post autor: Intruder »

panowie, polecam linka
viewtopic.php?f=84&t=3379&start=11
Obrazek Obrazek Obrazek
Zablokowany

Wróć do „VB2”