[Mody] ACE Mod beta

http://arma2.pl

Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor

Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: [Mody] ACE Mod beta

Post autor: SaS TrooP »

Aczkolwiek poziom trudności jest nieco przegięty, a wrogowie mimo znacznej poprawy mają dziwne zachowania. Na przykład ostrzeliwuje wroga z pocisków OG-7 i nagle coś koło mnie wybucha. Wystrzelałem wszystko, składam broń na plecy i wybieram AKMSa. Patrze się w lewo, a tam RACS z granatnikiem próbuje mnie z 15 metrów rozwalić z M203. Strzelił 5 razy - nie trafił...
Awatar użytkownika
[PR] Slavko
Posty: 91
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 10:57
ID Steam:
Numer GG: 157910

Re: [Mody] ACE Mod beta

Post autor: [PR] Slavko »

jest kilka rzeczy w tym modzie które są poprostu dziwne .. np. biegnac bez praktycznie zadnego obciążenia tylko z pistoletem, przebiegłem tyle samo co z karabinem i rpe-giem i padłem na ryj 8O dziwnym tez jest to ze jak sie zmeczysz nie mozesz sie praktycznie poruszyc, meczenie niezależnie jak biegniesz, czy szybko czy wolno, zmęczenie równie szybko scina z nóg, różne "zmęczenie" zależne od lokacji 8O WTF?? nie do konca ekekt przyjecia strzału dopracowany (przez pojazd) nie wiem czy dostał czy nie, a juz najciekawsze jest to ze np. czołg po otrzymaniu dwóch centralnych strzałów, jezdzi jeszcze około minuty (normalnie)....strzela !! i dopiero wybucha 8O ale tylko wtedy jezeli jeżdzi w nim AI 8O

Generalnie fajny mod, ale ma kilka mniejszych i większych bugów. Ja osobiscie poczekam na full, beta mnie nie zachwyciła.
Powered by ULi
Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [Mody] ACE Mod beta

Post autor: Rainbow »

Generalnie to z czym biegniesz nie ma znaczenia. Znaczenie ma ile KG nosisz na sobie. Jeżeli powyżej 20kg to możesz spodziewać się szybkiego zmęczenia.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: [Mody] ACE Mod beta

Post autor: SaS TrooP »

Doczepiam się jeszcze tylko jednego - wiele broni, zwłaszcza stłumionych i na pojazdach nie ma muzzle flasha. Spory błąd, a i nierealistycznie. Teraz gościa z M4A1 SD nie da się wykryć ;/.
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: [Mody] ACE Mod beta

Post autor: Rafael3D »

To jeszcze nic. Najlepsi są AI przeciwnika. Zdejmujesz gościa, następnego, następnego itd. Przez jakiś czas prowadzisz ogień i obserwację przedpola, patrzysz, a tu... zastrzelone AI wstaje, otrzepuje się z kurzu bitewnego i zaczyna do Ciebie walić. Nie ma co, prawdziwi zombie :)
2ga sprawa - kompletnie spieprzony T90... o ile geometria i tekstury są OK, o tyle celowanie/obrót wieży/wytrzymałość już nie bardzo. To samo odgłos pracy silnika - zagłusza dźwięki otoczenia dość skutecznie.
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: [Mody] ACE Mod beta

Post autor: eJay »

Czytać readme, czytac wiki. To nie boli. ACE wprowadza coś takiego jak możliwośc utraty przytomności w trakcie walki. Nie trzeba być nawet trafionym. Weź stań bezpośrednio za strzelcem RPG, aby się przekonać. AI po prostu traci przytomność i po jakimś czasie "budzi się". Należy wrogów dobijać. Zresztą służy do tego opcja "Examine" dzięki której sprawdzasz czy delikwent żyje, czy krwawi, czy tez tylko smacznie śpi... Tak samo z postrzałami. Postać która dostała kulkę może paść, by za chwilę powstać (np.mając poprzez medyka) i walczyć dalej. No ludzie.. Trochę nauki przed pisaniem takich wywodów.
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: [Mody] ACE Mod beta

Post autor: Rafael3D »

@eJay:
zapewniam Cię że czytałem readme przed testowaniem tego moda, ale nie spodziewałem się że będzie to rozwiązane w ten sposób. Strzelasz do gościa ze sporej odległości (exam nie wchodzi w rachubę, odległość za duża), ten pada "martwy", nie rusza się, po prostu trup. Brak wrażego medyka w pobliżu, brak oznak że ten "martwy" jeszcze żyje. Facet wstaje i pruje do mnie po jakimś czasie.
Głupie to trochę IMO.
Awatar użytkownika
warchlaq_przebiegly
Posty: 83
Rejestracja: 30 lipca 2007, 10:16
ID Steam:
Numer GG: 1212210
ID gracza: 0

Re: [Mody] ACE Mod beta

Post autor: warchlaq_przebiegly »

Strzelaj srebrnymi kulami, po nich nie wstają.

@Pit:
Dalsza dyskusja tu: http://www.armedassault.com.pl/viewtopi ... =18&t=2080
Obrazek
Zablokowany

Wróć do „Komentarze do newsów ARMA2.pl”