Problem z Oxygen 2

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Endriex
Posty: 2
Rejestracja: 26 lipca 2014, 10:13
ID Steam:

Problem z Oxygen 2

Post autor: Endriex »

Witam
Ściągnąłem pełną paczkę narzędzi do modelowania stąd:
http://www.ofpec.com/intel_depot/index. ... _on&id=420
A z tych tutoriali wzorowałem się na instalacji:
http://www.youtube.com/watch?v=hmPd4KBp ... l5&index=1
Głównie chodzi tutaj o program Oxygen 2. Kiedy chcę wczytać jakikolwiek model w .p3d za każdym razem wyskakuje mi taki błąd
http://scr.hu/1wlk/ektqm
a po nim pojawia się tylko tak zwany "Klocek" i nic więcej. Z tego co tam wyczytałem to program nie może wczytać zbinaryzowanej wersji P3D. To znaczy że nie mogę wogóle już wczytać tego modelu?
Czy można ten plik przerobić lub naprawić go w taki sposób aby mógł się otworzyć ?
Awatar użytkownika
Alduric
Posty: 147
Rejestracja: 26 listopada 2012, 16:06
ID Steam:

Re: Problem z Oxygen 2

Post autor: Alduric »

W okienku które Ci wyskoczyło masz odpowiedź na zadane przez siebie pytanie. Plików zbinaryzowanych nie możesz edytować.
Obrazek
Awatar użytkownika
vynaratorski
Posty: 178
Rejestracja: 27 września 2009, 15:22
ID Steam:
ID gracza: 1
Kontakt:

Re: Problem z Oxygen 2

Post autor: vynaratorski »

Zgadza się, nie możesz edytować pliku stworzonego przez BIS

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Awatar użytkownika
Endriex
Posty: 2
Rejestracja: 26 lipca 2014, 10:13
ID Steam:

Re: Problem z Oxygen 2

Post autor: Endriex »

Mam jeszcze kilka pytań odnośnie sterowania przedmiotem którego się utworzyło (nie chcę tworzyć nowego tematu):
-jeżeli stworzyłem blok "cylinder" to jak w środku wydrożyć puste miejsce tak aby powstało coś w stylu pierścienia?
-czy jest taka opcja, która pozwala na umieszczenie danego bloku centralnie do innego bloku?? Chodzi o to że chce doczepić zawieszenie do koła żeby się potem kręciło tak jak nalezy.
-jak utworzyć model z punktów stworzonych ze skrótu "Insert" ?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”