[Skrypty] Respawn AI

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Cooba
Posty: 65
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 23:21
ID Steam:

[Skrypty] Respawn AI

Post autor: Cooba »

Ktos zna jakic skrypt na respawnowanie AI?
Potrzebuje aby zabite AI respawnowało się w bazie dołaczało do swojej grupy kontynuując atak.
Chce zrobić misje z długotrwałym szturmem miasta i z duża ilością jednostek (miejskie pole bitwy) jednak AI zabijają się zbyt szybko i po kilku-kilkunastu minutach zapada cisza..nikt nie walczy (z wyjątkiem graczy). Taka globalna walka ma byc tłem dla działań graczy więc potrzebuje aby zadyma wojenna trwała długo. Do tego niezbędne mi się wydaje respawnowanie AI ze zmazywaniem ciał.
W OFP było kilka takich skryptów ale do ARMY nie moge nic znaleźć.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Arma SKRYPTY

Post autor: kondor »

usuwanie cial masz we frameworku BASu,
AI respawnuja sie tak samo jak gracze (wystarczy ustawic w description.ext np:

Kod: Zaznacz cały

respawndelay = 20;
respawn=BASE;

i dodac markery respawn_west, respawn_east czy ten od cywili
),
nakazywanie ai-kom pedzenie do tego miasta moznaby poprzez ustawienie w bazie cyklicznego wyzwalacza, ktory by przenosil wszystkie jednostki, ktore aktywowaly ten wyzwalacz w bazie (list nazwa_wyzwalacza a pozniej instrukcja forEach) niedaleko miasta a nastepnie doMove pozycja_miasta. (tylko musialbys zrobic zabezpieczenie zeby nie przenosilo tez graczy)
Awatar użytkownika
Cooba
Posty: 65
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 23:21
ID Steam:

Re: Arma SKRYPTY

Post autor: Cooba »

Problem polega na tym że gracze mają nie mieć respawnów.
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Arma SKRYPTY

Post autor: gremdek »

opcja 'createunit' ci pomoże.

jeszcze musisz tylko sprawdzać aktualna liczbę żywych AI.

uwaga, z createunit dołączasz do istniejącej drużyny, więc zrób sobie jakiegoś ai co nazwiesz np. respawn_dummy i 'włala'
cfog skończył się na kill'em all
Awatar użytkownika
Cooba
Posty: 65
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 23:21
ID Steam:

Re: Arma SKRYPTY

Post autor: Cooba »

Oki, zrobilem respawn za pomoca createunit. Wszystko bardzo łopatologicznie ale skutecznie do moich potrzeb. Pozostala tylko kwestia...znikania ciał. Potrzebowałbym wyzwalacz kryjący jakis obszar w którym to każde ciało będzie znikało (np po 5 minutach). Wyzwalacz musie więc jakos wykrywać dead body i je wymazywać po 300 sekundach.

Dodane:
Uuu ok. Juz mam. Zapodam tutaj potem mojego template'a. Moze sie komuś przyda.
Ostatnio zmieniony 28 czerwca 2007, 14:34 przez Cooba, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Arma SKRYPTY

Post autor: kondor »

jak juz napisalem, usuwanie cial masz we frameworku od BASu: http://www.armaholic.com/page.php?id=912
Awatar użytkownika
Cooba
Posty: 65
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 23:21
ID Steam:

Re: Arma SKRYPTY

Post autor: Cooba »

Ok. Zrobiłem to jakoś. Nie wiem czy komus sie przyda ale zamieszczam. Rozwiązania są bardzo banalne - nie popisalem się finezją :D
...ale działa.
Załączniki
cooba_ai_respwan_TEMPLATE.Sara.rar
(5.57 KiB) Pobrany 220 razy
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”