VILAS, YACIEK i inni - Polskie addony wydane

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: vilas »

te wojaki to na skrinach beta, używają BISowskich chlebaków i ładownic na texturze BIS, nowe "łork in progres" są już lepsze, realniejsze , ze zdjęc prawdziwego wyposażenia, reszta jeszcze jest cały czas w.i.p.

dodam jeszcze pare info

z ShadowNX pracujemy nad sowietami, będą dobre textury KLMK, KZS, khaki itd. i ruscy bedą biegać (przynajmniej piechota w khaki w tych gumowcach wielkich ;) )

a po za tym tu i w nowym ww2 zastosowałem "sztuczkę" by poprawić grywalność
mianowicie wiele osób nerwowało, gdy AI z daleka nam skracało życie za 1 lub 2 w ostateczności 3 strzałem
wcześniej wymyślałem konfigi skracające zasięg AI, okej, działa, ale gdy na otwartym polu AI nie reaguje z 200 metrów też przesada (config _CS)
dawałem coraz większy rozrzut, w efekcie gracz nie mógł trafić (moja wersja _EASY) a AI i tak nas trafiało
więc zrobiłem sztuczke, teraz AI ma 2 razy gorszą celność jak gracz, może to jakoś wyrówna ich nadzwyczaj dobre umiejętności

póki co to można wypróbować w nowej "szybkiej poprawce" do WW2:

http://ofp.gamepark.cz/_hosted/vilas/arma/vilww2.rar

ta szybka poprawka to nie jest nowa pełna wersja WW2, bo nowa pełna będzie samodzielna (nie bedzie wymagać vilas_mod), będzie mieć normale do broni i cienie
ta wersja zawiera tylko nowe modele żołnierzyków, przygotowane jako-tako, ale i tak lepsze niż reskiny SLA
bo główne siły poświęcam na 1985, a w "wolnym miedzyczasie" na prośby iluś osób zmieniłem co nieco w wojakach WW2, skriny promocyjne póki co - bida :/
nie miałem czasu :P

Obrazek
Obrazek
wojaki jeszcze nie mają dopracowanych wielu rzecz, wiec roboczo nazywam to QUICK FIX, czli szybka poprawka :P

a co do reszty szczególików - CWR ma gorsze niektóre rzeczy i nikt sie ich nie czepia, my to robimy dla zabawy, przyjemności,
jak mówił mi ShadowNX - jako RHS robili piechote rosyjską, a z Rosji dostawali tylko co chwile "podziękowania", żę gdzieś guzik nie w tym miejscu, za to gdy Denorc coś skopał , to ruskie go głaskali i mówili, że inni to g***
i np. RHS T64 ma model przypominający NSV, ale tak naprawde zero realizmu w kształcie, ale czy ktoś zauważył ? wszyscy pieją z zachwytu, a to jeszcze model od SeaDemona z OFP, później nieautoryzowanie wykorzystany przez ORCS
ale kto zauważył że to NSV nijak ma sie do REALNEGO
podobnie jak packi jeszcze z OFP z PK i PKM, ciekaw jestem ile osób odróżni PK od PKM nie widząc lufy lub wylotu płomienia ? moje PK i PKM są "realne" teraz w nadchodzącym packu

robimy to co robimy bo to nasze hobby, robimy jak nam pozwala czas, źródła dostępne dla nas i nasze umiejętności, nikt nam za to nie płaci, także oczka na hełmach czy inne detaliki - ja pamiętam jak niektórzy sie zachwycali gdy SWMOD zaprezentował skriny czegoś co podpisał jako AKMS, a wyglądało to jak mieszanka AK74 z Zastava M70
jeden sie zna na hełmach, inny po nitach odróżni kraj produkcji automatu
ja np. na forum ofp.lua.pl jakiś czas temu dałem rysunek, schemat do odróżniania AK od AKM , AK74 z czarnym plastikiem od AK74M od AK104, 103, 107, 101
pamiętam też jak raz ktoś mnie poprawił że w moim packu jest nie takie "Type 58", a potem gdy dałem skriny sie szybko wycofał i zmienił swój post :P chodziło o chińskiego kałacha Typ 56
tak czy inaczej nie odbiegając od tematu, 1985 sie zbliża
Ostatnio zmieniony 07 grudnia 2007, 11:02 przez vilas, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: Forrestal »

vilas pisze: więc zrobiłem sztuczke, teraz AI ma 2 razy gorszą celność jak gracz, może to jakoś wyrówna ich nadzwyczaj dobre umiejętności
To jest chyba najlepszy sposob na nadzwyczajna celnosc AI. CFOG uzywal specjalnego skryptu w swoich misjach coopowych i bardzo ladnie sie to sprawdzalo choc wspolczynnik celnosci byl rozny w zaleznosci od misji, warunkow itp.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: vilas »

no bo te inne sposoby w stylu coefficient x,y nie działaja, wiec inne celności dałem dla AI inne dla gracza
jak kilka osób potestuje to WW2 i dojdzie do wniosków, że działa okej, to super, jak nie to trzeba będzie jeszcze pogorszyć celność AI
problem powstanie gdy w nowym paczu BIS coś zrobi z "orientem" AI, wówczas będę sie musiał z "tricku" wycofywać
Obrazek
Awatar użytkownika
topas
Posty: 89
Rejestracja: 17 kwietnia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: topas »

YacieK pisze::twisted: Zatłukę Cię ...
:o que?

@Radeon
grazie ; przede wszystkim u nas PASGT to model, a unich tylko skórka :)
a mnie jeszcze zastanawia rzecz jedna.. gdy tworzyłem tych wojaków to masa osób z community BiS miała co chwile sugestie; że to klapka taka a nie inna, że tu rzepy zmienić, że flaga na ramieniu dopiero od 2003..itd itp.. natomiast przy CWR nie uświadczysz..wszystko jest superaśne i cudne - łącznie z rzeczą, którą u mnie wytknięto jako pierwszy podstawowy błąd.. ripstop na hełmie np.. ale co tam
Ostatnio zmieniony 07 grudnia 2007, 12:41 przez topas, łącznie zmieniany 1 raz.
alderous
Posty: 113
Rejestracja: 15 grudnia 2006, 22:27
ID Steam:

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: alderous »

Tak z zawodowej ciekawości - czym mapujecie tekstury? Jak się domyślam oxygen jest nadal pod tym względem do bani
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: vilas »

ja to już pare razy mówiłem ale nie tu - OXYGENEM
nie używam pirackiego 3DSMAX, moje addony są zrobione bez fotoszopa i na Oxygenie :) czasem zajmuje to kuuuupe czasu, a konkurowanie z kimś kto np. tylko skopiował modele z Counter Strike... no comment
a dodatkowo wracając do CWR i błędów w US
oni dali z tego co wiem model M60 z OFP ;)
a mnie sie czepiano że u mnie średnie textury (bo bez normali) , a co dopiero model M60 z OFP !
dopiero dzięki nowym TOOLS moge robić normale z TGA > PAA bez strasznej utraty jakości narzędzi OFP

a i kamizelke CWR zrobiło dopiero jak Topas puścił skriny, wcześniej mieli tylko BDU, na dodatek ich kamizelka nie ma zapięć, a z koleji broń... no pare moich modeli tam najprawdopodobniej zobaczycie
Obrazek
alderous
Posty: 113
Rejestracja: 15 grudnia 2006, 22:27
ID Steam:

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: alderous »

Heh, ależ ja nie namawiam do używania pirackiego oprogramowania :) Zresztą 3DS Max jeśli chodzi o mapowanie wcale nie jest taki wspaniały (może 9 coś pod tym względem zmienia, ale nie wiem, bo nie widziałem). Są darmowe programy do mapowania i można do nich przenieść modele z o2 i z powrotem (przynajmniej tak było w OFP).

Potraktuj pytanie jako komplement - skoro odnoszę wrażenie, że tektury zmapowałeś własnoręcznie to znaczy, że wyszło ci to doskonale. Ja bym nie miał zdrowia do przeteksturowywania modelu żołnierza, którego tekstura rozbita jest na tuzin osobnych plików albo i więcej.
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: vilas »

nie traktuje źle co powiedziałeś, bo pamiętam Twoje za*** domki o które sie do moich wysp upominałem :P

ale w ARMA nie ma tuzina textur, zresztą może było by łatwiej niż wyginać jedną wielką obejmującą całość

zaś co do importu/exportu
zaskoczę Cię
narzedzia do ARMA są pod tym względem uboższe
i na dodatek źle cieniują
narobisz sie przy modelu, a on traci np. sharp edges :/
i wygląda jak...
np. Star Offtime do ARMA zaimportowałem i nagle błotniki dostały dziwacznych cieni, oświetleń, przebłysków, ile sie narobiłem by przerobić
nowe narzędzie nie radzi sobie z dwustronnymi powierzchniami
chrzani soft edges z sharp edges
nie ma tylu opcji import/export (o ile ma export wogóle) nie pamiętam :P , ale importu ma mniej

czapke pilotke dostałem od RHS ale po imporcie - tragedia
więc wczoraj od nowa robiłem ją ze skalowania walca, serio , ta pilotka to 2 skalowane walce
bo model czapeczki RHS mimo, że w OFP super, tu tragedia bo oxygen 2 wszystko ****
Obrazek
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: Yac »

:mrgreen: Topas bo robisz świetne screeny.

Alderous - przy mapowaniu wielce pomocnym i przydatnym jest UVMapping dodany do nowego Oxygena.
Obrazek
Awatar użytkownika
topas
Posty: 89
Rejestracja: 17 kwietnia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: topas »

A już myślałem, że nieświadomie podpadłem jakoś poważnie :P

WW2 się robi; na obecnym etapie niesłuszni ideologicznie wojacy dostają bluzy m36 i m40

Yac, czytałeś moje gg wczoraj?
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: VILAS, TOPAS, YACIEK - Polskie addony wydane

Post autor: Yac »

Wracając do mapowania- 9 edycja Max niewiele poprawia mapowanie. Nakładając tekstury wolę jednak Oxygena i UVmapping w nim zawarty.

"Topas- jestem poza domem i nie mam tu GG - jak coś pilnego - PM poproszę. W sprawie Pantery sprawa załatwiona ;) "
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”