Plonace pojazdy w nieskonczonosc.

Edytor Arma3 - dyskusje i zapytania o tworzeniu misji, skryptów oraz programowaniu.

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Grippen
Posty: 110
Rejestracja: 16 czerwca 2015, 19:17
ID Steam:

Plonace pojazdy w nieskonczonosc.

Post autor: Grippen »

Czolem! Jako ze dosc dobrze idzie mi interpretacja podrzucanych mi skryptow, pozwole jeszcze Was poprosic o pomoc przy plonacym pojezdzie. CHcialbym zrobic taka otoczke w stylu plonacego pola naftowego albo plonacego miasta. Ktos moze ma pomysly co zrobic by zapetlic dymienie pojazdu? Probowalem z modulem odrodzenia pojazdu ale nie bardzo wiem jak przeniesc obrazenia pojazdu po respie by odrodzony pojazd znowu wybuchl :/. Ostatnio pomogliscie wiec i teraz licze na pomoc :D

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
vynaratorski
Posty: 178
Rejestracja: 27 września 2009, 15:22
ID Steam:
ID gracza: 1
Kontakt:

Re: Plonace pojazdy w nieskonczonosc.

Post autor: vynaratorski »

Masz do tego moduł SMOKE i nie wiem czy fire jest osobno, ale wiem że da się uzyskać i ogień i dym modułami.

1) stawiasz pojazd
2) zadajesz mi jakieś obrażenia i ustawiasz setDamage 0 (żeby całkiem go nie zniszczyło)
3) stawiasz na nim moduły, konfigurujesz je tak, żeby nigdy nie wygasały
4) profit

Zależnie od tego co podpalasz możesz też rozważyć dodanie miniskrypciku na utworzenie granatu dymnego - bardzo fajnie wyglądało to na płonących szybach, zrobiłem coś takiego jeszcze w czasach A2

(od 13:57 widać jeden z szybów)
https://youtu.be/1lTqJMhSbU4?t=838

Miłej zabawy!
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”