Pytania i dyskusja

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, opracowania, poradniki

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Pytania i dyskusja

Post autor: klamacz »

W tym temacie można zadawać pytania oraz udzielać na nie odpowiedzi. Zostaną one później wraz z nickiem odpowiadającego usera wklejone do ogólnych FAQ.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Suchar
Posty: 88
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 14:47
ID Steam:
Numer GG: 4663741
ID gracza: 1
Kontakt:

Re: Pytania i odpowiedzi - dyskusja

Post autor: Suchar »

Mam takie pytanie, chyba nie nadaje sie do Faq, ale to zdecyduje moderator :D

Tak myslalem wlasnie nad zakupem Army i przyszlo mi do glowy pytanie - co sie dzieje z cialami poleglych żolnierzy? Czy znikaja tak samo jak w OFP (zapadając sie pod ziemię?) czy moze przez caly czas leża na ziemi - zarówno w singlu jak i w multi?

Ja osobiście wole jak trup ścieli się gęsto, mam wtedy poczucie dobrze wykonanej rozpierduchy, wstyd sie przyznac ale daje mi to satysfakcje :oops: :D
Obrazek
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Pytania i odpowiedzi - dyskusja

Post autor: ufoman »

Trupy zostaja na miejscu, ale mozna je "zakopac" podchodzac i wybierajac te funkcje z menu.
Awatar użytkownika
Koval
Posty: 378
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
ID Steam:
Numer GG: 5246848
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Pytania i odpowiedzi - dyskusja

Post autor: Koval »

Trupy w OFP znikały tylko i wyłącznie za sprawą skryptów czyszczących ponieważ podczas gry Multiplayer nawał truposzy powodowałby po 1 zmniejszoną grywalność, po 2 lagi, po 3 duże obciążenie dla komputera klienta. W ArmA zapewne pojawi się to samo ustrojstwo na serwerach Multiplayer (ponieważ w grze pojedynczej trupy w OFP zostawały i zapewne w Armie też). Opcja zakopywania była dostępna w OFP także, więc w Armie to żadna nowość :)
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
Awatar użytkownika
Cleric
Posty: 272
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Libria
Kontakt:

Re: Pytania i odpowiedzi - dyskusja

Post autor: Cleric »

Z tymi skryptami to jest róznie - na ctf zasadniczo wszystkich trupy musiały znikać i ich znikanięcie było sprzężone z respawnem gracza. Podobnie na większości c&h - ale nie wszystkich i nie na kazdym serwerze - i całe szczęście bo nie ma jak to rearm z ubitego przez siebie gracza :mrgreen: Na niektórych c&h trupy utrzywały się jedynie określony krótki czas. Więc z tym było różnie - na coopach ( tych mniejszych ) zabite AI też pozostaje, chyba że twórca coś zmienił i np. znika razem z odpaleniem triggera (np. mapy na RS).
Reasumując wszystko w OFP mp było/jest regulowalne więc w ArmA pewnie również :D
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
[1stCav]SokoleOko
Posty: 51
Rejestracja: 16 grudnia 2006, 02:17
ID Steam:
Numer GG: 6169456
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Pytania i odpowiedzi - dyskusja

Post autor: [1stCav]SokoleOko »

Wczoraj stawiałem serwer i na moim trupy nie znikały... po 30 minutach DM leżały dosłownie stosy i klimat był nieziemski... jedyny kłopot to odróżniene z daleka trupa od czołgającego się opfora... ale wystarczyło przyłożyć oko do lunety SVD :mrgreen:
Obrazek
Dołącz do nas!

Intel C2D E6600
Asus P-5B
2 GB Geil Ultra (DC)
Asus X1900XT
Lukeo
Posty: 67
Rejestracja: 14 grudnia 2006, 21:49
ID Steam:
Numer GG: 5994970
Lokalizacja: Polska (Dębica)
Kontakt:

Re: Pytania i odpowiedzi - dyskusja

Post autor: Lukeo »

A nie było spadku fpsów i grywalności, czy tez wzrostu lagów?
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Pytania i odpowiedzi - dyskusja

Post autor: ufoman »

Zadnych minusow nie doswiadczylem.
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Pytania i odpowiedzi - dyskusja

Post autor: ufoman »

Pyt: Jak zmusic AI do strzalu z dziala?

Otoz nie mam bladego pojecia jak bedac dowodca czolgu zmusic AI do uzycia ciezkiego kalibru przeciw innemu "pancerniakowi".
Probowalem wszelkich kombinacji rozkazow, lewy przycisk myszy odpowiada za KM dowodcy, a gdy nacisne na przeciwnika lewym, to strzelec uzywa swojego KM'u...
Awatar użytkownika
Koval
Posty: 378
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
ID Steam:
Numer GG: 5246848
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Pytania i odpowiedzi - dyskusja

Post autor: Koval »

Spróbuj użyć rozkazu "atak bez rozkazu" (attack at will) - możliwe, że wtedy AI pierdutnie z działa :)
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Pytania i odpowiedzi - dyskusja

Post autor: ufoman »

Nie. Przeciez napisalem, ze zaden rozkaz nic nie daje...
ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”