Instalacja serwera na VPS

Problemy i porady nt hostowania gry po sieci LAN oraz jako serwer dedykowany.

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
watcherhell
ID Steam:
ID gracza: 0

Instalacja serwera na VPS

Post autor: watcherhell »

Siema,

tak jak w temacie - w jaki sposób mogę założyć server army na VPS? Konieczne jest przenoszenie całej gry z addonami (ponad 30gb) na niego? Szczególnie, ze posiadam steamowska wersje gry przez co taka operacja jest raczej niemożliwa + kosztowałoby mnie to za dużo "prądu". ;d
Awatar użytkownika
Slawek
ID Steam: EC_Zadra
Numer GG: 11973988
Kontakt:

Re: Instalacja serwera na VPS

Post autor: Slawek »

Ostatnio zmieniony 08 października 2012, 00:55 przez Slawek, łącznie zmieniany 1 raz.
watcherhell
ID Steam:

Linki nie działa. :P
Awatar użytkownika
Slawek
ID Steam: EC_Zadra
Numer GG: 11973988
Kontakt:

Post autor: Slawek »

Kliknij na link i w adresie zamień w słowie ArmA ostatnią literę na dużą, czyli A.
Mam jakiś problem z pisaniem słowa ArmA, zawsze mi zamienia ostatnie A na małe.
watcherhell
ID Steam:

Dzięki.

Te3n fragment dorbze zrozumiałem?
There are two possible ways to install the dedicated server. When you have installed the ArmA game, you can use the main executable (ArmA.exe) with the command line argument –server to start a dedicated server. While this is easy, it requires the ArmA DVD to be present in the drive during server operation and also original serial number. (However with the latest patch version 1.05 the DVD is no longer needed.).If you want to run a server without the DVD and serial number, you have to use the standalone dedicated server executable.
Są dwa sposoby - jeden z zainstalowaną Armą na serwerze, a drugi z ściągnięciem jakiegoś dedicated server i wrzucenie go na serwer bez przenoszenia army, tak?
or you can download the patch to the dedicated server, make sure there exists a registry entry on the server so that the patch can find the game location, verify the CD key, and apply the patch directly on the server.
Muszę tylko zainstalować najnowszy patch army 1.1 i arma 2 OA na maszynie czy wszystkie po kolei?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Serwer oraz hostowanie”