[Skrypty] Respawn AI
Moderator: Inkwizytor
[Skrypty] Respawn AI
Ktos zna jakic skrypt na respawnowanie AI?
Potrzebuje aby zabite AI respawnowało się w bazie dołaczało do swojej grupy kontynuując atak.
Chce zrobić misje z długotrwałym szturmem miasta i z duża ilością jednostek (miejskie pole bitwy) jednak AI zabijają się zbyt szybko i po kilku-kilkunastu minutach zapada cisza..nikt nie walczy (z wyjątkiem graczy). Taka globalna walka ma byc tłem dla działań graczy więc potrzebuje aby zadyma wojenna trwała długo. Do tego niezbędne mi się wydaje respawnowanie AI ze zmazywaniem ciał.
W OFP było kilka takich skryptów ale do ARMY nie moge nic znaleźć.
Potrzebuje aby zabite AI respawnowało się w bazie dołaczało do swojej grupy kontynuując atak.
Chce zrobić misje z długotrwałym szturmem miasta i z duża ilością jednostek (miejskie pole bitwy) jednak AI zabijają się zbyt szybko i po kilku-kilkunastu minutach zapada cisza..nikt nie walczy (z wyjątkiem graczy). Taka globalna walka ma byc tłem dla działań graczy więc potrzebuje aby zadyma wojenna trwała długo. Do tego niezbędne mi się wydaje respawnowanie AI ze zmazywaniem ciał.
W OFP było kilka takich skryptów ale do ARMY nie moge nic znaleźć.
Re: Arma SKRYPTY
usuwanie cial masz we frameworku BASu,
AI respawnuja sie tak samo jak gracze (wystarczy ustawic w description.ext np:
i dodac markery respawn_west, respawn_east czy ten od cywili
),
nakazywanie ai-kom pedzenie do tego miasta moznaby poprzez ustawienie w bazie cyklicznego wyzwalacza, ktory by przenosil wszystkie jednostki, ktore aktywowaly ten wyzwalacz w bazie (list nazwa_wyzwalacza a pozniej instrukcja forEach) niedaleko miasta a nastepnie doMove pozycja_miasta. (tylko musialbys zrobic zabezpieczenie zeby nie przenosilo tez graczy)
AI respawnuja sie tak samo jak gracze (wystarczy ustawic w description.ext np:
Kod: Zaznacz cały
respawndelay = 20;
respawn=BASE;
i dodac markery respawn_west, respawn_east czy ten od cywili
),
nakazywanie ai-kom pedzenie do tego miasta moznaby poprzez ustawienie w bazie cyklicznego wyzwalacza, ktory by przenosil wszystkie jednostki, ktore aktywowaly ten wyzwalacz w bazie (list nazwa_wyzwalacza a pozniej instrukcja forEach) niedaleko miasta a nastepnie doMove pozycja_miasta. (tylko musialbys zrobic zabezpieczenie zeby nie przenosilo tez graczy)
Re: Arma SKRYPTY
opcja 'createunit' ci pomoże.
jeszcze musisz tylko sprawdzać aktualna liczbę żywych AI.
uwaga, z createunit dołączasz do istniejącej drużyny, więc zrób sobie jakiegoś ai co nazwiesz np. respawn_dummy i 'włala'
jeszcze musisz tylko sprawdzać aktualna liczbę żywych AI.
uwaga, z createunit dołączasz do istniejącej drużyny, więc zrób sobie jakiegoś ai co nazwiesz np. respawn_dummy i 'włala'
cfog skończył się na kill'em all
Re: Arma SKRYPTY
Oki, zrobilem respawn za pomoca createunit. Wszystko bardzo łopatologicznie ale skutecznie do moich potrzeb. Pozostala tylko kwestia...znikania ciał. Potrzebowałbym wyzwalacz kryjący jakis obszar w którym to każde ciało będzie znikało (np po 5 minutach). Wyzwalacz musie więc jakos wykrywać dead body i je wymazywać po 300 sekundach.
Dodane:
Uuu ok. Juz mam. Zapodam tutaj potem mojego template'a. Moze sie komuś przyda.
Dodane:
Uuu ok. Juz mam. Zapodam tutaj potem mojego template'a. Moze sie komuś przyda.
Ostatnio zmieniony 28 czerwca 2007, 14:34 przez Cooba, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Arma SKRYPTY
jak juz napisalem, usuwanie cial masz we frameworku od BASu: http://www.armaholic.com/page.php?id=912
Re: Arma SKRYPTY
Ok. Zrobiłem to jakoś. Nie wiem czy komus sie przyda ale zamieszczam. Rozwiązania są bardzo banalne - nie popisalem się finezją
...ale działa.
...ale działa.
- Załączniki
-
- cooba_ai_respwan_TEMPLATE.Sara.rar
- (5.57 KiB) Pobrany 220 razy