Problem RESPAWN'u z wyborem ROLI

Edytor Arma3 - dyskusje i zapytania o tworzeniu misji, skryptów oraz programowaniu.

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Dallas
Posty: 10
Rejestracja: 04 lipca 2010, 21:50
ID Steam:
ID gracza: 0

Problem RESPAWN'u z wyborem ROLI

Post autor: Dallas »

Witam!

Po dłuższym czasie absencji wróciłem do ARMA III. Zauważyłem jednak zmiany w systemie odradzania.
Mój stary konfig, który kiedyś działał teraz niestety poległ i się wykrzacza :/
Ale może od początku...

Nazwałem jednostki - player1, player2
Ponieważ chcę, aby player1 miał dostęp do wyposażenia Oficera, a player2 miał dostęp do wyposażenia Strzelca.

Mam problem z nowymi opcjami ról. Tu jest coś nie tak.
Pracuję tylko na dwóch plikach - description.ext i onPlayerRespawn.sqf
Czy to obecnie wystarcza, czy potrzebuje jeszcze jakiegoś pliku konfiguracyjnego w obecnym stanie?

Po odrodzeniu dodatkowo widzę dodatkową domyślną rolę, której nie chcę.
Chcę widzieć TYLKO MOJE ROLE I KLASY WYŁĄCZNIE Z MOIM SPRZĘTEM (nic więcej).
Żadnych dodatkowych ról, klas, defaultowej klasy czy sprzętu.
Chce żeby to wyglądało prawidłowo, czyli:
Role - "Profesja Oficera" i "Profesja Strzelca".
Dalej w roli "Profesja Oficera" - znajduje się klasa "Oficera" z danym wyposażeniem.
W roli "Profesja Strzelca" - znajduje się klasa "Strzelec" z danym wyposażeniem.

Kategoria roli nie jest wyświetlana poprawnie. Pojawia się na dodatek domyślna.
Coś tu jest nie tak 😞 Moje pliki wyglądają tak. Co muszę zmienić, aby kategorie wyświetlały się poprawnie?

Z góry dziękujemy za pomoc i sugestie!

description.ext

Kod: Zaznacz cały

author = "Dallas";
onLoadName = "Test Mission";
onLoadMission = "Blabla";

class Header
{
  gameType = COOP;
};

respawn = "BASE";
respawnDelay = 10;
corpseLimit = 0;
corpseRemovalMinTime  = 120;
respawnOnStart = -1;
respawnDialog = 0;
respawnTemplates[] = { "MenuInventory", "MenuPosition" };
ReviveMode = 1;
ReviveUnconsciousStateMode = 1;
ReviveRequiredTrait = 1;
ReviveRequiredItems = 1;
ReviveRequiredItemsFakConsumed = 0;
ReviveDelay = 15;
ReviveMedicSpeedMultiplier = 2;
ReviveForceRespawnDelay = 5;
ReviveBleedOutDelay = 240;

class CfgRoles
{
	class Oficer
	{
		displayName = "Profesja Oficera";
		icon = "\A3\Ui_f\data\GUI\Cfg\Ranks\captain_gs.paa";
	};
	class Strzelec
	{
		displayName = "Profesja Strzelca";
		icon = "\A3\Ui_f\data\GUI\Cfg\Ranks\private_gs.paa";
	};
};

class CfgRespawnInventory
{
	class Oficer
	{
		displayName = "Oficer";
		icon = "\A3\Ui_f\data\GUI\Cfg\Ranks\captain_gs.paa";
		role = "Profesja Oficera";
		weapons[] = {
			"rhs_weap_aks74",
			"rhs_acc_dtk1983",
                        "Rangefinder"
		};
		magazines[] = {
			"rhs_30Rnd_545x39_7N6M_AK",
			"rhs_30Rnd_545x39_7N6M_AK",
			"rhs_30Rnd_545x39_7N6M_AK",
			"rhs_30Rnd_545x39_7N6M_AK"
		};
		items[] = {
			"FirstAidKit"
		};
		linkedItems[] = {
			"CUP_H_TKI_Lungee_Open_01",
			"rhsgref_otv_khaki",
			"ItemMap",
			"ItemCompass",
			"ItemWatch",
			"ItemRadio",
			"B_UavTerminal"
		};
		uniformClass = "CUP_U_O_TK_Green";
                backpack = "rhsusf_falconii";
	};
	class Strzelec
	{
		displayName = "Strzelec";
		icon = "\A3\Ui_f\data\GUI\Cfg\Ranks\private_gs.paa";
		role = "Profesja Strzelca";
		weapons[] = {
			"rhs_weap_aks74",
			"rhs_acc_dtk1983",
			"Binocular"
		};
		magazines[] = {
			"rhs_30Rnd_545x39_7N6M_AK",
			"rhs_30Rnd_545x39_7N6M_AK",
			"rhs_30Rnd_545x39_7N6M_AK",
			"rhs_30Rnd_545x39_7N6M_AK"
		};
		items[] = {
			"FirstAidKit",
		};
		linkedItems[] = {
			"CUP_H_TKI_Lungee_01",
			"rhsgref_otv_khaki",
			"ItemMap",
			"ItemCompass",
			"ItemWatch",
			"ItemRadio"
		};
		uniformClass = "CUP_U_O_TK_MixedCamo";
		backpack = "rhsusf_falconii";
	};
};	
onPlayerRespawn.sqf

Kod: Zaznacz cały

[player1, "Oficer"] call BIS_fnc_addRespawnInventory;
[player2, "Strzelec"] call BIS_fnc_addRespawnInventory;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”