Polskie serwery Armed Assault - dyskusja

Informacje o grze w sieci, adresy serwerów, regulaminy

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Polskie serwery Armed Assault - dyskusja

Post autor: Matte »

FriX pisze:Tak ale nikt nie drze mordy w stylu "res plz!" albo "zróbcie resa!" i tak jak się umawiano na grę np. w co-op'a na 21:00 to się z tego robiła 23:00 :P
Oj tak "Dacie Resa" resa to legenda Flashpointa, szczerze mówiąc barkuje mi tego w ArmA..
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Polskie serwery Armed Assault - dyskusja

Post autor: Pit »

Serwer 8BZ przeszedł renowację

- nowy stabilniejszy config
- zabezpieczenia anti-cheat
- można łączyć się z modami

szczegóły tutaj

[edit 25.09.2007]
- zdecydowaliśmy się włączyć zgodność z modami ze względu na praktyki cheaterów (aktualnie nie można łączyc się z modami)


[edit 16.11.2007]
- znowu można łączyc się z modami
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Polskie serwery Armed Assault - dyskusja

Post autor: Pit »

Od wczoraj serwer 8BZ Feniks ma wyłączony "celownik" w trybie weteran.
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Polskie serwery Armed Assault - dyskusja

Post autor: ufoman »

Nareszcie ;)
Awatar użytkownika
Mr Groch
Posty: 90
Rejestracja: 21 kwietnia 2007, 22:09
ID Steam:
Numer GG: 129799
ID gracza: 2001667
Lokalizacja: http://groch.dyn.pl/gps
Kontakt:

Re: [Info] Polskie serwery Armed Assault

Post autor: Mr Groch »

Co do serwera 1stCav:

Serwer działa pod kontrolą Linuxa. Niestety w związku z tym mamy pewien problem.
Otóż serwer nie wykonuje (lub nie synchronizuje z graczami) skryptów. Jest na to jednak
prosty sposób - wystarczy, że po rozpoczęciu danej misji poprosicie kogoś o połączenie się
na serwer lub sami rozłączycie sie i połączycie na nowo - wtedy wszystkie skrypty ruszą z kopyta
i będzie już OK. Nie wiadomo czemu, ale wygląda jakby serwer "czekał" na nowe połączenie...

Pracujemy nad rozwiązaniem problemu (być może serwer zostanie przeniesiony na inną maszynę).
Jeśli ktoś byłby w stanie pomóc w rozwiązaniu tego problemu - będę bardzo wdzięczny za pomoc
Obrazek

Obrazek
Dario
Posty: 162
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 21:08
ID Steam:
Numer GG: 3830261
ID gracza: 0
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: [Info] Polskie serwery Armed Assault

Post autor: Dario »

Na serwerze Pukawka (który stał na linuxie) był problem z pojawieniem się pojazdów na berzerku. Gdy ktoś weszedł na serwer, to pojazdy się pojawiały.
Obrazek
:weteran
Awatar użytkownika
Mr Groch
Posty: 90
Rejestracja: 21 kwietnia 2007, 22:09
ID Steam:
Numer GG: 129799
ID gracza: 2001667
Lokalizacja: http://groch.dyn.pl/gps
Kontakt:

Re: [Info] Polskie serwery Armed Assault

Post autor: Mr Groch »

Dokladnie o tym wlasnie mowie - skrypty sa uruchamiane (lub synchronizowane z graczami) dopiero
po tym jak ktos sie polaczy (lub rozlaczy i polaczy na nowo) na serwer po starcie misji...

Rozwiazaliscie problem?
Obrazek

Obrazek
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: [Info] Polskie serwery Armed Assault

Post autor: OFman »

Nie udało się. Zastanawiające jest tylko to, że serwer Fusion'a też jest na linuksie, ale mimo to skrypty w mapach ECLa tam działają (na Pukawce już nie chciały).
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 492
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
ID Steam:
Numer GG: 2369010
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: [Info] Polskie serwery Armed Assault

Post autor: Mefiu »

Mr. Groch, zagadaj do Erika (HitmanaFF) z Fusion, może on bedzie znal odpowiedz na Twoj problem.
Awatar użytkownika
Mr Groch
Posty: 90
Rejestracja: 21 kwietnia 2007, 22:09
ID Steam:
Numer GG: 129799
ID gracza: 2001667
Lokalizacja: http://groch.dyn.pl/gps
Kontakt:

Re: [Info] Polskie serwery Armed Assault

Post autor: Mr Groch »

No wlasnie rozmawialem z HitmanFF za posrednictwem PM'a na BI Forums. Maja dokladnie ten sam problem
na swoim testowym serwerze postawionym na Ubuntu...

Tutaj zgloszony problem i potwierdzony przez HitmanFF'a...
http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 359;st=195

Zdaje sobie sprawe, ze na niektorych dystrybucjach problem wsytepuje, na innych nie... Wazne jest teraz jednak dla mnie,
by znalezc dokladnie co jest przyczyna problemu i jak go rozwiazac... W koncu za ten serwer placimy, i to nie malo :/
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Polskie serwery Armed Assault - dyskusja

Post autor: Pit »

Na serwerze Feniks testowalismy podpisy i klucze jednak problem niewyjaśnionych automatycznych wyrzuceń graczy spowodował, że zanichaliśmy tego.
Dotyczyło to graczy na czystej ArmA z QG bez info o przyczynie rozlaczenia oraz graczy na czystej ArmA i wtedy pokazywalo sie info w rodzaju: "verifing signs time out"
Grochu, jak sobie z tym poradziliscie? Bi zapowiadal, ża maja poprawic podpisy w nastepnym patchu.
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne o multiplayer”