[Skrypty] Aktywacja init.sqf

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Cooba
Posty: 65
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 23:21
ID Steam:

[Skrypty] Aktywacja init.sqf

Post autor: Cooba »

Jeden z moich sposobów dodawania broni postaci to użycie skryptu, w którym to odpowiedni zestaw gnatów jest skonfigurowany. Zapis aktywacji skryptu wygląda tak:
[ap1] exec "grenadier.sqs"
Wpisuje to w init.sqs
Jednak obecnie robiąc misje mam init.sqf i powyższa komenda aktywacji skryptu nie działa. Jak poprawnie w formacie .sqf zapisac to: [this] exec "script.sqs" :?:
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Arma SKRYPTY

Post autor: gremdek »

_blabla execVM "skrypt.sqf"
cfog skończył się na kill'em all
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Arma SKRYPTY

Post autor: kondor »

gremdek pisze:_blabla execVM "skrypt.sqf"
on ma skrypt .sqs a nie .sqf, wiec powyzsze nie zadziala, bo sqsy sie nie kompilują.
@Cooba: skoro napisales juz tyle w .sqs to cala misję zrob tak,czyli init.sqs.
Chyba exec nie jest komendą w skladni .sqf wiec wowczas jej nie mozesz uzyc, tym samym z .sqf wywolac normalnie .sqs
Awatar użytkownika
Cooba
Posty: 65
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 23:21
ID Steam:

Re: Arma SKRYPTY

Post autor: Cooba »

Zrobilem init w .sqs po prostu tak jak radziłeś kondor. Kurde, musze przysiąść przy tym sqf cholernym ale mi sie nie chce :P
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Arma SKRYPTY

Post autor: gremdek »

a bo ja nie zrozumiał :(
cfog skończył się na kill'em all
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”