VILAS, YACIEK i inni - Polskie addony wydane

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
alderous
Posty: 113
Rejestracja: 15 grudnia 2006, 22:27
ID Steam:

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: alderous »

YacieK pisze:Nakładając tekstury wolę jednak Oxygena i UVmapping w nim zawarty.
Można jakoś rozwinąć siatkę na płaszczyźnie czy to tylko jakaś wariacja odnośnie gizmo ze starego o2?

Jeśli robicie to wszystko bez jakiegoś porządnego programu do mapowania to tym bardziej jestem pod wrażeniem. Zresztą niedawno odpaliłem o2 po długiej przerwie (i ciągłym używaniu 3ds max) i nie mogę uwierzyć jak mogłem na czymś takim cokolwiek zrobić.
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: Yac »

Zresztą niedawno odpaliłem o2 po długiej przerwie (i ciągłym używaniu 3ds max) i nie mogę uwierzyć jak mogłem na czymś takim cokolwiek zrobić.
Nie jesteś osamotniony w tym wrażeniu ;) Zresztą w ArmA i tak najlepiej - jeżeli chodzi o postacie modelować je w 3Dmax, Maya czy podobnych programach. Tworzenie nowych w Oxygenie to nadal droga przez mękę.

Co do UVmapping - narzędzie pozwala na rozwijanie siatki na płaszczyznę, wielowarstwowość nakładania i w miarę precyzyjnego określania współrzędnych tekstur na modelu. Oparte na trochę innych zasadach niż znane Tobie zapewnie z 3Dmax, ale w sumie jak na BIS jest to nawet dopracowane. Czego niestety nie można powiedzieć o samym Oxygenie. Temat rzeka rzekłbym , nieraz się łapałem na tym że klnę jak szewc gdy siedzę i dłubię przy addonach :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
topas
Posty: 89
Rejestracja: 17 kwietnia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: topas »

Co by nasze dzielne LWP opinaczy sobie nie zużyło za szybko - mamy dla nich odpowiednie wozidełka :D
(LWP MOD - zgoda udzielona przez Zabixa)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

W paczce LWP Vehicles znajdą się

Gaz 69
Star 266
Star 66
Kraz 255B
OT-64 Skot 2AP
OT 62 Topas
OT 62 Topas 2AP
PT 76
ASU 85
eagle
Posty: 138
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 12:41
ID Steam:
Numer GG: 7031645
ID gracza: 2105860
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: eagle »

Fajne :)
Obrazek
Awatar użytkownika
topas
Posty: 89
Rejestracja: 17 kwietnia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: topas »

:D Obrazek :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
topas
Posty: 89
Rejestracja: 17 kwietnia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: topas »

A bym zapomniał...
do paczki dołącza OT-64 SKOT z wieżą 2AP ;)

Obrazek
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: vilas »

a to ja też coś dorobiłem, to co prawda nie ma nic wspólnego z 1985, ale w weapon packu sie znajdzie, bo będzie on wykorzystywany do innych addonów też:

http://ofp.gamepark.cz/_hosted/vilas/screens/pk_fam.jpg

zakładam, że Polskie community wie co jest na dole :)
Obrazek
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: klamacz »

omg swietna robota Panowie!
pack pojazdow, broni i zolnierzy LWP, do tego pack 1985 i mozna spokojnie robic alternatywnego dla CWR moda :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: vilas »

a co jest na dole wiesz ? ;)

zaś co do konkurencji
dostali ode mnie nowe MG60 bo nie mieli, hehee, importowali z OFP ;)
pare innych elementów też

oni idą na OFP reaktywacja a my w strone grywalność (te inne rozrzuty dla AI, zmienie tak by AT żołnierz nie strzelał do ludzików ale tylko do pojazdów), i realizm wyposażenia, munduru

oni dają hełmy M40, my SSH68, oni snajperom ładownice do AK, my do SVD, oni gunnerom ładownice do AK, my do PK
oni AT-4 spigot przenośne (kto by to uniósł?) my RPG-7lub 16, oni PASGT zrobili jak skriny Topasa zobaczyli, wreszcie na ich skrinach widać mój reskin i remodel Bradleya pod kolory ARMA ;)

ogólnie fajny mod zrobią, ja po 9 miesiącach z pomocą BIS i takiej ekipy zdolnej to bym... wole nie kończyć :P
szkoda, ze sie obraziłem na ARME kilka misiecy bo projekt 1985 byłby wydany dawno :P
bo jak niektórzy wiedzą pare miesiecy ciszy z mojej strony to było spowodowane "działaniem" tego softu,
Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: eJay »

Miód wycieka z każdego screena. Naprawde wygląda to przecudownie. :dworship
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: Matte »

Czekamy na rilisy! Swoją drogą robie sobie zmodowane CR-CTI. I miło było by mieć takie cudeńka we władaniu ^-^
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”