[Mody] CWR jednak żyje

http://arma2.pl

Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor

Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: Maćko »

SaS TrooP pisze:Mimo to powinniście byli odczekać jeszcze trochę dorobić parę rzeczy jak np. M60 (no bo co jak co, ale on i T80 to po prostu tragedia. Konwersja takiego Mutta jest całkiem dobra, ale to?)
Comunity chciało szybko do dostało szybko, a skutki widać. Nie wypominajmy już tych błędów bo częściowo jest to wina comunity.

T80 nie wchodzi w skład Cold War Rearmed demo. Cold War Rearmed Addons wprowadza ten niby czołg.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: SaS TrooP »

Jednak mimo to jest w modzie. Sprawa załatwiona z OFmanem przez PW, nie naskakuję więcej na na CWR, przynajmniej do czasu wydania fulla :).
A co do konwersji, byłbym rad zamiast tego straszliwego T80 zobaczyć dajmy na to Hinda czy Apacza. Tak, wiem Hindy są od RHSu, a Apacze skonwertował Mapfact, ale fajnie by było zobaczyć to w modzie zajmującym się bezpośrednio OFP. I do tego mniej rzeczy jak zabaw z animacjami. Hind nie ma wieży, gąsienic. Jedynie co to śmigło.
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: Yac »

. I do tego mniej rzeczy jak zabaw z animacjami. Hind nie ma wieży, gąsienic. Jedynie co to śmigło.

:roll: Proszę, niech ktoś zastrzeli tego idiotę...
Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: SaS TrooP »

To wyjaśnij jaśnie panie, bo tutoriali animowania w sieci nie masz, a gość, który krzyczy na cały świat, że coś wie, ale się nie podzieli, nie jest inteligentny IMHO...
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: Yac »

Jak widzę o sobie piszesz SaS :D a przy okazji - gdzie niby napisałem że się znam na animacji? I co to ma wspólnego z Twoim bełkotem jaki zacytowałem?
Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: SaS TrooP »

Słuchaj, mam dość twoich prowokujących wypowiedzi. Może się nie znam. Świetnie, że zdołałeś mnie poinformować o tym dobitnie, więc teraz może czas pouczyć.
Nie mam zamiaru mieć z tobą cokolwiek wspólnego. Mam prośbę- nie reaguj na mnie. Tutaj nie jesteś administratorem, a ja podążam za osobami z autorytetem. Twój autorytet jest względnie niski. Jak już mówiłem, ja też mogę ci powiedzieć, że coś umiem. I składa się tak, że addony robić potrafię, animacji - nie. I nigdy nie robiłem helikoptera, więc nie wiem, jak to działa. I, finalizując, prowokując mnie do kłótni sam pokazujesz swój względnie niski poziom.
Tak więc- bluzgaj mnie wśród kumpli na GG, a nie prowokuj tutaj do zaburzeń/zamieszek na tym forum. Jest tu spokojnie, burdy robić raczej nie zamierzam (no, w tym temacie ciut namieszałem), i nie zamierzam się kłócić o wszystko. Punto.
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: Yac »

:mrgreen: ale się zmartwiłem, spać spokojnie nie będę mógł :lol: Nie martw się , nie odpuszczę Tobie dopóki nie przestaniesz pisać bzdur , do zobaczenia zatem na różnych forach...

Właśnie przez Takich jak Ty czy Maza szlag człowieka trafia bo musi świecić oczami przed kolegami z innych community. Ja nie chcę niczego od Ciebie - poza tym byś pomyślał trochę przed a nie po napisaniu posta. Tylko tyle i aż tyle.

Wracając do tematu - zawsze mnie bawiło że ludkowie na siłę próbują dowieść który mod jest lepszy ,że oba mody prowadzą jakąś konkurencję między sobą :lol: Oba mimo że podobne nie są próbą udowodnienia czegokolwiek , ani która ekipa jest lepsza ani które addony bardziej wypasione. CWR to świat OFP przenoszony z świetnym skutkiem w realia ArmA , P85 to mod traktujący o hipotetycznym konflikcie w Europie z końca zimnej wojny. Reszta to kwestia gustu , a o nich się nie dyskutuje.
Obrazek
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: OFman »

Nie mam pojęcia po co to opublikowali...
Jeszcze ta jakość obrazków...W0lle je chyba przez painta przepuścił. Niebawem będzie coś ładnejszego, tymczasem biorę się teraz za Everon.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: kondor »

Czy zależność od innych plików CWRa pozostała?
Czy można liczyć, że w intrze wysp nie będą używane jednostki CWRa, tylko np same krajobrazy (zmniejszyłoby to chyba zależność od dodatkowych addonów) ?
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: [Mody] CWR jednak żyje

Post autor: OFman »

To mod, nie addonpack. Intra będą te same co w OFP, natomiast co do oseparowania wysp od reszty moda...w pewnym sensie możliwe, ale do paczki z wyspami musiałbyś dodać ze 3-4 inne pliki pbo z moda. Może by ruszyło. Paczka też nie byłaby mała bo sam Kolgujev ma prawie 400MB.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Zablokowany

Wróć do „Komentarze do newsów ARMA2.pl”